November 15, 2015

Την πούτσα μου, την ξαναξύπνησες...

Μωρό μου, με αποκαλείς πρόστυχο, αλλά και ’συ με τη σειρά σου κάθεσαι να το απολαμβάνεις. Έτσι και τον περασμένο μήνα στο μπαρ. Το σώμα σου σε είχε προδώσει αφού το μουνάκι σου άρχισε να υγραίνει το στρινγκάκι σου και ένιωθα την ανάσα σου καυτή και ερεθισμένη στ’ αυτί μου. Σε κατάλαβα αμέσως... το σώμα σου σε είχε προδώσει, αφού το μουνάκι σου άρχισε να υγραίνει το στρινγκάκι σου και παρακαλούσε για τα δάχτυλά μου. Με το που άρχισα να σε χαϊδεύω σε όλο σου το κορμί, παραδόθηκες γρήγορα στα χάδια μου.
 
Με προκαλούσε η καύλα, ν’ αρχίσω να σου χουφτώνω τα κωλομέρια με δύναμη. Με μαγνητίζουν, με παρακινούν να φτάσω στα πιο επίμαχα σημεία του σώματός σου πάνω από το στρινγκ. Προκαλώντας με τη σειρά μου και τη δικιά σου αχόρταγη όρεξη, ν’ αρχίσεις να χαϊδεύεις το καυλί μου πάνω από το παντελόνι. Να το νοιώσεις πρησμένο και καυτό, πόσο σε θέλει. Να σου γνωρίσει  πια καλά ότι δεν τον γλιτώνεις με τίποτα το ανελέητο ξεπούτσιασμα.
 
Και ενώ έλειωνες από καύλα μωρό μου, στην ανέβασα στα ύψη με το να μη κωλώσω μπροστά στο κόσμο. Να παραμερίσω το σουτιέν για να μαλάξω τα βυζιά σου που είχαν γίνει πέτρα από την καύλα. Να σε μαλακίσω παραμερίζοντας το στρινγκ και τοποθετώντας το μεσαίο μου δάχτυλο βαθιά μέσα στο υγρό μουνάκι σου. Με τη σειρά σου ποθείς το χοντρό μου πουτσοκέφαλο, να στο πετάξω έξω, να σκύψεις και να βάλεις αυτή την ψωλάρα που έχεις τρελλάνει από πόθο, στο στόμα σου και να μου την πάρεις τσιμπούκι.
 
Γουστάρω το απαγορευμένο καύλα μου. Φαντάσου έτσι όπως πίναμε τα ποτά να τον έβγαζα κάτω από το τραπέζι και να άρχιζες να μου τραβάς μαλακία με το χέρι και ταυτόχρονα να μου χαϊδεύεις και τ' αρχίδια για να σκληρύνει ακόμα περισσότερο η πούτσα μου. Να σφίξεις καλά το πουτσοκέφαλο στη παλάμη σου και να προσπαθείς να μαντέψεις αν οι τρυπούλες σου μπορούν να δεχτούν αυτό το μέγεθος. Και οι γύρω θαμώνες, να προσπαθούν να μαντέψουν τι γίνεται.
 
Με ερεθίζει πάρα πολύ να σου χαϊδεύω το μουνάκι σε δημόσιο χώρο, είτε εσύ να μου τραβάς μαλακία και καθώς παίζουμε ο ένας τον άλλο να χύνουμε παρέα. Έτσι και στο αυτοκίνητο, μόλις έβαλα το χέρι μου στο ξυρισμένο μουνάκι σου το οποίο έσταζε από καύλα και σου έχωσα δυο δάχτυλα με δύναμη μέσα βαθιά, άρχισες να ουρλιάζεις από ηδονή, ξεχνώντας ότι έξω μπορεί να περνούσε κόσμος και να σ’ άκουγε. Και να επιμένω στο στενό χώρο να φροντίσω και την κωλοτρυπίδα σου, να νιώσεις το δάχτυλό μου να αγγίζει την σφιχτή τρυπούλα σου και να προσπαθώ να το χώσω μέσα.

Ξέρω γλυκούλα μου, ότι όλη εκείνη την ώρα σκεφτόσουν τον πούτσο μου μέσα σου και το μουνάκι σου καύλωνε συνέχεια. Πολύ μου άρεσε πως όταν ελευθέρωσα το πούτσο μου από το παντελόνι, μόλις μπροστά σου είδες την τεράστια από καύλα ψωλή μου, χωρίς να το σκεφτείς άρχισες να μου την γλείφεις κατά μήκος και να σκουπίζεις με την γλώσσα σου ολόγυρα το πουτσοκέφαλό μου. Και δίχως να χάσεις χρόνο, άνοιξες το στόμα σου όσο μπορούσες και προσπάθησες να μου τον πάρεις όλο μέσα.

Πάντα τσουλάκι μου θαυμάζω τον τρόπο που το κάνεις και πάντα θα σου λέω πόσο φοβερή είσαι στο τσιμπούκι, πράγμα που το έχουν διαπιστώσει κι άλλοι στο παρελθόν. Όσο μου τον έπαιρνες πίπα, φανταζόμουνα το μουνάκι σου να μουσκεύει από καύλα και το ένοιωθα όπως φούσκωναν τα μουνόχειλα στη παλάμη μου. Ξέρω ότι καύλωνες ασταμάτητα περιμένοντας την στιγμή που αυτή η τεράστια από καύλα πούτσα θα έμπαινε μέσα σου. Ήσουν έτοιμη να γαμηθείς επιτόπου, αλλά το αυτοκίνητο κεντρικά στη πόλη, δυστυχώς δεν επιτρέπει τέτοια παιγνίδια.
 
Θα ήταν τέλεια όμως να είχε περισσότερο χώρο και να ήμασταν πιο σκοτεινά. Ξέρω, η καύλα σου είχε χτυπήσεο κόκκινο, ήθελες να σκαρφάλωνες πάνω μου, και να καθόσουν εσύ πάνω στον πούτσο μου για να μπει αργά μέσα σου μέχρι να σε ανοίξει. Φαντάσου το... Θα 'μπαινε πάρα πολύ εύκολα όλος μέσα και εσύ με γρήγορες κινήσεις θα ανεβοκατέβαζες την ανοιχτή μουνάρα σου πάνω στο στητό καυλί μου. Δεν θα πρόφτανες να έφτανες από τον ένα οργασμό στον άλλο…
 
Λίγο η στενότητα του χώρου που δεν μπορούσαμε, λίγο που με είχες παλαβώσει… οι εκφράσεις καύλας στο πρόσωπό σου, ήταν αρκετές για να σε χύσω πάνω στη πίπα. Ξέρω πως και συ με τη σειρά σου καυλώνεις πολύ να με βλέπεις να χύνω και να πετάγονται τα χύσια μου ορμητικά, για πάρτη σου. Και εγώ ήθελα να σε χύσω παντού, από τον λαιμό μέχρι τα μαλλιά. Διάλεξες όμως να με βυθίσεις στο στόμα σου, για να τα μην τ’ αφήσεις να πάνε χαμένα...

Έτσι μωρό μου, προτίμησες να πιείς τη καύλα μου και βογκώντας δεν είχα άλλη επιλογή από το να σου τα πετάξω, καυτά στο στόμα σου. Μου αρέσει και μένα πολύ να χύνω μέσα στο λαρύγγι σου όταν μου τον παίρνεις πίπα και να καταπίνεις όλα τα χύσια. Να μη σταματάς στο τελείωμα, αλλά πιπώνοντας τη ψωλή μου, να μου τη καθαρίζεις από τα υγρά που έχουν μείνει πάνω της. Και ξέρεις λατρεμένο μου, όταν με φιλάς και τα γεύομαι και 'γω στη γλώσσα μου από σένα, γίνεσαι η απόλυτη θεά μου!

Πάλι λοιπόν κατάφερες να με καυλώσεις μουνάρα μου. Και δεν μπορώ να σβύσω από τη σκέψη μου τη προηγούμενο σμίξιμό μας. Ξύπνησες την πούτσα μου και θα απολαύσεις όλη τη γλύκα της. Γι' αυτό και σήμερα που θα συναντηθούμε θα γυρίσεις σπίτι σου και στον αντρούλη σου, καλογαμημένη! Γιατί δεν θ' αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη τώρα που έχω στη διάθεσή μου μια γυναικάρα, έτοιμη, και με όρεξη για τρελά παιχνίδια. Να σε πάρω δυνατά... πότε να σε γαμάω και πότε να σε γλύφω, πότε απο μπρος και πότε απο πίσω... Θα χάσεις την επαφή με την πραγματικότητα, δεν θα θυμάσαι την επομένη αν περισσότερο σε πήρα με τον πούτσο ή με τη γλώσσα μου. Μου 'λειψε αυτή η μουνάρα κορίτσι μου και δεν βλέπω την ώρα να την γευτώ. Να τη γαμήσω με κάθε τρόπο. Με όλη την δύναμη της ψυχής μου. Να απολαύσω επιτέλους το κορμί σου που για αρκετές μέρες έχω στερηθεί. Βαθιά, ολοκληρωτικά και απόλυτα, όπως πρέπει να γαμάει ένας αληθινός άντρας μια τέλεια γυναίκα κάνοντάς την να νιώθει κέντρο της πλάσης. Άντρας είναι αυτός που μπορεί να κάνει μια πραγματική γυναίκα να γνωρίσει τον εαυτό της. Και στο γαμήσι! Και εσύ είσαι πολύ γυναίκα, μουνάρα μου.
 

No comments:

Post a Comment