February 13, 2016

Στην αχόρταγη μουνάρα σου

Φεύγοντας για το ξενοδοχείο από το γραφείο, σου είχα στείλει μήνυμα… Στη γνωστή σουίτα. Όποιος φτάσει πρώτος γδύνεται! Μπαίνοντας, το θέαμα μου έκοψε την ανάσα… Ήσουν ήδη στον κρεβάτι και περίμενες… ξαπλωμένη μπρούμυτα με τα πόδια σου ανοιχτά όσο μπορούσες. Είχες το ένα σου χέρι κάτω από το σώμα σου και γαμούσες το μουνάκι σου -το οποίο γυάλιζε από τα υγρά σου- με δύο δάχτυλα. Γδύθηκα σε χρόνο μηδέν και βρέθηκα δίπλα σου. "Άργησες γαμιά μου… Λιώνω από καύλα!" μου είπες…

Μου επιτέθηκες! Η γλώσσα σου ασχολήθηκε με την κοιλιά μου ενώ το χέρι σου ταξίδευε βασανιστικά αργά στον πούτσο μου… Σε λίγο με κατάπιες μέσα στο αχόρταγο στόμα σου. Αύξησες την ένταση και τη ταχύτητα των κινήσεων, απομυζώντας όλον τον πουτσοκορμό με τα χείλη σου. Κατά διαστήματα τον έβγαζες απ' το στόμα και τον έφτυνες για να γλιστράει καλύτερα. Με γαμούσες με τη γλώσσα σου και μου τον έπαιζες με τέτοιο ρυθμό ώστε να με κρατάς καυλωμένο, αλλά και να μη χύνω… Τη γλώσσα σου συμπλήρωσε το δαχτυλάκι σου… Βυθίστηκε αργά μέσα στο κώλο μου… Έπαιξε… γαργάλησε… μπήκε όλο μέσα μου… Μ’ έκανε να νιώθω σα να χύνω συνέχεια…

Λύσσαξα! Το σκηνικό άλλαξε τότε. Πήρα τον χοντρό δονητή και στον έχωσα στο μουνάκι σου με τη μία. Τον πήρες με το χέρι σου κι άρχισες να γαμάς τον εαυτό σου γρήγορα… Έσκυψα πάνω από το κωλαράκι σου και άρχισα να το γλύφω με τη γλώσσα μου… Ήξερα ότι δε σου έφτανε· πήρα το λιπαντικό κι έριξα λίγο πάνω στη κωλοτρυπίδα σου… Βύθισα μέσα της το δάχτυλό μου κι άρχισα να το κουνάω μέσα-έξω, αργά… Γρήγορα το αντικατέστησα με αυτό που προτιμούσες, με τη μικρή σφήνα… Σιγά σιγά τη βύθιζα μέσα σου… Η καύλα σου χτύπησε κόκκινο!

"Πήδα με, μωρό μου... Σε παρακαλώ!" μου έλεγες… Απαίτησα να μου το ζητήσεις πιο ωμά, όσο πιο πρόστυχα μπορούσες… "Γάμα την πουτάνα σου καυλιάρη! Γάμα με παλιοπούστη! Γάμα την αχόρταγη μουνάρα μου τώρα!", απαίτησες… Πήρα θέση ανάμεσα στα πόδια σου, έβγαλα το δονητή από το μουνί σου, αλλά το άλλο έμεινε στο κωλαράκι σου… Έβαλα βιαστικά ένα μαξιλάρι κάτω από τη μέση σου και μπήκα μέσα σου με τη μία…

Ναι, μουνάρα μου, όλος δικός σου! Αυτόν τον πούτσο φανταζόσουνα στο μουνί σου και καύλωνες η πόρνη, όλη τη μέρα! Τραβιόμουνα μέχρι έξω κι έμπαινα πάλι μέσα σου με δύναμη. Ουσιαστικά γαμιόσουν κι από τις δυο σου τρύπες, μιας και η σφήνα στο κωλαράκι σου ακολουθούσε, αλλά και ζόριζε ταυτόχρονα, τις κινήσεις μου… Φαίνεται να περνούσες καλά μιας και η καυλιάρικη φωνούλα σου ηχούσε δυνατά στο χώρο. Παραδομένο το σώμα σου να το παραβιάσω όσο και όπως ήθελα!  Και σκόπευα να κρατήσει. Δεν ήθελα να χύσω, μόνο να συνεχίσω να σε πηδάω ατελείωτα. Συνέχισα να σε ξεπατώνω στον ίδιο ρυθμό…

Άκουγα την αναπνοή σου να γίνεται πιο γρήγορη, έσπρωχνες το κωλαράκι σου προς εμένα κάθε φορά που έμπαινα μέσα σου… Κόντευες να χύσεις… Ήρθε ξαφνικά… Δυνατά… Απόλυτα! "ΧΥΝΩ ΜΩΡΟ ΜΟΥ! Χύνει το κοριτσάκι σου! Παρ' τα γαμιά μου, παρ' τα όλα! Στο πούτσο που με γαμάει τόσο όμορφα!". Με πλημμύρισες  μουνόχυμα μέχρι τ' αρχίδια… Για λίγο παντελής απώλεια συνείδησης, το κορμάκι σου κατέρρευσε, το ένιωθα να τρέμει κάτω από το δικό μου… 

Συνήλθες μετά από λίγα λεπτά ανάπαυλας. Ήθελα κι άλλο όμως. Να σε παλαβώσω τελείως. Έφερα το σώμα σου κάτω από το δικό μου… Άνοιξες τα πόδια σου και τα στερέωσες ψηλά, στους ώμους μου… Έβλεπα το μουνί σου ορθάνοιχτο, έτοιμο να ξαναγαμηθεί… Πήρα τον πούτσο μου και τον οδήγησες στην άκρη του… Πινελάρισα τα μουνόχειλα, έπαιξα λίγο μαζί τους… Τον έβαλα ελάχιστα μέσα σου κι έφερες τα χέρια σου στον κώλο μου… Τον ζητούσες όλον, διψούσε η μουνάρα σου για μένα!

Με πίεσες, με τράβηξες προς το μέρος σου… Αργά… Χιλιοστό-χιλιοστό μπήκε μέσα σου μέχρι τ’ αρχίδια μου ν’ ακουμπήσουν στο κωλαράκι σου… Παραμιλούσες… Έβριζες… Λόγια της καύλας σου… Τότε, ένιωσα για λίγο το δαχτυλό σου μέσα μου… "Γάμα με δυνατά!" μου είπες… Κάθε φορά που έμπαινα μέσα σου με γαμούσες κι εσύ σε αναταπόδωση… Έτριβα με τη σειρά μου ταυτόχρονα τη κλειτορίδα σου για να σε τελειώσω…

"Πιο γρήγορα μωρό μου! Πήδα με πιο γρήγορα! Πιο δυνατά!". Κι όσο το έκανα με έσπρωχνες κι εσύ το ίδιο. Ξεφύγαμε… Δεν χρειάστηκε πολύ για να χύσουμε… ΜΑΖΙ… Ένοιωθα το μουνάκι σου να συσπάται από τον αργασμό σου… Την ίδια στιγμή έχυνα ποτάμια μέσα σου… Έχυνα με το πούτσο μέχρι τη ρίζα καρφωμένο στη μουνάρα σου… "ΠΑΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!" φωνάζαμε και οι δύο… "ΧΥΝΩΩΩΩΩ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!"… Μετά, σιωπή. Ξέπνοοι ξαπλώσαμε στο πλάι… Δεν θέλαμε να ξεκολλήσουμε…

Σε ποθώ αχόρταγη γυναικάρα μου… Όσο καμμία!

No comments:

Post a Comment