January 3, 2016

Καλή Χρονιά!

Γλυκούλα μου, φέτος πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν με σένα ξαπλωμένη στο κρεβάτι στη στάση που με τρελαίνει. Μπρούμυτα, στηριζόμενη στους ώμους σου στο μαξιλάρι και με τις γάμπες σου να πηγαίνουν πάνω-κάτω, πότε ν’ αγγίζουν το κρεβάτι και πότε να φτάνουν μέχρι τον κώλο σου. Ημίγυμνη, φορώντας τα κόκκινα γιορτινά εσώρουχά σου και τις μαύρες γόβες σου. Σκοτεινά, με κλειστές τέρμα τις κουρτίνες, αλλά το ημίφως του δωματίου να με βοηθά να δω τόσα όσα πρέπει τη δεδομένη στιγμή, ενώ να μου αφήνει περιθώριο να φανταστώ πολλά περισσότερα.

Πάντα τέτοιες στιγμές χρειάζονται μερικά δευτερόλεπτα για να επεξεργαστώ την εικόνα σου. Τα μάτια μου να διατρέξουν γρήγορα όλο σου το σώμα και το βλέμμα μου να σταματήσει για λίγο στο σημείο που καλύπτει το αποκαλυπτικό string σου λίγο πιο πάνω από τις κάλτσες σου. Θα τα λατρεύω ανέκαθεν τα δυο χαριτωμένα, φουσκωτά λοφάκια στο κάτω μέρος της μέσης σου. Και τώρα έτσι όπως διαφαίνονται μέσα απ’ το κυλοτάκι με προκαλούνε να τ’ αγγίξω. Κι αυτό άλλωστε πρόκειται να κάνω...

Σου χαϊδεύω το κιλοτάκι. Το άγγιγμα μου απαλό και αργό… Δεν βιάζομαι! Ξεκινάω με δυο δάχτυλα να σε χαϊδεύω από τα πλάγια και στην πορεία βρίσκομαι να τα σέρνω στη σχισμή σου, στο σημείο που το κορδονάκι του string χώνεται ξεκάθαρα στο κωλαράκι σου. Σε κάνω ν’ ανατριχιάσεις και ν’ αναστενάξεις ελαφρά. Με τα δυο σου δάχτυλα αρχίζω να πιέζω ελαφρά τη σχισμούλα σου πάνω απ’ το κιλοτάκι σου, ώσπου νοιώθεις να βυθίζω κομμάτι απ’ το ύφασμά του ανάμεσα στα οπίσθιά σου. Ασκώντας περισσότερη πίεση με τα δάχτυλα μου συνεχίζω να χαϊδεύω την γύρω περιοχή με τρομερή προσοχή ενώ αρχίζω να διεισδύεις κι άλλο στο εσωτερικό της σχισμής σου ώσπου το λεπτό κορδόνι αγγίζει την πίσω τρυπούλα σου και μαζί μ’ αυτό αγγίζουν και τα δάχτυλά μου το εσωτερικό απ’ το κωλαράκι σου. Αναστενάζεις αρκετά δυνατότερα τώρα, έχοντας χώσει τα πλαϊνά του προσώπου σου στο μαξιλάρι και κλείνοντας ελαφρά τα μάτια.

Τώρα το περισσότερο από το κωλαράκι σου είναι μπροστά στα μάτια μου. Ο ρυθμός του χαδιού μου είναι αργός κι αυτό σε βοηθά να κάνεις απαλές και αισθησιακές κινήσεις. Ανοίγοντας ελαφρά τα πόδια μου κουνάς πάνω-κάτω τη λεκάνη σου και μαζί της κυμάτιζε όλο το κορμί σου έτσι. Απλά για να φανταστώ πως θα κουνιέσαι σε λίγη ώρα πάνω μου! Για να σ' επιβραβεύσω για την πρόκλησή σου, με τα δάχτυλά μου απομακρύνω το κορδόνι του string από τα οπίσθιά σου και τα χώνω προκλητικά στη μουνάρα σου.

Εσύ πλέον αρχίζεις να κουνάς κυκλικά τη μέση σου για να τα νιώσεις βαθύτερα, ενώ με κοιτάς από το πλάι γνωρίζοντας ότι  απολαμβάνω το θέαμα της παράδοσής σου. Έχω όμως άλλες επιδιώξεις. Σε σηκώνω όρθια και σε φέρνω βόλτα στο δωμάτιο, να σε βλέπω έτσι όπως ισορροπάς προκλητικά στις γόβες σου. Να θαυμάσω το μισόγυμνο κορμί σου, τον τρόπο που η κωλάρα σου τονίζεται από τα ψηλοτάκουνα. Σ' αγκαλιάζω και με πολύ απαλές κινήσεις κατεβάζω τις τιράντες απ' το σουτιέν σου. Σε γυρίζω πλάτη σε 'μένα να κοιταχτείς κόντρα στον καθρέφτη, ενώ ξεκουμπώνω το σουτιέν σου, περιμένοντας με αγωνία να το βγάλω, να θαυμάσω τις βυζάρες σου γυμνές.

Μέσα από το καθρέφτη με παρατηρείς να έχω αγκαλιάσει με τις παλάμες μου τα στήθη σου και τα σφίγγω, τσιμπώντας ταυτόχρονα τις ρώγες σου. Εσύ με τη σειρά σου, για να μ' ανάψεις περισσότερο κουνάς το κορμί σου ερεθιστικά, πιέζοντας τα γυμνά σου κωλομέρια στο κέντρο του παντελονιού μου, εκεί που τόσην ώρα υπάρχει ένα φούσκωμα, το οποίο θέλεις να μεγαλώσει στην πορεία κι' άλλο. Τα χέρια μου περνούν ανάμεσα στα μαλλιά σου, τα οποία ανακατεύω προκλητικά, σπρώχνοντας τα βυζιά σου πάνω στο κρύο γυαλί.

Έχει έρθει η ώρα για το κυλοτάκι σου. Έχω σκοπό να σ' αφήσω μόνο με τις μαύρες κάλτσες και τις γόβες σου. Πιάνω το κάτω μέρος από το string σου, αυτό που καλύπτει το περιποιημένο μουνάκι σου και το τραβώ ελαφρώς προς τα έξω. Είναι πολύ υγρό. Αρχίζω ν’ ανεβοκατεβάζω δυο δάχτυλα πάνω απ’ τη συγκεκριμένη περιοχή, για να σε καυλώσω περισσότερο. Ένα έντονο "ααααχχχ" βγαίνει απ' το στόμα σου. Όποτε τ’ ακούω αυτό το βογκητό ξέρω ότι τα έχω καταφέρει να σε αποπλανήσω μέχρι του σημείου να κοντεύεις να χάσεις κάποια στιγμή τον έλεγχο και την αυτοσυγκράτηση σου.

Είσαι έτοιμη πια. Πιάνω από τα πλάγια το κυλοτάκι σου και αρχίζω να το κατεβάζω πάνω στο κωλαράκι σου. Το φτάνω μέχρι τη μέση και μετά το τραβάω απότομα φτάνοντάς το μέχρι κάτω από τα μπούτια σου. Κι εκεί με δυσκολεύει αλλά με μια απότομη κίνηση το σκίζω, ελευθερώνοντας τα μπούτια σου. Δεν πρόλαβα, θυμάμαι να κάνω κάτι άλλο. Το παίρνω στα χέρια μου και ενώ συνεχίζω να σε χαϊδεύω, το μυρίζω. Μ' ερεθίζει απίστευτα… να έχει το άρωμα του μουνιού σου και του ιδρώτα
σου.

Με τα χέρια μου ανοίγω ελαφρώς το κωλαράκι σου στα δύο σπρώχνοντας παράλληλα τα πόδια σου ώστε ν' ανοίξουν περισσότερο. Θέλω να βλέπω ξεκάθαρα αυτό που με φτιάχνει: τις δυο ροζ καυλωμένες τρυπούλες σου να με περιμένουν. Παλαβωμένος από καύλα σε σπρώχνω πάνω στο καθρέφτη. Ευτυχώς που σε κράτησα σφιχτά εκείνη τη στιγμή αλλιώς απ’ τη δύναμή μου θα έπεφτες σίγουρα. Δεν μπόρεσες φυσικά ούτε να μιλήσεις και να μου πεις να σταματήσω, ούτε να γυρίσεις την πλάτη σου γιατί το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο νιώθεις να σε γραπώνω ακόμη πιο δυνατά, για να
μείνεις ακίνητη, να μη μου φύγεις ή να μην αντισταθείς και γονατίζοντας πίσω από το κώλο σου, βυθίζω τη γλώσσα μου από πίσω, μες το μουνάκι σου με δύναμη.

Σε καρφώνω καθώς την βάζω πλέον μουγκρίζοντας -με τρομερή ένταση- μέσα σου. Την αισθάνεσαι σκληρή και βελούδινη να σ' ερεθίζει σαν ένας μικρός πούτσος και μην μπορώντας πλέον να κρατηθείς, αρχίζεις να βογκάς δυνατά. Για να μην πέσεις μπροστά από την ένταση ισιώνεις κάπως την πλάτη σου και με το χέρι κοντράρεις το καθρέφτη. Αυτό μ’ ερεθίζει περισσότερο και με κάνει να σπρώχνω τη γλώσσα μου πιο βαθιά μέσα σου… Ανάμεσα στα πόδια σου μια πλημμύρα ηδονής. Ζεστά κύματα κατακλύζουν όλο σου το σώμα.

Σε μια στιγμή περνάν όλα από το μυαλό σου: το πώς σε καυλώνω τρελά, το πόσο θα 'θελες να σε πηδήξω, το πόσες φορές άραγε θα σε κάνω να χύσεις μες στο δωμάτιο… Σφίχτηκε το μουνί σου πάνω στη γλώσσα μου και την ώρα που αρχίζω επίμονα να ρουφάω την κλειτορίδα σου, ξεκινάς να με χύνεις βογκώντας απελπισμένα και ανεβοκατεβάζοντας αργά και έντονα την λεκάνη σου πάνω στο στόμα μου. Δεν αντέχεις και γονατίζεις στα τέσσερα στη μοκέτα,  για να τ’ αντέξεις ως το τέλος του οργασμού σου...

Το τελευταίο πράγμα που θυμάσαι πριν σε πάω στο κρεβάτι, είναι ο ήχος που έκανε το στόμα μου καθώς ρουφούσα λαίμαργα τα υγρά σου…

Ο καινούριος χρόνος μόλις θα ξεκινούσε να σου μπαίνει...


No comments:

Post a Comment