March 5, 2016

Αχόρταγη λυσσάρα!

Λατρεύω να είναι απαλό το μουνάκι σου και να γλιστράει η γλώσσα μου πάνω του... να αφήνει τα σάλια της και να γυαλίζει μετά στο ημίφως προκλητικά... Με καυλώνει τρελά... Να απλώνω το σάλιο μου ολόγυρα, γιατί μ΄ αρέσει η αίσθηση του να γυαλίζει και να γλιστράει... παντού... ακόμα και στα μουνόχειλα. 

Τρελαίνομαι να το χαϊδεύω, το μουνάκι σου, σε κάθε ευκαιρία! Είναι πάντα πρόθυμο για παιχνίδια και ανταποκρίνεται αμέσως... Όσο και αν το αγνοείς, αυτό σκέφτεται αυτόνομα! Είναι εθισμένο στην ακολασία. Μην το καταπιέζεις!

Θέλω να κάμψω την αντίστασή σου από την αρχή... να βλέπεις τον πόθο στα μάτια του άντρα απέναντί σου... να μυρίζεις την καύλα που αναδύει το κορμί μου... να νιώθεις ότι με το "καλησπέρα" θέλω να σε πετάξω κάτω και να χωθώ βίαια μέσα σου... να με νιώθεις ότι με το ζόρι συγκρατώ τα προσχήματα και τις ορμές μου... να βλέπεις τον καβάλο μου να φουσκώνει, λεπτό το λεπτό, αντιστρόφως ανάλογα με τις προσπάθειές μου να μη θεωρηθεί πεινασμένος...  Να σου δείχνω ότι είσαι γυναίκα που προκαλείς και να ανάβεις φωτιές στο μυαλό και τον πούτσο μου!

Από πλευράς μου τώρα, ηδονίζομαι να σε γδύνω… Είναι υπέροχη η αίσθηση του να τα τραβάς απαλά και να γλιστράει το στρινγκάκι στο πάτωμα αποκαλύπτοντας το καυλωμένο μουνί σου... Ή να σπρώχνω το σουτιέν προς τα κάτω για να νιώσω τις βυζάρες σου ελεύθερες, να ακολουθούν την κίνηση του κορμιού σου και να τρίβονται πάνω στο στέρνο μου... Με καυλώνει να διακρίνονται οι μεγάλες ρώγες σου ορθωμένες μέσα από τα κολλητά μπλουζάκια που φοράς συνήθως.

Έχω φετίχ με τα παπούτσια! Λατρεύω να τα φοράς στο κρεβάτι όταν γαμιέσαι! Γυμνή ή ημίγυμνη με ψηλοτάκουνα... Υπέροχη εικόνα...  Αλλά και ο κώλος σου διαγράφεται ζουμερός και στητός όπως λικνίζεται πάνω στα ψηλοτάκουνά σου... κι αυτό αρκεί να σηκώσει το πούτσο μου στον ουρανό! Κι εσύ θέλεις έναν εραστή πολύ καυλωμένο στο κρεβάτι σου… με αγριεμένες διαθέσεις απέναντί σου… Έτσι τον θέλεις τον γαμιά σου! Παθιασμένο κι επιθετικό!

Φτιάχνεσαι ατελείωτα να με βλέπεις να χάνω τελείως τον έλεγχό μου από τη καύλα και να εξαγριώνομαι μαζί σου, θεωρώντας σε υπεύθυνη γι΄αυτό! Στόχος: να πετάξω έξω το καυλί μου -τεράστιο και πρησμένο- και να το καρφώσω με τη μία στο μουνί σου. Να σε πηδήξω βίαια, βαθιά και να νιώθεις το πουτσοκέφαλό μου να χτυπάει τα τοιχώματα της μήτρας σου, να πιάνει πάτο. Να σε ξεσκίσει ο δικός σου ψωλαράς, να σου δείξει ποιος είναι το αρσενικό…

Να σε γαμάω ξέφρενα και να μην σταματάω να σου μιλάω πρόστυχα, σαν το τελευταίο τσουλί του δρόμου,  προκαλώντας σου εκρήξεις καύλας. Να νιώθεις το καυλί του να έχει γίνει πέτρα και να ξεσκίζει το μουνί σου απανωτά, να μπήγεται βαθιά και να σου το ξανακαρφώνω με μεγαλύτερη φόρα κάθε φορά, μέχρι που μην αντέχοντας άλλο να το τραβήξω απότομα και να σε λούσω με τα χύσια μου! Να πεταχτούν μέχρι τα μούτρα σου! 'Να ‘χεις γεμίσει παντού: στην κοιλιά, τις βυζάρες σου, στο λαιμό, στα πλευρά, στο σαγόνι σου, ακόμα και στα μαλλιά σου! Να τα νιώθεις να τρέχουν και να στάζουν από τις ρώγες σου που ακόμα είναι από καύλα ορθωμένες.

Και πριν ηρεμίσεις, ν’ αρχίσω να σέρνω τη γλώσσα μου κατά μήκος της τρυπούλας σου, ρουφώντας απαλά τα πρησμένα μου μουνόχειλα που ακόμα σπαρταράνε στο άγγιγμά μου. Να σε γλύφω λάγνα και ηδονικά, κάνοντάς σε να αναστενάζεις και να βογκάς από καύλα... Ν’ ανασηκώνω τον κώλο σου και να τρίβω το μουνί σου στα μούτρα μου. Θα ‘θελες να χώσω όλη μου τη μούρη μέσα αν γινόταν, έτσι δεν είναι; Τρελλαίνομαι να το δαγκώνω και να τρώω το μουνάκι σου λαίμαργα. Να πιπιλάω την κλειτορίδα σου και να τη ρουφάω ατελείωτα. Τι όμορφα μυρίζει το μουνί σου καυλιάρα μου; Τι γλυκό που είναι! Θα μπορούσα να σε γλύφω όλο το βράδυ και πάλι λίγο θα ήτανε.

Αχόρταγη λυσσάρα! Θα με κάνεις σκλάβο σου με αυτή τη μουνάρα... Άλλο πού δε θέλεις δηλαδή! Να σε γαμάω ασταμάτητα, μέχρι να νοιώθεις ότι θα σταματήσει η καρδιά σου, ότι δε μπορείς να αναπνεύσεις καν! Και να μην καταλαβαίνεις αν είναι ο πούτσος μου ή το χέρι μου που πασπατεύει άγρια το ξεχειλωμένο σου μουνί από μέσα, στέλνοντάς σε στη σφαίρα της έκστασης... Όλο και πιο γρήγορα μέχρι που ν’ αρχίζεις να με σπρώχνεις και να με παρακαλάς να σταματήσω... Δεν αντέχεις άλλο! Θα λιποθυμήσεις! Αλλά συνεχίζω όλο και πιο έντονα, όσο εσύ με σπρώχνεις μέχρι που ένα καυτό ποτάμι αρχίζει να τρέχει ανάμεσα στα μπούτια σου...  Το κορμί σου τραντάζεται από τρελούς σπασμούς, δε σταματάς να χύνεις για μένα. Η χημεία μεταξύ μας είναι εκρηκτική!


No comments:

Post a Comment