March 12, 2016

Μονάκριβό μου πουτανάκι

Για ώρα σκέφτομαι σήμερα την προχθεσινή εικόνα σου. Που φόρεσες το σέξυ, ανοιχτό, πρόστυχο συνολάκι που σου πήρα από το sex-shop. Φέρνω στο μυαλό μου τα βυζάκια σου, τον κώλο σου και έχω καυλώσει πάλι, τόσο πολύ. Τελικά μπορείς το ίδιο καλά να φοράς σεμνά ρούχα αλλά και φτηνά πουτανίστικα, και αυτά μόνο για μένα! Με ερεθίζει τόσο πολύ η ιδέα του ότι είσαι απ' έξω σοβαρή δικηγόρος, αλλά μόλις βγάζεις τα ρούχα σου, αποκαλύπτεται μια πουτανίτσα, σχεδόν ξεδιάντροπη, που φοράει τα πιο πρόστυχα εσώρουχα για τον εραστή της...

Έτσι με φτιάχνεις μωράκι μου… Να κυκλοφορείς μαζί μου έτσι, σχεδόν γυμνή και καυλωμένη. Έτοιμη ανά πάσα στιγμή να ανοίξεις τα πόδια να σε χουφτώνω όπου θέλω. Να με προκαλείς, να σκέφτεσαι ότι αν μου τη δώσει θα πρέπει να στήνεσαι όπου σου πω για να σε πάρω. Θέλω να μου δείχνεις πόσο σου αρέσει να πηδιέσαι μαζί μου, είτε με άνεση χρόνου, είτε στα όρθια... τόσο εύκολα, απλά παραμερίζοντας το κυλοτάκι σου και στήνοντας κώλο. Μόνο για μένα!

Ο καλύτερος τρόπος όταν κυκλοφορείς τα βράδια μαζί μου, είναι να φέρεσαι για μένα παντού και όποτε το θελήσω σαν το μονάκριβό μου πουτανάκι. Να με καυλώνεις συνέχεια, να με αφήνεις να χαϊδεύω το μουνάκι σου, να χουφτώνω τη κωλάρα σου και να με ρουφάς όποτε θέλω. Γι' αυτό την επόμενη φορά, θέλω συμπεριφερθείς σαν την πιο καυλιάρα που υπάρχει...  να προκαλείς τον ερεθισμό μου, να χαϊδεύεις το πέος μου δημόσια, να ανοίγεις τα πόδια σου συνέχεια για να πιάνω τη μουνάρα σου, να γλύφεις πούτσο στο αυτοκίνητο και να μου περιγράψεις πως ακριβώς με θέλεις δικό σου…

Έτσι όπως προχθές. Που σε πήγα σπίτι και πριν σε αποχαιρετήσω με ένα φιλί -γνωρίζοντας από πριν πως δεν υπάρχει κανένας άλλος στο στενό τέτοια ώρα- έσκυψες, μου κατέβασες το παντελόνι και ενώ εγώ σε κοίταζα με ένα μπερδεμένο βλέμμα, χαμογέλασες και άρχισες να μου παίρνεις πίπα. Με κοιτούσες στα μάτια, ένοιωθες τον πούτσο μου να σκληραίνει στο στόμα σου και έβλεπες την καύλα που μου δημιουργούσες. Τρελή και απίστευτη! Και επιβεβαίωσες την κυριαρχία σου πάνω μου καθώς με τσιμπούκωνες για κάνα δεκάλεπτο, ώσπου έχυσα στο στόμα σου και εσύ τα κατάπιες όλα. Όταν τελείωσες, πλέον ο πούτσος μου είχε γεμίσει χύσια και σάλια. Τον καθάρισες με τη γλώσσα σου, για να μην πάει τίποτα χαμένο.

Μου αρέσει πολύ καυλάκι μου όταν με φιλάς και μυρίζεις απ' τα χύσια μου…


No comments:

Post a Comment