January 6, 2016

Tόσο καυλωμένος για σένα σήμερα!

Ξάπλωσες μπρούμυτα στο κρεβάτι και άνοιξες τα πόδια σου ώστε να μπορώ να διακρίνω το μουνάκι σου και κυρίως την τρυπούλα του κώλου σου. Το μουνί σου γυάλιζε από τα υγρά. Ήξερα ότι ήσουν καυλωμένη πάρα πολύ και κρατιόσουν με το ζόρι να μην τελειώσεις. Σε λίγο ανασήκωσες το κωλαράκι σου προκαλώντας με ακόμη περισσότερο. Πέρασαν μερικά λεπτά έτσι. Κάποια στιγμή γύρισες να με κοιτάξεις. Ο πούτσος μου είχε ορθωθεί περήφανος και απαιτητικός. Πεσμένη στα τέσσερα, σαν σκύλα, πλησίασες. Έβγαλες έξω τη γλώσσα σου και τον πλησίασες. Ενστικτωδώς τέντωσα το κορμί μου για να τον χώσω στο στόμα σου. Το περίμενες και τραβήχτηκες πριν προλάβω. Τα μάτια σου γυάλισαν από καύλα, αυτό ακριβώς ήθελες.
 
Το χέρι σου πήγε στον πούτσο μου κι άρχισες να τον παίζεις αργά. Ένιωσα την ανάσα σου στο λαιμό μου και μετά την γλώσσα σου να με γλύφει. Άφησες τον πούτσο μου κι άρχισες να γλύφεις το χέρι μου. Πρώτα το δεξί και μετά το αριστερό. Πιπίλησες κάθε δάχτυλο των χεριών μου σαν να έπαιρνες πίπα στο καθένα. Μετά κατέβηκες και άρχισες να γλύφεις τις ρώγες μου. Το έκανες με πάθος, με λύσσα. Κάποιες φορές με πονούσες. Είχες καυλώσει και πάλι, ήθελες πολύ να χύσεις. Με έγλυψες ολόκληρο εκτός από εκεί που ήθελα περισσότερο!

Έφερες το μουνί σου στο πρόσωπό μου και ταυτόχρονα έχωσες τον πούτσο μου στο στόμα σου. Είχες πιει παγωμένο ποτό και η αίσθηση του κρύου στον πούτσο μου μ’ έκανε να τιναχτώ. Όρμησα στο μουνί σου που έσταζε ακόμη από τον οργασμό σου χώνοντας την γλώσσα μου μέσα σου. Αντέδρασες επιταχύνοντας το ρυθμό σου. Με τα χείλη σου τον σάλιωνες γύρω-γύρω και ταυτόχρονα τον έχωνες στο στόμα σου. Με το άλλο σου χέρι έπαιζες με την τρυπούλα μου… Το δαχτυλάκι σου έπαιζε με τα όρια της… Όταν έμπαινε μέσα της όμως, μεγάλωνε τις καύλες μου ακόμη περισσότερο…
 
Είχαμε και οι δύο ξεφύγει, ήμασταν σε άλλο κόσμο! Έγλυφα, δάγκωνα, ρουφούσα και πάλι από την αρχή. Ένιωθα το σπέρμα μου να βράζει μέσα στ’ αρχίδια μου αναζητώντας διέξοδο! Όσο πλησίαζα στον οργασμό, τόσο σε έγλυφα και περισσότερο, όλο και πιο έντονα. Όταν ένιωθα ότι θα έχυνα άρχισα να μουγκρίζω. Επιτάχυνες κι άλλο τον ρυθμό σου κολλώντας το στόμα σου σαν βεντούζα στον πούτσο μου και ταυτόχρονα σε άκουσα να μουγκρίζεις κι εσύ. Δεν μπορεί να χύσεις πάλι, σκέφτηκα. Όμως κι εγώ άρχισα να γλύφω σαν τρελός την κλειτορίδα σου. Κι έχυσες και πάλι! Ταυτόχρονα με μένα!
 
Δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το να σου παίρνει πίπα μια γυναίκα και να τελειώνετε ταυτόχρονα. Κυριολεκτικά τον πήρες όλο το πούτσο στο στόμα σου! Έχυνες τα υγρά σου στο πρόσωπό μου και στο στόμα μου κι έκανα το ίδιο! Ήταν ο τελειότερος οργασμός που είχα ποτέ! Πραγματικά είχα μουδιάσει ολόκληρος και είχα χάσει τον κόσμο! Μάλλον θα χρειάζομαι βοήθεια πολύ συχνά, γιατί αποδείχθηκες αχόρταγη, μωρό μου. Aπείρως πολύ-πολύ… 


No comments:

Post a Comment