October 6, 2015

Υπό την ομηρία της καύλας

Είσαι ένα όνειρο που μπήκε στη σκέψη μου αυτές τις μέρες και με τρέλανε! Για μένα είσαι το πιο επιθυμητό θηλυκό, μου μεταδίδεις μια ατελείωτη καύλα, η πούτσα μου ήταν πλέον έτοιμη να εκραγεί για σένα και μόνο μωρό μου.  Πρέπει να το νοιώσεις πόσο σκληρό είναι… πώς το 'χεις φτιάξει… πολύ καύλα μου… Να τρελαθώ με το μουνάκι σου, να το πιπιλάω, να ρουφάω, να γλύφω τα μουνόχειλά του και να δαγκώνω με τα χείλια μου απαλά την κλειτορίδα σου και στη συνέχεια να γλύφω εσωτερικά την υγρασία του, βυθίζοντας βαθιά μέσα του τη γλώσσα μου, κάνοντάς σε να βογκάς τόσο πολύ, να τρέμεις ολόκληρη από την καύλα, να μου φωνάζεις να μη σταματάω να σε γλύφω, να σ' ανάβω αφάνταστα, να σε τρελαίνω, να σε κάνω να σπαρταράς με σπασμούς απόλαυσης…

Κατά κάποιο παράξενο τρόπο λοιπόν, με βάζεις και τελώ υπό την ομηρία της καύλας μου για σένα! Μέχρι ν' απελευθερώσεις το αρσενικό από μέσα μου, να μ' αναγκάσεις χτυπώντας κόκκινο να σ' "εκδικηθώ" ερωτικά. Να σε αναγκάσω σκύβοντας να τον δεχτείς με δύναμη στο μουνί από πίσω. Να σε καρφώσει ολόκληρη στο στρώμα, να σ' ανοίξει διάπλατη, να σε τρυπάει μέχρι τη μήτρα. Να σε παίρνει όπως δεν έχεις ξαναγαμηθεί όλα αυτά τα χρόνια! Με μας τους δυο καυλωμένους, γίνεται της κακομοίρας. Βογγητά, αγκομαχητά, κραυγές ηδονής... Ατελείωτο γαμήσι...

No comments:

Post a Comment