January 30, 2016

Στο καινούριο σου γραφείο

Ο αιφνιδιασμός ήταν απολύτως επιτυχημένος. Περπάτησα γρήγορα την μικρή απόσταση, από το μετρό μέχρι το καινούριο σου γραφείο της και έφτασα σε λίγα λεπτά στο κτήριο. Άφησα την ταυτότητά μου στον θυρωρό και πήρα το ασανσέρ για τον 7ο όροφο. Ήμουν ήδη σχετικά καυλωμένος όταν άνοιξα την πόρτα της δικηγορικής εταιρίας. Βρέθηκα σε ένα φαρδύ διάδρομο. Δεξιά και αριστερά υπήρχαν γραφεία όπου εργάζονταν διάφοροι συνάδελφοί σου. Το γραφείο σου ήταν στο βάθος του διαδρόμου… το τελευταίο. Χτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα.

Ο χώρος ήταν αρκετά ευρύχωρος. Στη μέση υπήρχε ένα μεγάλο γραφείο με δυο πολυθρόνες μπροστά του. Απο πίσω απο το γραφείο υπήρχε μια μεγάλη τζαμαρία. Οι κουρτίνες ήταν τραβηγμένες για να εμποδίζουν τη  θέα του δρόμου. Στο βάθος υπήρχε μια πόρτα που οδηγούσε σε μια μικρή πριβέ τουαλέτα. Σε πέτυχα κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού τηλεφωνήματος…  Με κοίταξες ξαφνιασμένη, εντελώς απροετοίμαστη για αυτό που έβλεπες. Δεν σε διέκοψα, άπλα περίμενα αμίλητος να ολοκληρώσεις.

Όση ώρα μιλούσες, σε περιεργαζόμουν με το βλέμμα μου. Μια ανερχόμενη δικηγόρος με συντηρητικό μαύρο κοστούμι και μαύρες γόβες. Κάτω απο το σακάκι φορούσες ένα άσπρο πουκάμισο. Τα ρούχα σου ταίριαζαν με τα μαύρα μάτια σου και το άσπρο δέρμα σου και αυτό με καύλωσε πολύ. Τα μαύρα μακριά μαλλιά σου τα ΄χες στερεώσει με μια μαύρη στέκα στην κορυφή. Είχες  ένα ελαφρύ στρώμα μακιγιάζ και λίγη σκιά στα μάτια, λες και ήσουν έτοιμη για το δικαστήριο. Ο χαρτοφύλακάς σου, μισάνοιχτος στο γραφείο, πλάι στη τσάντα σου, έδειχνε ότι μόλις είχες επιστρέψει από επαγγελματική συνάντηση ή ότι ετοιμαζόσουν να φύγεις για εξωτερική δουλειά. Φορούσες ένα ζευγάρι γυαλιά, τετράγωνα με μαύρο σκελετό. Σου προσδίδουν κύρος, σκέφτηκα...

Όσην ώρα μιλούσες περιδιάβαινα το χώρο. Παρατήρησα το κλειδί πάνω στη κλειδαριά της πόρτας. Όλα συνωμοτούσαν υπέρ μου. Κλείδωσα προσεκτικά.  Μόλις κατέβασες το ακουστικό, περπάτησα αργά προς το μέρος σου και στάθηκα μπροστά σου.

- Ξέρω ότι είναι αγενές και δύσκολο να έρχομαι έτσι χωρίς προειδοποίηση, αλλά η αλήθεια είναι ότι μόνο εσένα σκεφτόμουν από το πρωί που ξύπνησα… Ήθελα πολύ να γευτείς την πούτσα μου, μωρό μου. Θα μου πάρεις λοιπόν μια πίπα; ρώτησα μετά απο λίγα δευτερόλεπτα σιωπής.

-Θυμήσου, σου είπα σπρώχνοντας τους ώμους σου για να σε κάνω να γονατίσεις, πρέπει να εγκαινιάσουμε και το καινούριο σου γραφείο. Για καλή επιτυχία!

Γονάτισες  χωρίς να αντισταθείς. Άνοιξες το φερμουάρ του παντελονιού μου και έβγαλες έξω την πούτσα μου. Ήταν ήδη πολύ καυλωμένη και άρχισες να την παίζεις με τα δυο σου δάχτυλα. Το βλέμμα σου, καθώς έτριβες τον πούτσο, έπεσε στη πόρτα προσπαθώντας να καταλάβεις αν ήταν κλειδωμένη. Με ένα καταφατικό νεύμα του κεφαλιού μου στο επιβεβαίωσα. Γύρισες προς το μέρος μου και κοίταξες τον πούτσο μου που είχε πρηστεί όσο δεν έπαιρνε άλλο. Τον ύγρανες λίγο περνώντας πάνω απο την βάλανο τη γλώσσα σου και τον γρατσούνισες απαλά με τα μακρυά σου νύχια, κάνοντάς με να αναστενάξω. Είχες βεβαιωθεί πως δεν υπήρχε περίπτωση να μπει κάποιος απροειδοποίητα και με αποφασιστικότητα, τράβηξες το χέρι σου στη βάση του πέους και άνοιξες το στόμα σου. Με τα χείλη σου τύλιξες σφιχτά τον καυλωμένο πούτσο και άρχισες να ρουφάς με δύναμη… Αναστέναξα από την αφόρητη καύλα και βάζοντας το χέρι μου στην κορυφή του κεφαλιού σου, επιχείρησα να δώσω ρυθμό…

 - Καύλα μου είσαι απίστευτη, με έχεις τρελάνει!

Εσύ, κράτησες το χέρι σου στη βάση χαϊδεύοντας παράλληλα τα αρχίδια μου, ενώ τα χείλη σου ανεβοκατέβαιναν πάνω στο πέος. Δεν έγλειφες άπλα... το ρούφαγες και το έπαιζες ταυτόχρονα. Σε κάθε ρουφηξιά, ένιωθα τη γη κάτω από τα πόδια να χάνεται. Ήδη το πουτσοκέφαλο στριμώχνονταν στο λαιμό σου και τα σάλια σου είχαν αρχίσει να γεμίζουν το στόμα σου, και κατάλαβες ότι δεν θα αργούσα να τελειώσω. Τράβηξες τα χείλη σου στην κορυφή, ρουφώντας μόνο την βάλανο, ενώ με το χέρι σου τον έπαιζες πλέον σκληρά, σφίγγοντας στην βάση του, περιμένοντας να χύσει...

- Όχι, περίμενε!, σου ψιθύρισα βγάζοντάς-τον απο το στόμα σου. Όχι έτσι καύλα μου! Θέλω να μαλακιστώ στο πρόσωπό σου…

Σήκωσες το κεφάλι σου και με κοίταξες παρακαλετά. Δεν ήταν ο κατάλληλος χώρος για τέτοια βίτσια. Γνήσιος αλητάμπουρας όμως, αδιαφόρησα προκλητικά για τα πρέποντα και άρχισα να μαλακίζομαι μπροστά στο πρόσωπό σου… Παράλληλα σου έδινα δυνατά πουτσοσκάμπιλα, στο στόμα και στα γυαλιά, και τον έτριβα πάνω στα μακιγιαρισμένα μάγουλά σου. Το πρόσωπό σου είχε γίνει ήδη μούσκεμα από τα σάλια. Προσπαθούσες να δείχνεις απαθής, λες και έκανες καταναγκαστικά έργα, αλλά σου ήταν πολύ δύσκολο. Η μυρωδιά της πουτσίλας σε είχε αναστατώσει. Με το ζόρι κρατιόσουν να μην χαϊδευτείς. Πάντα η καύλα που σου βγάζω σε προδίδει κορίτσι μου… όπως και μένα η ανάσα μου· όταν γίνεται πιο βαριά λίγο πριν τελειώσω.

Κράτησα τον πούτσο μου μπροστά σου.

- Ωωωωωωω… χύνω καυλιάρα μου, μουρμούρισα ενώ τον έπαιζα μανιασμένα με σένα σκυμμένη μπροστά μου. 

- Παρ' τα στη μάπα καριόλα, έβρισα τινάζοντας πάνω σου το σπέρμα μου.

Το πηχτό χύσι πετάχτηκε με δύναμη και σε πέτυχε στην αρχή του τριχωτού και στο μέτωπο σχηματίζοντας μια παχιά γραμμή πλάι από τα μαλλιά σου. Τίναξα τον πούτσο μου και άδειασα τα υπόλοιπα χύσια μου στα γυαλιά και στη μυτούλα σου. Πρόσεξα το σπέρμα μου στο πρόσωπό σου· είχε σχηματίσει μια λιμνούλα στο μέτωπο η οποία κυλούσε προς το φρύδι και τους κροτάφους σου. Σταγόνες απο χύσι είχαν ποτίσει τα μάγουλα και το πηγούνι σου…  Ήμουν σίγουρος που σου άρεσε να το νοιώθεις ζεστό στη μούρη σου.

-Ωχ, πουτάνα…. Ααααααχ… Ρούφα! Καθάρισε! Πρόσταξα, σπρώχνοντας το καυλί μου μέσα στο στόμα σου.

Αφού ρούφηξες και τις τελευταίες σταγόνες από τον πούτσο μου, σηκώθηκες και πήγες προς το μικρό μπάνιο, ξεχνώντας απ' τη φούρια σου ανοιχτή την πόρτα πίσω σου. Κοίταξες στον καθρέφτη το αναψοκοκκινισμένο, γεμάτο χύσια πρόσωπό σου ξεφυσώντας από «αγανάκτηση». Προσπαθούσες να μου το παίξεις ενοχλημένη, αλλά είμαι βέβαιος ότι ένοιωθες τις ρώγες σου να έχουν σκληρύνει από ερεθισμό… Σ' έχω μάθει καλά μωρό μου. Έκλεισες τα μάτια και χάιδεψες το στήθος σου φευγαλέα. Με το άλλο χέρι έβγαλες τα γυαλιά σου. Ασυναίσθητα, τα πλησίασες στο στόμα σου αναστενάζοντας και άρχισες να τα γλύφεις. «Πόσο τυχερός είμαι που μου 'χει κάτσει τέτοια καυλιάρα», σκέφτηκα ενώ σε χάζευα, αναρωτώμενος αν είχα χρόνο να μπω μέσα στη τουαλέτα και να σου ρίξω, έτσι χυμένη όπως ήσουν, ένα γαμήσι στα γρήγορα…

- Μα τί έχω πάθει μαζί σου επιτέλους;;! φώναξες αγανακτισμένη και άφησες τα γυαλιά σου στο νιπτήρα. Διακόπτοντας τις πρόστυχες σκέψεις μου.

- Μ., είσαι εντάξει; Φώναξα απ' έξω.

- Ναι, μου απάντησες. Έρχομαι!

Έπλυνες προσεκτικά τα γυαλιά σου και το πρόσωπό σου στα γρήγορα και αφού έστρωσες και τα μαλλιά σου βγήκες. Πρέπει να αισθανόσουν ακόμα τα χύσια στο πρόσωπό σου, γιατί έβαλες τα χέρια σου να βεβαιωθείς ότι ήταν εντελώς στεγνό. Από τον τρόπο που περπατούσες σιγουρεύτηκα ότι ένοιωθες όμως τους μηρούς σου βρεγμένους από τα καυλοϋγρά σου.

- Είσαι πολύ πούστης! Τώρα φύγε, είμαι τρομερά απασχολημένη. Θα τα πούμε στο τηλέφωνο…

Ήταν το μόνο που είπες. Πήρες τον φάκελο της υπόθεσης απο το γραφείο σου και κατευθύνθηκες προς την έξοδο…


No comments:

Post a Comment