January 22, 2016

Ζωντανή παρακολούθηση

Σκέψου μωρό μου, σ' αυτά τα XXX ξενοδοχεία που μας αρέσει να πηδιόμαστε καμμιά φορά, να μας παρακολουθούν από κρυφές κάμερες. Ο ρεσεψιονίστ για παράδειγμα, που έχει βάρδια αργά τη νύχτα, να περνάει την ώρα του παρακολουθώντας στην οθόνη το τι συμβαίνει στις θεματικές σουίτες του ξενοδοχείου... Θα καύλωνες αν γνώριζες πως κάποιος άγνωστος μπορεί να βλέπει τον εαυτό σου όταν γαμιέται;

Πιθανόν να συνέβαινε προχθές που καταλήξαμε στο γνωστό fuck hotel της Παραλιακής. Το φαντάζεσαι; Καθώς θα παρακολουθούσε τις οθόνες θα έβλεπε μια εκπληκτική γυναικάρα που φορούσε ένα λευκό πουκάμισο με μεγάλο άνοιγμα στο στήθος και μια ζακέτα να στέκεται στο παράθυρο και να φιλιέται με πάθος με τον εραστή της. Είμαι σίγουρος πως το θέαμα θα τον είχε μαγέψει… ένας άγνωστος σ' αυτόν άντρας, φορώντας ακόμη το κοστούμι του, να χαϊδεύει την ποθητή γυναίκα γλυστρώντας τα χέρια του πάνω από τον σφιχτό της κώλο και στο μπροστινό μέρος του πουκάμισού της, πιέζοντας τα στήθη της μαλακά και απαλά στην αρχή, και πιο δυνατά μετά.

Γρήγορα θα διαπίστωνε ότι σου είχα παραμερίσει το σουτιέν και οι ρώγες σου άρχισαν μα σκληραίνουν και να σηκώνονται. Θα έβλεπε να τις παίρνω ανάμεσα στα δάχτυλά μου και να τις πιέζω και εσένα να γέρνεις προς τα πίσω και βογκώντας. Ο τύπος θα ευλογούσε τη σύγχρονη τεχνολογία που ταυτόχρονα θα είχε τη δυνατότητα να ακούει και καθαρό ήχο στο σύστημα παρακολούθησης…

Ήσουν ακόμη ντυμένη, όταν έβαλα το στόμα μου πάνω στα βυζιά σου, ρουφώντας και τραβώντας τις ρώγες, μέχρι που το κολάν σου υγράνθηκε. Τα χέρια μου τώρα άρχισαν να σε χαϊδεύουν ανάμεσα στα πόδια. Δεν άντεξες άλλο όρθια και κάθισες πάνω στον μεγάλο καναπέ. Και εγώ μαζί σου, βγάζοντας το σακάκι μου με τα χέρια μου να πηγαίνουν και πάλι ανάμεσα στους μηρούς σου και κάτω από το κολάν σου.

Φαντάσου πόσο θα καύλωσε όταν σου έβγαλα το κολάν και τη κυλότα και χάιδεψα με τη παλάμη μου την απόκρυφη περιοχή σου. Πόσο θα γούσταρε που το περιποιημένο μουνί σου ήταν πλέον σε κοινή θέα, ιδιαίτερα όταν μου σήκωσες τα πόδια σου για να σου χαϊδέψω τα απαλά μάγουλα του κώλου σου. Θα μπορούσε άραγε να εστιάσει την προσοχή του στα εξωτερικά χείλη του μουνιού σου όταν τα έτριβα και τους έκανα μασάζ; Αναρωτιέμαι αν θα φαίνονταν στην οθόνη της κάμερας να υγραίνονται...

Και μόνο η ιδέα ότι παραβίαζε την ιδιωτικότητα ενός άγνωστου σ' αυτόν ζευγαριού, ότι παρακολουθούσε ένα ερασιτεχνικό πορνοθέαμα που αγνοούσε πως θα εξελιχθεί, πρέπει να τον ερέθιζε απίστευτα. Ίσως και να τον είχε βγάλει έξω και να μαλακίζονταν κάτω από το desk του, τώρα που μ' έβλεπε να έχω χαμηλώσει το κεφάλι  και να σε γλείφω, χώνοντας τη γλώσσα μου μέσα στη μουνάρα σου, ρουφώντας με τα χείλη μου την πιο ευαίσθητη περιοχή σου. Κουνούσα το κεφάλι μου μπρος-πίσω και εσύ σήκωνες τη λεκάνη σου και έκλεισες σφιχτά τα πόδια σου γύρω από το κεφάλι μου για να με κρατάς κολλημένο στο μουνί σου.

Από την ένταση των βογκητών σου, το πώς στριφογύριζες το κορμί σου και τον τρόπο που έτρεμαν τα πόδια σου, θα κατάλαβε ότι είχες αρχίσει να χύνεις. Και ήταν σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη γι αυτόν το ότι συνέχισα να σε γλείφω, μέχρι που έχυσες και πάλι, με τα πόδια σου να είναι τεντωμένα στον αέρα και τα βογκητά σου να γίνονται όλο και πιο δυνατά...

Αν η κρυφή κάμερα ήταν εγκατεστημένη μέσα στη τηλεόραση του δωματίου, ο ρεσεψιονίστ δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερη θέα. Θα μπορούσε να δει πεντακάθαρα στην οθόνη ότι το  μουνί σου ήταν φουσκωμένο από καύλα, καθώς γονάτισες πάνω στον καναπέ για να με τσιμπουκώσεις. Καθόμουν τώρα στο μπράτσο του καναπέ φορώντας μόνο το σλιπ μου και εσύ ήσουν σκυμμένη μπροστά μου χαϊδεύοντας τον καβάλο και τους μηρούς μου, ενώ έβγαζες τη γλώσσα και έγλειφες τα χείλη σου όλο υπονοούμενα. Το σουτιέν σου ήταν κατεβασμένο και εγώ έτριβα τα στήθη σου και τραβούσα απαλά τις ρώγες σου.

Τί να σκέφτονταν άραγε για σένα μωρό μου, όταν θα σ' έβλεπε στη συσκευή παρακολούθησης να βάζεις το στόμα σου στο φούσκωμα του εσώρουχου και να τρίβεις το πρόσωπό σου παιχνιδιάρικα πάνω στον καβάλο μου; Ή όταν κατέβασες το σλιπ μου και έβγαλες σιγά-σιγά τον πούτσο μου έξω; Στοιχηματίζω πως θα ζήλεψε με το πόσο τεράστιος ήταν. Αν είχε και έγχρωμη εικόνα θα διαπίστωνε ότι το χοντρό πουτσοκέφαλο ήταν κατακόκκινο από ερεθισμό...

Εν τη αγνοία μας προσφέραμε το καλύτερο πορνοθέαμα. Με σένα, σκύβοντας προς τα μπροστά, να παίζεις το πούτσο με το χέρι σου και να τον τρίβεις πάνω στα στήθη σου, επιμένοντας να τρίβεις κυρίως το πουτσοκέφαλο πάνω στις ρώγες σου. Προσθέτοντας και λίγο σάλιο που πολύ γρήγορα το άπλωσες γύρω από τη μία θηλή. Και μετά, φαντάσου την απόλαυσή του, να σε βλέπει ικανοποιημένη από τη σκληράδα του καυλιού, να το παίρνεις μέσα στο στόμα σου, όσο πιο βαθιά μπορούσες...

Λες να αναρωτιόνταν αν θα μπορούσες να χώσεις όλο αυτό το τεράστιο όργανο, μέσα στο υγρό, πεινασμένο στόμα σου; Μέχρι εκείνη τη στιγμή κατάφερνες το μισό περίπου. Παρέδιδες όμως σεμινάριο πίπας έτσι όπως στριφογύριζες το κεφάλι σου, χώνοντας τον πούτσο μου βαθιά μέσα στο λαιμό σου και μετά τον έβγαζες έξω σιγά-σιγά, για να τον ξαναβάλεις αμέσως πάλι μέσα στο στόμα σου. Και θα γούσταρε σίγουρα το πώς σε παίδευα, κρατώντας για ένα λεπτό ακίνητο το κεφάλι σου ενώ εσύ έγλειφες και ρουφούσες την πρησμένη άκρη της πούτσας μου και μόνο...

Να 'χε άραγε καλή λήψη όταν άνοιξες και πάλι το στόμα σου και τον πήρες βαθιά μέσα στο λαιμό σου στριφογυρίζοντας πάλι το κεφάλι σου; Να μ' άκουγε καθαρά όταν βρίζοντας σου κράτησα το κεφάλι ακίνητο, χωρίς να το αφήσω και σε ακινητοποίησα για αρκετή ώρα με εκείνο το πελώριο όργανο μέσα στο λαιμό σου; Να αναρωτήθηκε αν θα έσκαγες χωρίς αέρα ή αν θα κόντευα να τελειώσω στο στόμα σου;

Δεν ξέρω αν προτιμούσε εκείνη τη στιγμή να σου γεμίσω το στόμα με τα καυτά μου χύσια ή θα ήθελε να με δει να σου τον βάζω μέσα σου άγρια και βαθιά, αλλά δεν του αφήσαμε επιλογή. Είχες ήδη ξαπλώσει στον καναπέ προς τα πίσω, σήκωσες ψηλά τα πόδια σου και ήσουν ορθάνοιχτη περιμένοντάς με. Σου άνοιξε ακόμη περισσότερο τα πόδια για να τον πάρεις όλο μέσα σου και στον έμπηξα με τη μία, χωρίς να σου δώσω χρόνο να συνηθίσεις το τεράστιο μέγεθός μου.

Πρέπει να του προσέφερα το θέαμα του απόλυτου γαμησιού καθώς ήμουν γερμένος πάνω σου και όλο το τεράστιο καυλί μου είχε εξαφανιστεί μέσα σου. Τέτοια ήταν η εφαρμογή της ψωλής μου στη μουνάρα σου, που τραβιόμουνα προς τα πίσω και το κορμί σου τρεμούλιαζε. Φερμάριζα προς τα εμπρός και το καυλί μου χώνονταν με τη μία στην υγρή σου τρύπα… έσπρωχνα όλο και πιο πολύ και εσύ βογκούσες και έτρεμες.

Με ήθελες όσο πιο βαθιά γίνονταν και σήκωνες τα πόδια σου φέρνοντας τα κοντύτερα προς το στήθος σου ώστε να μπαίνω μέσα σου, όσο πιο βαθιά γίνονταν. Να μπορούσε άραγε να πιάσει η κάμερα τη λεπτομέρεια του κορμιού σου που ανατρίχιαζε από ηδονή όταν όλο μου το καυλί χώνονταν μέσα στο τρυφερό μουνάκι σου; Μάλλον αυτός θα το καταλάβαινε βλέποντάς σε να σηκώνεις κι άλλο τα πόδια σου και να τεντώνεις σαν τόξο την πλάτη, ώστε οι αστράγαλοί σου να είναι κοντά στους ώμους σου και εγώ να ισορροπώ από πάνω σου, ακουμπώντας στα δάχτυλα των ποδιών του και τα χέρια μου, έτσι που μόνο η πούτσα μου να συνδέει τα κορμιά μας!

-  Πες μου, τι θέλεις…, σου είπα.

Άραγε αν μπορούσε να απαντήσει αυτός που μας παρακολουθούσε μυστικά, τί να ζήταγε; Εσύ πάντως έσπρωξες τους αστραγάλους σου προς το λαιμό μου και βόγκηξες:

-  Γάμα με δυνατά! Σε θέλω μέσα μου. Σε θέλω βαθιά. Σε θέλω άγρια! Άνοιξέ με! Σκίσε με!.

Απάντησα με έργα! Χώνοντας το καυλί μου με τη μία, γλυστρώντας στο μουσκεμένο μουνί σου μέχρι τη μήτρα. Το κεφάλι σου έγειρε πίσω, το στόμα σου άνοιξε διάπλατα αλλά δεν είπες τίποτα. Μόνο τα χέρια σου έσφιγγαν τα μαξιλάρια ενώ ο πούτσος μπαινόβγαινε μέσα σου με δύναμη. Το κορμί σου έτρεμε και γυάλιζε από τον ιδρώτα, κόντευε να απογειωθεί από την καύλα.

Συνεχίσαμε έτσι για περίπου δέκα λεπτά μέχρι που σταμάτησα να μπαινοβγαίνω μέσα σου. Έμεινα όλος βυθισμένος στη μουνάρα σου, τρίβοντας το κορμί σου με το κορμί μου, καθώς στρίμωχνα όλο το μήκος του καυλιού μου βαθιά στο μουνί σου απολαμβάνοντας τους απανωτούς οργασμούς σου. Φιληθήκαμε παθιασμένα και τραβήχτηκα σιγά-σιγά έξω με την πούτσα μου γεμάτη μουνόχυμα. Σε γύρισα ανάποδα και σε τράβηξα προς το μέρος μου. Αυτή τη φορά, μπήκα μέσα σου από πίσω, ακολουθώντας ένα γρήγορο ρυθμό από αργές, βαθιές ωθήσεις. Ενώ ο πούτσος μου όργωνε τη μουσκεμένη τρύπα σου, σου έκανα τρυφερό μασάζ στα μεγάλα στήθη σου. Ήταν φανερό ότι ήθελες κι άλλο...

Σε ανασήκωσα στον αέρα με τη δύναμη του πούτσου του και ήμουν έτοιμος να χύσω , όταν είπες:

-  Θέλω να σε γευτώ…

Χαλάρωσα το ρυθμό μου και έγειρα προς τα πίσω. Εσύ γύρισες από την άλλη και έσκυψες πάνω στην μουσκεμένη πούτσα μου. Την έχωσες μέσα στο στόμα σου γλείφοντας και ρουφώντας με δύναμη και πάθος, μέχρι που αναγκάστηκες να σταματήσεις για λίγο, για να πάρεις ανάσα. Αμέσως μετά ξανάσκυψες επάνω μου καταπίνοντας με θόρυβο. Κουνούσες το κεφάλι σου πάνω- κάτω , αργά αλλά επίμονα,  παίρνοντάς τον πούτσο βαθιά μέσα στο λαιμό σου. Δεν άντεξα… τεντώθηκα και το κεφάλι μου έγειρε προς τα πίσω, καθώς ετοιμάστηκα να εκτοξεύσω το σπέρμα μου βαθιά μέσα στο λαρύγγι σου. Είμαι σίγουρος ότι ο κρυφός παρατηρητής μας κατάλαβε πόσο έμπειρη τσιμπουκλού είσαι, από τον τρόπο που σφράγισες τα χείλη σου πάνω στο καυλί μου…

Τότε σου κράτησα το κεφάλι με τρυφερότητα και έχυσα μέσα στο καυτό στόμα σου. Κατάπινες αλλά κάθε φορά που κουνούσες μέσα-έξω την πούτσα μου, λίγο από το παχύ σπέρμα μου έμενε στα χείλια σου ή έσταζε χαμηλότερα. Όταν οι σπασμοί μου καταλάγιασαν, άφησες σιγά-σιγά τον πούτσο να βγει από το στόμα σου, έτσι που εσύ κι εγώ (αλλά και ο άλλος από την οθόνη) να μπορούμε να δούμε τα χύσια που άφηνες πάνω στο γυαλιστερό, πελώριο καυλί μου. Μια λεπτή χορδή από σπέρμα ένωνε  την πούτσα μου με τα χείλη σου. Έβγαλες τη γλώσσα σου και την έγλειψες. Εγώ με τη σειρά μου σου χάιδεψα έντονα το μουνάκι σου, τρίβοντας γρήγορα τη κλειτορίδα σου, μέχρι που έφτασες για άλλη μια φορά στον οργασμό…

…Την ώρα που πλήρωνα στο ρεσεψιονίστ, μου χαμογέλασε με νόημα. Να 'ταν γιατί του είχαμε προσφέρει το πιο καυλωτικό θέαμα ή γιατί παρατήρησε ότι υπήρχαν λεκέδες σπέρματος πάνω στο πουκάμισό σου; Ποιος άλλος εκτός από αυτόν να ξέρει; Το σίγουρο είναι πάντως πως θα τον έπαιξε σαν τρελλός, με την εικόνα σου στο μυαλό του, πριν τελειώσει τη βάρδια του.


No comments:

Post a Comment