February 6, 2016

Αναπάντεχη έκπληξη

Μωρό μου, τι ξαφνική, καυλιάρικη έκπληξη ήταν αυτή προχθές; Με τσιμπούκωνες με τσαχπινιά και έλειωνα στη κυριολεξία…  Σε ένιωθα λες και ήθελες να μου κάνεις την τέλεια πίπα, να την θυμάται ο πούτσος μου για πάντα. Απολάμβανα πάνω στο πουτσοκέφαλό μου την αίσθηση του υπέροχου στόματός σου… τη γλώσσα σου τόσο απαλή και υγρή…  τα χείλη σου  που γλιστρούσαν γλυκά αγκαλιάζοντας τον καυλωμένο πούτσο μου καθώς αυτός χώνοταν αποφασιστικά μέσα στον ουρανίσκο σου! Και εγώ καύλωνα περισσότερο καθώς κοιτιόμαστε στα μάτια ενώ σε ταΐζα εκατοστό-εκατοστό της πούτσας μου μέσα στο ζεστό σου στόμα, και σκεφτόμουνα πως μόλις κεράτωνες τον άντρα σου και το ευχαριστιόσουν, έτσι όπως χόρταινες τη πείνα σου για σκληρό και μεγάλο καυλί…

Αλλά και σένα σε είδα πολύ καυλωμένη. Με τα βυζάκια σου γυμνά μπροστά μου, μέσα στις  χούφτες μου, και με τα δάχτυλά μου να παίζω τις καυλωμένες τους ρωγίτσες. Η αίσθηση της σφιχτής τους σάρκας έκανε την ήδη καυλωμένη πούτσα μου να σκληραίνει όσο δεν πάει άλλο, ήθελα πολύ να την καρφώσω εκείνη τη στιγμή μέσα στο σίγουρα μουσκεμένο μουνάκι σου!  Να στον δώσω να τον χορτάσεις, να στον μπήξω όλο με τη μία, για να απολαύσεις το κάθε εκατοστό του μέσα σου!

Ο χρόνος μας όμως έφτανε μόνο για μια πίπα, μιας και ο άντρας σου σε περίμενε στο σταθμό του μετρό. Αυτό όμως δεν εμπόδιζε το μυαλό μου να φαντασιώνεται την επόμενη φορά που θα ΄χαμε άπλετο χρόνο στη διάθεσή μας. Σκεφτόμουνα τον πούτσο μου να μπαίνει όλο και βαθύτερα και να χώνεται αργά και σταθερά στα βάθη σου, ανοίγοντας την μουνάρα σου διάπλατα! Ποθούσα να στο γλύψω αχόρταγα για να σε προετοιμάσω για την ψωλάρα μου… ελπίζω να κατάλαβες πόσο πολύ επιθυμούσα να γαμήσω τη καυλωμένη σου μουνάρα. Να τη πάρω δυνατά! Να στον χώσω όσο πιο βαθιά γίνεται και να σε ξεσκίσω άγρια, μέχρι το σκληρό καυλί μου να πάρει φωτιά μέσα στην καυτή  τρυπούλα σου! Ονειρευόμουνα να σε ξεζουμίσω και να χορτάσεις πούτσα!

Μου έμεινε απωθημένο να σε πάρω και πισωκολλητά αφού τόση ώρα σε χάιδευα από πίσω και ήθελα πολύ να σε γαμήσω βλέποντας την κωλάρα σου ανοιγμένη. Να σε πιάσω με τα δυο μου χέρια απ’τα κωλομέρια σου και να σε τραβήξω με δύναμη προς την ψωλάρα μου και συ να βογκάς από καύλα και να σκύβεις για να μου στηθείς καλύτερα. Αυτές τις μέρες κουκλάρα μου, πρώτο μου μέλημα είναι να σε προετοιμάσω και να σε καυλώσω τόσο πολύ που να τoν έχεις ανάγκη τον πούτσο μου και να τον ζητάς βαθιά μέσα σου!

Τελείωσε δυστυχώς βιαστικά η συνάντησή μας, με σένα και πάλι στα γόνατα, και μένα με το καυλί μου ανάμεσα στα καυτά σου χείλη. Μέσα στη θολούρα της καύλας και παρά την αντίρρησή σου, σου γεμίζω το στόμα με τα χύσια μου. Αν και σου αρέσει πολύ να σε χύνω στο στόμα, σκέφτηκες πως θα έβλεπες τους δικούς σου σε μερικά λεπτά και τσίνησες στην ιδέα. Κατά βάθος όμως, σε εξιτάριζε τόσο πολύ όλο αυτό… Γι' αυτό και εγώ άδειασα τ' αρχίδια μου δυνατά βρίζοντάς σε σαν πουτάνα. Μου τα ήπιες όλα, κάτι που μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις κάνεις με τον άντρα σου. Πήρα το κινητό μου και έτσι όπως ήσουν σε αποθανάτισα σε μια φωτογραφία. Όπως είχες μείνει, μόνο με τις μαύρες κάλτσες σου στερεωμένες στις ζαρτιέρες, το μεταξωτό κυλοτάκι σου και τις ψηλοτάκουνες μπότες που ήταν μέχρι τα γόνατα. Έτσι για να σου υπενθυμίζω πόσο πουτάνα είσαι όσο ο άντρας σου περίμενε με το ίδιο σου το παιδί να πάτε επίσκεψη στα πεθερικά σου και εσύ βιαστικά έτρεχες να προλάβεις το ραντεβού, με τα χύσια μου στο στόμα σου. Η ντροπή σου απερίγραπτη… και όσο το ένιωθες αυτό, τόσο το μουνί σου παλάβωνε από την καύλα. Ένιωθες τόσο ωραία που σε ξεφτίλισα έτσι. Όλο και πιο δική μου…


No comments:

Post a Comment