February 12, 2016

Σε σκοτεινή γωνιά

Με αργά και νωχελικά βήματα πηγαίναμε προς το αυτοκίνητο… Είχαμε παρκάρει στην άκρη του δρόμου, αλλά αυτό ήταν το τελευταίο που μας απασχολούσε… Ήμασταν και οι δύο στον κόσμο μας… στον ίδιο κόσμο και οι δύο! Στην επικράτεια της καύλας…

Τι τρέλλα κι αυτή! Μια ακαταμάχητη έλξη μας έχει πάρει από το χέρι και μας οδηγεί σε απίστευτα ύψη ηδονής. Και τι γυναικάρα που γίνεσαι για μένα! Δυο μάτια που με κοιτάζουν και καυλώνω… Ένα κορμί για γλείψιμο… Δύο στήθη κόλαση, με ρώγες που με καλούν να τις γλύψω, να τις ρουφήξω… Χείλια και γλώσσα φτιαγμένα για φιλιά αλλά και για να ρουφάνε, να γλύφουν. Δύο πανέμορφες τρυπούλες πρόθυμες να ικανοποιήσουν κάθε μας επιθυμία…

Για πόσες ατέλειωτες ώρες έχω αγαπήσει όλες σου τις τρυπούλες, τις έχω γλύψει και γαμήσει με κάθε δυνατό τρόπο και με έχουν ικανοποιήσει πλέρια και οι δύο; Η αίσθηση της γλωσσίτσας μου να βυθίζεται στο μουσκεμένο σου μουνάκι κάνει τον πούτσο μου να σηκωθεί περήφανος… Με φτιάχνει να χώνω τη σφήνα στο κωλαράκι σου και να σου δίνω ταυτόχρονα τον πούτσο μου για λίγο στο στόμα… Τον ρουφάς αχόρταγα όπως πάντα… Μετά να τον καρφώνω στο μουνί σου… Ένα σου δαχτυλάκι να μπαίνει απαλά στο δικό μου κωλαράκι… Το μυαλό μου έχει ξεφύγει…

Με όλα αυτά στο νου μου και βλέποντάς σε να περπατάς μπροστά μου μ’ ένα εφαρμοστό φόρεμα που θα κόλαζε και άγιο, τον ένιωσα να ξεσηκώνεται και πάλι…Φτάσαμε στο αυτοκίνητο, μόνο του σε μια σκοτεινή γωνιά… Δε σκέφτηκα και πολύ, σε πλησίασα και σε φίλησα με πάθος… Χαμένη ίσως σε παρόμοιες σκέψεις ανταποκρίθηκες… Σ’ έβαλα να σκύψεις και ν’ ακουμπήσεις στο καπό… Γονάτισα πίσω σου, σήκωσα το φόρεμα κι έκανα στην άκρη το string… Βύθισα τη γλώσσα μου στο μουνάκι σου που ήταν ήδη μούσκεμα… Έφερα το χέρι μου από μπροστά κι άρχισα να βασανίζω την κλειτορίδα σου… Έχυσες γρήγορα, προσπαθώντας να πνίξεις τα βογκητά σου…

Δε σε άφησα να ηρεμήσεις… Σηκώθηκα, κατέβασα το παντελόνι μου και μπήκα μέσα σου απότομα… Άρχισα να σε γαμάω γρήγορα, δυνατά… Το χέρι μου έμεινε στην κλειτορίδα σου… Προσπάθησες να το απομακρύνεις, να μην ξαναχύσεις στο καπάκι, αλλά ένα χαστούκι στο κωλαράκι σου σ' έκανε να εγκαταλείψεις την προσπάθεια… Δεν ήθελα να αποχωριστώ τη μουνάρα σου ούτε δευτερόλεπτο. Σε γαμούσα μπρούμυτα πάνω στο καπό, με απίστευτα γρήγορο ρυθμό, ενώ παράλληλα σου έτριβα την κλειτορίδα μέχρι να χύσεις μουγκρίζοντας. Και πάλι δεν άργησες να τελειώσεις για δεύτερη φορά…

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα που βρήκες την ανάσα σου, σε γύρισα και σ’ ανάγκασα να γονατίσεις. "Κάνε με να χύσω πουτάνα" σου είπα… Μου άρεσε που κατέβηκες χαμηλά σε βαθύ κάθισμα αντί να γονατίσεις, για να έχω λοξή θέα τον κώλο σου. Η εικόνα να σου γαμάω με τον φούξια δονητή το λευκό σου κωλαράκι μου ήρθε στο μυαλό και ο πούτσος μου πέτρωσε. Τον έβαλες στο στόμα σου για να τον καθαρίσεις πρώτα από τα δικά σου μουνοζούμια… Χωρίς να χάσεις χρόνο, άρχισες να τον πιπώνεις. Τον έβαζες μέχρι τη βάση στο στόμα σου και με τη γλώσσα μάζευες τα υγρά σου. Συνέχισες έτσι, σφίγγοντας και τα χειλάκια σου και ανεβοκατέβαινες στη στητή κρεατόβεργα, κοιτάζοντάς με στα μάτια. Άρχισες να τον ρουφάς δυνατά και να τον παίζεις ταυτόχρονα, με ταχύτητα…

"Χύνω καριόλα! Παρ’ τα όλα μέσα στο στόμα σου…" φώναξα και την ίδια στιγμή ένιωσα το κορμί μου να τρέμει από τον οργασμό…Αυτόματα σχεδόν, έχυσα ποτάμια… Στην αρχή στο πρόσωπό σου και μετά στο στόμα σου… Τον έβγαλα να τον σκουπίσω στα μαλλιά σου και στον έδωσα πάλι να τον γλύψεις. Το έκανες στα γρήγορα… βιαζόσουν να ρουφήξεις τα χύσια μου που είχαν μείνει στο πουτσοκέφαλο. Το καθάρισες με τη γλωσσίτσα του και μετά κόλλησες τα χείλη σου στην τρυπούλα του για να στραγγίξεις κάθε σταγόνα από τα χύσια μου. Κατάπιες ό,τι μπορούσες και συνέχισες να μου καθαρίζεις τον πούτσο…

Μόλις τελείωσες, ανέβηκες πιο ψηλά, που σε περίμενα με ανοιχτή αγκαλιά. Σ' ευχαρίστησα μ’ ένα βαθύ φιλί. Αμίλητοι από καύλα, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και έβαλα μπροστά για να σε γυρίσω σπίτι. Δεν είχε κρατήσει πάνω από δέκα λεπτά, αλλά ήταν απίστευτα έντονο…


No comments:

Post a Comment