October 28, 2015

Από πίσω θα σβύσει η καύλα σου...

Μωρό μου, είμαι τέρμα καυλωμένος για σένα. Σκέφτομαι συνέχεια εικόνες των δυο μας να βγάζουμε τα μάτια μας τι τσιμπούκια, τι πισωκολλητά, τι ό,τι θες. Όταν βρεθούμε θέλω να σε γαμήσω όπως ακριβώς σου λέω στα e-mails ότι θα το κάνω. Ν' αρχίσω να γλείφω σε στάση 69 το ξυρισμένο σου μουνάκι, ενώ τα χέρια μου απαλά χαϊδεύουν τα κωλομέρια σου προσπαθώντας να φτάσουν την πίσω τρύπα σου. Να σε νιώσω ν' ακουμπάς το πλούσιο στήθος σου πάνω στην κοιλιά μου, ανοίγοντας το στόμα για να δεχτείς την πούτσα… ενώ σηκώνεις ψηλότερα τον κώλο σου για να διευκολύνεις τη δική μου γλώσσα που έχει αρχίσει να γλείφει την σφικτή σου τρύπα. Ταυτόχρονα να νιώθεις τον αντίχειρά μου να χώνεται στην κωλοτρυπίδα σου, ενώ τα υπόλοιπα δάχτυλά μου μαζί με τη γλώσσα μου ψαχουλεύουν το μουνί σου. Το άλλο μου χέρι πασπατεύει τα βυζιά σου και οι λαγόνες μου σπρώχνονται ψηλότερα, πάνω προς το κεφάλι σου, ώστε να 'χεις την αίσθηση που ο πούτσος μου, σου γαμάει το στόμα με μανία.

Μ' έχεις καυλώσει για τα καλά έτσι όπως σε φαντάζομαι να παίζεις με τον σηκωμένο πούτσο μου. Με πεθαίνει το τσιμπούκι σου, ειδικά όταν αρχίζεις να ταξιδεύεις τα δάχτυλά σου λίγο πίσω απο τ' αρχίδια μου. Είσαι απο τις ελάχιστες που έχω εκπαιδεύσει τόσο καλά να γλείφουν κώλο και ταυτόχρονα να παίρνουν και τσιμπούκι. Με μοναδική μαεστρία γλύφεις κυκλικά αρχίδια και κωλοτρυπίδα και τσιμπουκώνεις εναλλάξ την καυλωμένη πούτσα, ενώ μετά απο λίγο δεν διστάζεις να χώσεις τον αντίχειρά σου μέσα στη σαλιωμένη μου κωλοτρυπίδα, στέλνοντάς με αδιάβαστο! Θα μπορούσα μωρό μου εκείνη ακριβώς τη στιγμή ν' αρχίσω να πετάω τα χύσια μου πάνω στο πρόσωπό σου, λούζοντάς σε με καυτό σπέρμα.

Κρατιέμαι όμως, γιατί ονειρεύομαι τη συνέχεια. Να σε πάρω πάνω στο καναπέ του σαλονιού σου, καθώς κάθεσαι σε αυτόν ανάποδα, ακουμπώντας το στήθος σου στην πλάτη του. Να μου τουρλώσεις τον κώλο σου έτσι ώστε να είναι έξω απο το κάθισμα της καρέκλας. Μια ιδέα έχει γεννηθεί στο μυαλό σου και σπρώχνεις τον κώλο σου  περισσότερο προς τα πίσω έτσι ώστε να είναι εντελώς στον αέρα με σκοπό να έχω άνετη πρόσβαση σ' αυτόν. Σου αρέσει τελικά ο ρόλος της πουτάνας και θέλεις να με τρελάνεις. Να μιλήσουν τα ζωώδη ένστικτα και να μην καταλαβαίνω τίποτα. Μόνο την πούτσα που θα φας να σκέφτεσαι. Πεοζητιάνα! Να αισθανθείς να την ακουμπάω στην κωλάρα σου και ν' αρχίσω να σπρώχνω ώστε να μπω μέσα της ασάλιωτος...

Σε δευτερόλεπτα αισθάνεσαι το πουτσοκέφαλο να σου διαπερνάει το σφικτήρα. Ακολουθούν και τα υπόλοιπα 18 εκατοστά του καυλιoύ μου… τώρα είσαι γεμάτη με τον πούτσο του γαμιά σου. Ξεκωλιασμένη! Μ' ενθαρρύνεις κουνώντας την λεκάνη σου προς τα πίσω για να τον πάρεις περισσότερο. Σε λίγο έχεις ανοίξει τόσο που τον δέχεσαι πλέον με δύναμη μέσα σου και εγώ εκτός εαυτού αρχίζω να σκαμπιλίζω τα κωλομάγουλά σου καθώς σου τον καρφώνω. Συνεχίζω να σε πηδάω χάνοντας τον έλεγχο. Έχω εκστασιαστεί κάθε φορά που κοιτάζω τον πούτσο μου να εξαφανίζεται στη κωλάρα σου. Δεν αντέχω άλλο… σε χύνω καυλιάρα! Ουρλιάζω και νιώθεις τα καυτά μου χύσια πάνω στην γυμνή πλάτη σου. Με το πουτσοκέφαλο πινέλο, στα πασαλείβω πάνω στα κωλομέρια… Θέλω να σε γαμάω συνέχεια μωρό μου, δεν σε χορταίνω με τίποτα!


No comments:

Post a Comment