October 27, 2015

Σε ρόλο πουτάνας...

Μωρό μου, μετά τη τελευταία υπέροχη φορά, σ’ έχω συνέχεια στο μυαλό μου. Να σε φιλάω με πάθος, πότε στα χείλια και πότε στο λαιμό, άγρια, κατακτητικά αυτή τη φορά, σαν να με διεκδικώ από όλα τα υπόλοιπα αρσενικά. Και ξέρω πως όταν σε απαιτώ έτσι, έρμαιο στις ορέξεις μου, αρχίζεις να υγραίνεσαι επικίνδυνα… Χωρίς ρούχα! Σε θέλω μόνο με το στρινγκ και τις μπότες. Σκέτη πουτάνα! Και δεν θ’ αργήσει να δεις τον τεράστιο από καύλα πούτσο μου να στέκεται μπροστά σου.

 Ήρθε η ώρα για το πρώτο σου βαθύ τσιμπούκι! Δεν έχει γλύκες, μόνο πάθος σήμερα. Να σ’ αρπάξω από τα μαλλιά και να σου χώσω τη ψωλή μου δυνατά στο στόμα, όσο πιο βαθιά μπορώ. Και μου χεις φτιάξει ένα πούτσο… Μεγάλο και πολύ χοντρό! Και σου γεμίζει το στόμα μέχρι το λαρύγγι. Λέγοντάς σου με τον τρόπο του ότι πρέπει να γαμηθείς, να ικανοποιήσεις όλα τα όνειρα που καταπιέζουν την καύλα σου μέχρι τώρα.

Σήμερα θέλω να γαμηθείς στα τέσσερα, σα σκύλα. Θέλω να σε βλέπω να βογκάς από καύλα. Να σε πηδήξω τόσο λυσσασμένα που πραγματικά να με νιώθεις μέχρι τη μήτρα. Και όση ώρα θα σε γαμάω, θα σου ρίχνω σφαλιάρες στα κωλομέρια με το ένα χέρι ενώ με το άλλο θα σου τραβάω βίαια τα μαλλιά για να σε ξεμουνιάζω σα φοράδα. Και συ να μη χορταίνεις, να με παρακαλάς να σε γαμάω πιο δυνατά!

Είμαι περήφανος που σ’ έχω μάθει να γαμιέσαι σαν τη καλύτερη πουτάνα μωρό μου… Γι αυτό και  θα τον φας από παντού! Έτσι μουσκεμένος από το μουνόχυμά σου θα εισβάλλει από πίσω σου. Γιατί ξέρω, ότι μόνο με μένα όταν σου κάνω  πρωκτικό έχεις τους πιο δυνατούς οργασμούς σου. Ακόμα και όταν έχεις χύσει ήδη πολλές φορές, δεν θέλεις να σταματήσω, αλλά να συνεχίζεις να νιώθεις τη πούτσα μου να σε σφυροκοπά και να βογκάς από καύλα και ηδονή. Και να με χύνεις ασταμάτητα…

Με μια ξαφνική κίνηση σπρώχνεις τον πισινό σου απότομα και καρφώνεται όλος ο πούτσος μου μέχρι τη ρίζα μέσα σου. Αυτή η θέα, του θεσπέσιου κώλου σου καρφωμένου στον πούτσο μου, με τρελαίνει! Καύλα απίστευτη… Δεν κρατιέμαι με τίποτα…  Και σαν τη προηγούμενη φορά, όταν είμαι έτοιμος να χύσω θέλω να σε γονατίσω μπροστά μου και παίζοντάς τον στο πρόσωπό σου να χύσω το σπέρμα μου στο στόμα σου. Όπως πάντα είσαι υπέροχή! Ποτέ δεν θα ξεχάσω τα γαμήσια μας τσουλάρα μου.

No comments:

Post a Comment