October 8, 2015

Έκρηξη!

Ανοίγω τη πόρτα της κρεββατοκάμαρας και είσαι ακόμα καθισμένη μπροστά στο καθρέφτη… Μακιγιάρεις το πρόσωπό σου... Φοράς ένα μαύρο σετ από δαντελένια εσώρουχα, μαύρες λεπτές κάλτσες και μαύρες ψηλοτάκουνες γόβες… Μόνο… Εγώ μπροστά σου φορώντας ένα εφαρμοστό σλιπάκι… Δεν μπορώ ν’ αντισταθώ στον πειρασμό… Γονατίζω κι αρχίζω να γλύφω τα πόδια σου… Η γλώσσα μου ταξιδεύει από τους αστραγάλους σου μέχρι τις παρυφές από το μουνάκι σου, εκεί που συναντάει γυμνή σάρκα… Βγάζω μία – μία τις γόβες… Αρχίζω να ρουφάω και να γλύφω τα δαχτυλάκια σου… Σε φαντάζομαι στην αρχή με τις γόβες να παίζεις απαλά με τ’ αρχίδια μου και τον πούτσο μου… Χωρίς αυτές σε φαντάζομαι να μου τον παίζεις με τα πόδια σου, να τον χαϊδεύεις…

Νιώθω τον πούτσο μου έτοιμο να εκραγεί… Σου κατεβάζω το στρινγκάκι χαμηλά, στους αστραγάλους και χώνω το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια σου… Η γλώσσα μου παίζει με την κλειτορίδα σου, το δάχτυλό μου γλυστράει στο υγρό σου μουνάκι… Ρουφάω, γλύφω, γαμάω… Από την καύλα δεν ξέρω τί κάνω… Το δάχτυλό μου υγρό μπαίνει στο κωλαράκι σου ενώ τη θέση του στο μουνί σου παίρνουν δύο στην αρχή και μετά τρία δάχτυλα… Φωνάζεις, ουρλιάζεις από καύλα… Τα δάχτυλα στον κώλο σου γίνονται δύο… Δεν αντέχεις για πολύ. Χύνεις και μου το λες, μου φωνάζεις… "Χύνω γαμιά μου, χύνω άντρα μου, χύνω η πουτάνα!!!"… Μόλις τελειώσεις βγάζω το σλιπάκι μου, σηκώνω τα πόδια σου ψηλά και μπαίνω με τη μία στο μουνί σου… Καίει από την καύλα… Σε γαμάω, γρήγορα, δυνατά…

Μετά από λίγο τον βγάζω και μπαίνω σιγά-σιγά στο κωλαράκι σου… Στην αρχή με βοηθάς ανοίγοντάς το με το χέρι σου… Το κενό στο μουνί σου όμως είναι μεγάλο… Δύο σου δάχτυλα καλύπτουν το κενό αυτό… Έχουμε χάσει τον έλεγχο πια… Σ’ ακούω να λες ότι χύνεις συνέχεια από παντού… Δεν κρατιέμαι άλλο και χύνω βαθιά, στον κώλο σου… Η απόλυτη έκρηξη! Ουρλιάζω από ηδονή, εκτός εαυτού: "Παρ' τα μωρό μου στην κωλάρα σου!!! Παρ' τα ξεκωλιάρα!!! Χύνωωωωωωωω!!!”. Αποκαμωμένος σωριάζομαι στο πάτωμα… Έρχεσαι από πάνω μου… Τον παίζεις απαλά, μερικές σταγόνες ξεπροβάλουν, η γλωσσίτσα σου αχόρταγη τις γλύφει, απαλά τον βάζεις στο στόμα σου… “Είσαι υπέροχη ματάκια μου” ψιθυρίζω… “Κι εσύ με τρελαίνεις μωρό μου” μου απαντάς…

No comments:

Post a Comment