December 19, 2015

Aυτά μου ‘δωσες ν' απολαύσω χθες...

Μανάρι μου, αναζητούσα να κουρνιάσω μες την αγκαλιά σου. Εκεί που πάντα με καλοδέχεσαι, ζεστή και ελαφρά ιδρωμένη από τον πόθο. Να μυρίσω την κολόνια σου, αυτή την έντονη, γνώριμη μυρωδιά που την κουβαλάω πάνω μου κάθε φορά που τα σώματα μας έρχονται σε οποιαδήποτε είδους επαφή: από ένα απλό άγγιγμα μέχρι το γυμνό μας ερωτικό αγκάλιασμα στο κρεβάτι…

Με τη γνωστή ορμή που με διακατέχει πάντα, θέλησα να δοκιμάσεις το φιλί μου. Ανταποκρίθηκες άμεσα και η αίσθηση των χειλιών μου και εν συνεχεία της γλώσσας μου σου δημιούργησαν ένα ευχάριστο μούδιασμα σε όλο σου το σώμα. Το φιλί μου πάντα κρατάει πολύ, έντονο και με επίμονο θράσος, χωρίς να περιμένω πολύ την ανταπόδοσή σου. Θυμάσαι; Θέλησα απλά να σε ρουφήξω ολόκληρη, να λιώσω το στόμα σου με το δικό μου, να σου κόψω την ανάσα. Η γλώσσα μου σε κανονική επίθεση στη δικιά σου… δεν με προλάβαινες… τόσο γρήγορο και ορμητικό μ' είχες κάνει!

Τρελαίνομαι να σε νοιώθω πως σε καυλώνω. Παντού! Κάθε στιγμή! Πραγματικά, είναι φορές που δεν δίνω δεκάρα για το τι μπορεί να σκέφτεται ο οποιοσδήποτε για μας. Έτσι και στο μπαρ. Μ' ενδιέφερε μόνο να ενώνω τα χείλη μου με τα δικά σου και σε φιλάω αργά και βαθιά. Όπως λες, είμαι μεγάλος παλιοπούστης! Θέλω πάντα να σ’ ερεθίζω και επιδιώκω να σε φιλώ με τον τρόπο που ξέρω ότι σε τρελαίνει. Αργά και βασανιστικά, να γλείφω τα χείλια σου και να σου αφήνω πλέον, όλο και περισσότερο περιθώριο ν’ ανταποκρίνεσαι κι εσύ στα φιλιά μου. Με τη σειρά μου να αφεθώ στα παιχνίδια της γλώσσας σου. Να φιλιόμαστε με όλο μας το είναι και να προσπαθούμε πάρα πολύ να συγκρατηθούμε… μην αναστενάξουμε από ερεθισμό, δημόσια.

Δεν χρειάστηκαν πάνω από τριάντα δευτερόλεπτα κούκλα μου. Συμβαίνει πάντα αυτό που θέλω, έτσι δεν είναι; Το κυλοτάκι σου μούσκεψε από τις πρώτες σταγονίτσες καύλας. Ένοιωσες την κλειτορίδα σου να πρήζεται, να φουσκώνει και να υγραίνεται. Ένα ζεστό κύμα καυλωμένης παραίτησης σε πλάκωσε και να σε ακινητοποίησε, έρμαιο στις ορέξεις μου. Απολάμβανες τις πρώτες συσπάσεις από το μουνάκι σου: αυτό το ελαφρύ αλλά υπέροχο άνοιξε-κλείσε που κάνει όταν καυλώνει και θέλει κάτι να το γεμίσει. Κι εγώ φυσικά το κατάλαβα αμέσως! Πόσο καλά σε ξέρω τελικά!

Και για να σε ισοπεδώσω τελείως, κάτι τέτοιες στιγμές είναι που γουστάρω να σε στριμώχνω, να σε φέρνω σε "δύσκολη θέση" ανάμεσα σε κόσμο, να σε "τιμωρώ" για την αναμονή στην οποία με υποβάλλεις. Έτσι και χθες. Με τρόπο, πέρασα σιγά-σιγά το χέρι μου από το πλάι σου, το έσυρα αργά πάνω στο μπούτι σου, έφτασα πάνω απ’ το μουνάκι σου. Ανατρίχιασες καθώς αισθάνθηκες τα δάχτυλά μου να κυλάν πάνω σου. Και αφού το παντελόνι σου το επέτρεπε τρύπωσα το χέρι μου μέσα, να αγγίξω το στρινγκ σου κοιτώντας σε μες στα μάτια. Ψευτοαντιστάθηκες αλλά με κοίταξες παραδομένη κι έτοιμη για ό,τι κι αν σου έκανα πλέον...

Χαϊδευα το στρινγκάκι σου και απολάμβανα την υφή του. Τ' ακροδάχτυλά μου αγγίζαν φευγαλέα το μουνάκι σου πάνω απ’ το κυλοτάκι. Πιο επίμονα, γλυστρούσα κατά μήκος, ανάμεσα στα μουνόχειλά σου και σε ένοιωθα να μου παραδίνεσαι όλο και πιο πολύ. Ενίοτε παραμέριζα τη δαντέλα και έβαζα το μεσαίο μου δάχτυλο μπροστά στο άνοιγμα ανάμεσα στα πόδια σου και το 'σπρωχνα προς τα μέσα. Το μόνο που μπορούσες να κάνεις χωρίς να φωνάξεις απ’ την καύλα και να προδοθείς, ήταν ν' ανοίξεις τα μπούτια σου όσο καλύτερα μπορούσες τη δεδομένη στιγμή, για να με διευκολύνεις. Εις απάντηση, πήρα μια βαθιά ανάσα σαν να ετοιμαζόμουνα να εισβάλλω κάπου επικίνδυνα...  

Έσπρωξα κι άλλο και τότε το μουσκεμένο σου κιλοτάκι μαζί με το δάχτυλό μου μπήκε μέσα σου. Ένοιωσες τη δαντέλλα να ξύνει απαλά τα μουνόχειλά σου καθώς βυθίζονταν μέσα σου, ενώ το δάχτυλό μου σαν ένας μικρός πούτσος σε τρύπαγε, σε γέμιζε… Επιτέλους! Σ' αγκάλιασα σφιχτά κα συ έκλεισες τα μάτια και έσφιξες τα χείλη σου δυνατά, ενώ η ανάσα σου έκαιγε στο μάγουλό μου. Κοίταξες στιγμιαία τους γύρω, ανήσυχη μπας και μας καταλάβουν. Δεν ξέρω τι φοβόσουν αλλά πριν σε "ταλαιπωρήσω", πάντα σιγουρεύομαι ότι κανείς δεν προσέχει. Αφού και εγώ με τη σειρά μου, ξέρω που κάτι τέτοιες στιγμές δεν αντέχεις πλέον να κοιτάζεις εκείνο το σημείο που φουσκώνει κάτω απ’ το παντελόνι μου. Και τον θέλεις!

Είχε έρθει η δική σου σειρά να «παίξεις» μαζί μου. Με τη σειρά μου ένοιωσα τη παλάμη σου να διατρέχει το καυλί μου πάνω από το παντελόνι, τα ακροδάχτυλα να σφίγγουν το πρησμένο πουτσοκέφαλο, το χέρι σου να μετράει το μήκος της καύλας μου για σένα. Ταυτόχρονα μου μετάδωσες λίγη απ’ την αγωνία που είχες κι εσύ προηγουμένως, όταν μάντευες τι ήθελα να σου κάνω. Λατρεύω μωρό μου εκείνες τις στιγμές που μου ανταποδίδεις λίγη απ' τη καύλα που εγώ σου χάρισα…

Δεν αντέχαμε άλλο πια. Έπρεπε οπωσδήποτε να φύγουμε από αυτό το μπαρ. Στο ξενοδοχείο μας, να μείνουμε επιτέλους μόνοι μας. Μόνοι μας κι εγώ πλέον να σε κάνω ό,τι θέλω, να σε παλαβώσω στη καύλα, να σε λειώσω στην ηδονή, να σε ταξιδέψω σε ωκεανούς απόλαυσης. Να σε κάνω να νιώσεις τη Γυναικάρα που είσαι στα μάτια μου. Ακόρεστοι εραστές, με άσβεστη καύλα ο ένας για τον άλλο, που προσπαθούν να κάνουν το ζευγάρωμά τους όμορφο και μοναδικό κάθε στιγμή.

Η καρδιά μου κόντευε να σπάσει, όπως κάθε φορά που ετοιμάζομαι να σε γαμίσω. Είχα τόσα σκεφτεί, τι θα σου κάνω, που και πως όμως όλα εξανεμίστηκαν όταν με γρήγορες κινήσεις σε απαλλάσσω από τα ρούχα σου. Ήθελα σαν τρελός να αισθανθώ το σώμα σου, να νοιώσεις την καύλα μου… Ας σταματήσει ο χρόνος σκέφτηκα. Εδώ… Γλίστρησα το σώμα μου πάνω σου… Έκαιγα από πόθο και προσμονή… Τα χεριά μου, η γλωσσά μου, άρχισαν να ταξιδεύουν αχόρταγα πάνω σου… Παραμέρισα το στρινγκάκι και η τρυπούλα σου ξεπρόβαλε. Την έγλυψα αργά γύρω-γύρω… Την ένοιωσα να χαλαρώνει σε κάθε άγγιγμα… Η γλωσσίτσα μου αχόρταγα άρχισε να μπαίνει όλο και πιο βαθιά στο προκλητικό σου κωλαράκι… Βυθίζονταν μέσα του και χανόμουν και εγώ μαζί της…

Το βλέμμα μου έπεσε στο κομοδίνο… Το λιπαντικό, ο δονητής, μας περίμεναν ανυπόμονα να μπουν και αυτά στο παιχνίδι… Οι πρώτες σταγόνες κύλησαν… Από την άκρη της τρυπούλας σου στον κατακόκκινο από καύλα πούτσο μου… Την ίδια στιγμή ένοιωθες το μουνάκι σου να στάζει και αυτό… Με το ένα χέρι πήρα τον δονητή και με το άλλο το χάιδευα… Σε γαμούσα και μαλακιζόμουν συγχρόνως… Δεν μου έφτανε όμως… Ήθελα να σε γεμίσω και άλλο… Με κάθε τρόπο… Με τρεμάμενα πόδια σηκώθηκα… Φόρεσα ένα προφυλακτικό και η καύλα μου μεγάλωσε ακόμα περισσότερο… Ήρθα πάνω σου πάλι… Μόλις είδα την τρυπούλα σου να περιμένει ανυπόμονα τρελάθηκα… Μπήκα μέσα σου αργά… Έκλεισα τα μάτια και τ' αρχίδια μουσκεύονταν από τα υγρά σου… Έμπαινα μέσα σου και καύλωνα… Το σώμα μου έκαιγε…

Το στόμα όμως είχε στεγνώσει… Σηκώθηκα και ήπια μια γούλια ουίσκι και κράτησα στο στόμα το παγάκι… Με την άκρη της γλώσσας το άφησα πάνω σου… το έβλεπα να κατεβαίνει αργά… Να σταματάει στην τρυπούλα σου και μετά να γλιστράει όλο και πιο κάτω… Να χαϊδεύει τον πούτσο μου που πινελάριζε τα μουνόχειλά σου και να καταλήγει στην ακρούλα του… Το κράτησα λίγο πάνω του και ένοιωσα την παγωμένη κάψα του… Μετά πήρα το παγάκι και το έβαλα στο μουνί σου… Αναρρίγησες σαν να είχα βάλει μέσα του τον πούτσο μου… Έλιωσε και χάθηκε μέσα στα ατέλειωτα υγρά σου… Τίποτα όμως δεν είχε τελειώσει ακόμα… Ήθελα να σε γαμίσω και άλλο… Ήθελα να σε λιώσω και να χαθείς όπως και εσύ έκανες σε μένα…

Πρώτα την μια ρώγα σου έφερα στο στόμα… Άπληστα την ρούφαγα και ένοιωθα το σώμα σου να σπαρταράει… Μετά την άλλη… Τι καύλα ήταν αυτή… Δεν άντεχα άλλο… Έβαλα τα πόδια σου πάνω στους ώμους μου… Έτρεμαν όπως και το μουνί σου… Για άλλη μια φορά μπήκα μέσα σου… Για άλλη μια φορά έχυνες για μένα, πάλι και πάλι… Έβλεπα τον απίστευτα καυλωμένο πούτσο μου να στριμώχνεται σκληρός και τεράστιος πλαϊ από το στρινγκάκι σου και να ανοίγει διάπλατο το μουνί σου. Δεν μπόρεσα να κρατηθώ…

Τραβήχτηκα έξω για να στα δώσω όλα! Τον έπιασα με τα υγρά χέρια μου και τον χάιδευα μπροστά σου… Το βλέμμα σου μου προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη καύλα και ανάγκη για  χύσιμο. Σε παραλήρημα άδειασα όλα τα αποθέματα από τα αρχίδια μου πάνω σου. Έχυνα συνέχεια όμως ήθελα και άλλο… Όλο και πιο έντονα άδειαζα… Το σώμα μου σπαρταρούσε και εγώ συνέχιζα… "Χύνω πουτάνα… Χύνω!!!". Όλα για πάρτη σου! Τα καυτά τα χύσια μου άσπρισαν τα βυζιά σου και οι πιο δυνατές ριπές σπέρματος πετάχτηκαν μέχρι το λαιμό σου. Πήρες μια σταγόνα από την ρώγα σου και την έγλυψες. Χωρίς αμφιβολία ήταν άλλο ένα από τα συγκλονιστικά γαμήσια μας!


No comments:

Post a Comment