February 28, 2016

Υπάρχουν και άσχετες στιγμές καύλας

Κάθε που σε βλέπω σε άσχετες στιγμές στη δουλειά, σκέφτομαι… «κρίμα τόσο κούκλα σήμερα και να μη μπορείς να χαρεί το μουνί σου». Με τρελλαίνει η σκέψη ότι πιθανόν να φοράς το σούπερ σέξι τάνγκα σου, μαύρο, που μπροστά έχει λεπτή ημιδιάφανη μαύρη δαντέλα από την οποία φαίνεται καλά το ξυρισμένο μουνάκι σου. Επίσης καθώς γνωρίζω, ότι η μουνάρα σου έχει υγρανθεί για τα καλά με τη σκέψη ότι θα μπορούσε να υπάρχει άμεσο ενδεχόμενο να φάει τον πούτσο μου και το θέλει και πολύ μάλιστα. Όπως και εσύ υποσυνείδητα… Nα απολαύσεις το μπούκωμα του μουνιού σου από το χοντρό καυλί του εραστή σου και να ευχαριστιέσαι τις παλινδρομήσεις του στον κόλπο σου.

Το στενό παντελόνι σου, σου κάνει τέλειο κώλο, το μπλουζάκι σου που έχει βαθύ ντεκολτέ αναδεικνύοντας το ωραίο σου μπούστο και η 13ποντη μαύρη γόβα σου… με κάνουν να σε γδύνω με τα μάτια μου. Με τη σειρά μου, αυτομάτως σκέφτομαι την τελευταία φορά που σε είχα ρίξει πάνω στο κρεβάτι και σε γαμούσα. Σε είχα φέρει στο απόγειο της καύλας σου, έτοιμη να τελειώσεις. Τι ωραία που φαίνονταν τα βυζιά σου πεταγμένα έξω από το σουτιέν, με τις ρώγες να κοιτάνε καυλωμένες πάνω! Το θέαμα παρά ήταν καυλωτικό. Από τη μία η πούτσα μου στο μουνί  σου και από την άλλη μισόγδυτη να σπαρταράς από την καύλα και να κάνεις μορφασμούς μουγκρίζοντας από το γαμήσι.

Στην αρχή στον έδινα αργά-αργά και μετά πιο έντονα, πιο κοφτά και όλο και πιο βαθιά. Τον έπαιρνες γρήγορα και δυνατά. Γούσταρες πολύ που ένιωθες τη ψωλή μου μέσα, να σε γεμίζει παθιασμένα. Από την τρέλα της καύλας, χάιδευες και το μουνάκι σου την ώρα που σε γάμαγα. Για ώρα γλεντούσα το μουνί σου κι εσύ ζητούσες συνέχεια κι άλλο, έχοντας χάσει κάθε ίχνος αυτοελέγχου, ενώ την ψυχή σου κατάκαιγε μια αφόρητη ανάγκη να κάνεις και να γευτείς τα πάντα. Κάθε ψωλιά στο πάτο σου, έστελνε απανωτές ηλεκτρικές εκκενώσεις στο μουνί σου που το έκαναν να χύνει ασύστολα, πυροδοτώντας έτσι έναν από τους πιο έντονους οργασμούς που ‘χες ποτέ, ο οποίος σ’ έκανε να ουρλιάξεις από ευχαρίστηση!

Εγώ ως συνήθως, ακόμα καυλωμένος, δεν είχα τελειώσει. Σε πρόσταξα να σταθείς για να σε ραντίσω με το σπέρμα μου. Ένιωσες μια αβάσταχτη δίψα για τους χυμούς μου, έτσι γονάτισες μπροστά μου, μπούκωσες την ψωλή μου μέσα στο στόμα σου και με κοίταζες ενώ σου έπιανα τα μαλλιά και τις βυζάρες σου. Τα χείλη σου γλιστρούσαν αργά, αργά πάνω στο όμορφο καυλί μου που τόση ηδονή σου ‘χε προσφέρει πριν λίγο. Η γλώσσα σου ήθελε να γνωρίσει και να εξερευνήσει κάθε σημείο της πούτσας και των αρχιδιών μου και έτσι γλιστρούσε και έγλυφε και γευόταν όλα τα μέρη τους ενώ δεν έπαιρνες το βλέμμα μου ποτέ πάνω από το πρόσωπο και τα μάτια μου  που και εγώ σε κοίταζα με καύλα και αφοσίωση…

Το παιχνίδισμα της γλώσσας σου υποβοηθούσαν και τα χέρια μου που πότε χάιδευαν τα αρχίδια και πότε έπαιζαν τη ψωλάρα μου για σένα. Είχες στο στόμα το αλμυρό  πουτσοκέφαλο του και η γλώσσα σου το χαιρόταν… Σ’ αρέσει ο πούτσος μου, μωρό μου, πες το!  Θέλω να τ’ ακούω… πόσο ονειρευόσουν μια τέτοια ψωλάρα να μουλιάζει γλυκά στα χείλια σου! Από την πρώτη φορά που τον δοκίμασες σ’ άρεσε τόσο πολύ, που δεν τον χορταίνεις να τον έχεις μέσα σου παντού… με όλους τους δυνατούς τρόπους! Στον ακούμπησα στα χείλη σου, άνοιξες το στόμα διάπλατο, στον έμπηξα μέσα, και ξαφνικά πιάνοντας το κεφάλι σου, το ανασήκωσα και με μια βίαιη κίνηση τον κάρφωσα πιο βαθιά στο στόμα σου. Αυτό ήταν, σου ‘ρχονται!!! Τα χύσια μου άρχισαν να πετάγονται και η πούτσα μου έτρεμε στο στόμα σου χύνοντας ποτάμια σπέρματος στο λαρύγγι σου... Σπάνια μου ‘χες χαρίσει τέτοια άμεσα έντονη ηδονή!


No comments:

Post a Comment