November 22, 2015

Χάνοντας τον εαυτό μας από την καύλα

Μωρό μου, μ' έχεις παλαβώσει. Στο μυαλό μου είναι συνέχεια τα δροσερά σου χείλη και το αλμυρό σου δέρμα. Δεν χορταίνω να σε κοιτάζω. Όλο το υπέροχο κορμί σου… από τα έντονα σου μάτια, το λεπτό λαιμό σου, το σφιχτό σου στήθος, την κοιλιά σου, τα μακριά σου πόδια, τα σημείο σου τα κρυφά που τόσο λαχταρώ να γευτώ ακόμα μια φορά.
 
Βλέπω πως και 'συ μέσα σου είσαι έτοιμη να εκραγείς, πως με θέλεις πιο πολύ από κάθε άλλη φορά. Το ένοιωσα στο αυτοκίνητο, όταν σε τράβηξα μέσα και κλείνοντας την πόρτα κόλλησα πάνω σου να μη μπορείς να κουνηθείς. Πήρα με μια ανάσα μου την ανάσα σου και την έκανα δική μου. Υπόσχεση  για ό,τι επρόκειτο να ακολουθήσει...

...Σε θέλω τόσο πολύ, σε ποθώ αυτή τη στιγμή, δεν αντέχω περισσότερο. Θέλω να με νιώθεις ανάμεσα στα υπέροχα σου πόδια, σκληρό να θέλω να μπω μέσα σου ολόκληρος, να σε πηδήξω, να σε κάνω ολόδική μου. Να δω το βλέμμα σου το λάγνο καθώς νιώθω το χέρι σου στο καυλί μου να με βουτά και να με σφίγγει. Να το περνάς μέσα από το σλιπάκι και να με χαϊδεύεις. Πώς καταφέρνει μωρό μου αυτό το άγγιγμα σου να κάνει τo κορμί μου να τρέμει; Και επιμένεις να μ' ερεθίζεις κι άλλο... οι κινήσεις σου μ’ ανάβουν πιο πολύ, καθώς μου βγάζεις τον πούτσο μου έξω.
 
Περιμένω να μου τον οδηγήσεις μέσα σου. Να μου λες πόσο με θες στη μουνάρα σου τώρα και να σε νιώθω καυλωμένη. Να ακουμπάω τα καυτά, υγρά μουνόχειλα πάνω στο πουτσοκέφαλό μου και  να σου ψιθυρίζω ότι σε θέλω τώρα… σε ποθώ. Εκεί που περιμένεις να καθυστερήσω, μπαίνω απότομα μέσα σου απολαμβάνοντας την έκπληξη και την ηδονή στα μάτια σου.

Είμαι μέσα σου βαθιά, κούκλα μου... σε πιέζω σαν να θέλω να μπω κι άλλο. Η κίνησή μου είναι αργή και βασανιστική. Όμως σύντομα αλλάζει κι είναι όλο και πιο γρήγορη. Κρατώ το μαλλί σου σφιχτά και πάλι οδηγώ τον πούτσο που λατρεύεις να σε παίρνει, μέσα σου. Μένω λίγο ακίνητος και συνεχίζω δυνατά να σε σκάβω, να σε ερεθίζω με κυκλικές κινήσεις. Το καυλί μου, μούσκεμα από τα υγρά σου που χύνονται ακατάπαυστα.
 
Σε γυρνώ να κοιτάς στο τοίχο, ανοίγω τα κωλομέρια σου και γλιστρώ βαθιά στη μουνάρα σου από πίσω. Πιάνω και την μέση σου και συνεχίζω δυνατά. Σε έχω τώρα δική μου, να σε πηδάω αγρίως. Καυλώνω όταν ακούω την ανάσα σου, το βογγητό σου που ξεσπά από τα σωθικά σου. Δεν αργεί πολύ, ήδη μου φωνάζεις πως δεν αντέχεις άλλο και ξεσπά μέσα σου ο οργασμός.

Σχεδόν φωνάζεις… τα νύχια σου καρφώνονται πάνω μου καθώς με τραβάς μέσα σου να με νιώθεις μέχρι τη μήτρα. Νιώθω τους σπασμούς πάνω στο καυλί μου να με σφίγγουν. Μένω μέσα σου και περιμένω να ολοκληρώσεις το τελείωμα σου. Έτοιμος είμαι και 'γω να χύσω, όμως είναι μεγάλη απόλαυση να ακούω τον ερεθισμό σου να ξεσπά ξανά και ξανά... Τελειώνεις, έντονα και δυνατά, με κρατάς σφιχτά στην αγκαλιά σου και απολαμβάνεις όλη αυτή τη διαδρομή στα πέρατα της ηδονής, μαζί μου!
 
Αφού ξεκουραστείς, γυρνάς και με κοιτάς χαμηλώνοντας το βλέμμα σου. Ξέρω τι σκέφτεσαι και περιμένω. Το θέλω όσο τίποτα… θέλω να νιώσω αυτόν τον μοναδικό σου τρόπο να με παρασέρνει. Χαμηλώνεις αργά-αργά και ξέρω πως τώρα δεν θα είναι αργό γιατί έχεις άλλο σχέδιο εσύ, το κάνεις αλλιώς. Νιώθω αργά τα χείλη σου, τη γλώσσα σου να με ανάβει και δεν αργείς πολύ... με παίρνεις κατά κάποιον παράξενο τρόπο, ολόκληρο μέσα στο στόμα σου. Με ρουφάς γρήγορα και δυνατά!
 
Σ’ ακούω να πνίγεσαι και ξέρω πως σ’ αρέσει, το επιδιώκεις, το απολαμβάνεις και δεν αργώ, δεν προλαβαίνω καν να σκεφτώ και ξεχύνομαι ορμητικός μέσα σου. Σε κρατώ να βρίσκομαι βαθιά στο λαιμό σου και τελειώνω δυνατά με σπασμούς που μου δημιούργησες. Ρουφάς με γερές γουλιές όλο μου το σπέρμα… με στραγγίζεις ανάμεσα στα χείλη σου. Αναρωτιέμαι ακόμα πώς το καταφέρνεις, πώς πετυχαίνεις αυτό το έντονο αποτέλεσμα… Ακόμα μια φορά το παράνομο πάθος μας, έκαψε τα κορμιά μας, γαλήνεψε τις ψυχές μας, μας ταξίδεψε στο όνειρο…


No comments:

Post a Comment