September 27, 2015

Έχεις καύλες, πρόστυχη;

Τί καύλες έχεις πρωί-πρωί σήμερα η καριόλα μου; Η ψωλίτσα μου πεινάει για άγριο ξεμούνιασμα; Στάζεις συνέχεια... δεν αντέχεις... το μουτράκι σου έχει ροδίσει από την καύλα... οι θηλές σου έχουν γίνει κάγκελο... το μουνί σου είναι πρησμένο περιμένοντας να γεμίσει ψωλή!

Τί έχεις πάθει σήμερα και μου χτύπησες το κουδούνι 10 η ώρα; Άσε με να σου πω! Πρέπει οπωσδήποτε να γαμηθείς... θέλεις πούτσα, πώς το λένε; Είσαι μια καυλωμένη τσούλα και θέλεις να αρχίσεις καλά τη μέρα σου, σήμερα. Έναν άντρα να σε κάνει άλογο, να σου δώσει  την σηκωμένη πούτσα του στο στόμα. Να σε φτύσει στην καυλόφατσά σου και να σου λέει "πάρτα μωρή πουτάνα!". Και ΄συ να του γλείφεις τον άπλυτο πούτσο του, ο οποίος λίγο νωρίτερα είχε αδειάσει από τη πρωϊνή κατουρόκαυλα. Να του γλείφεις τα ιδρωμένα του αρχίδια μέχρι να καραμελώσουν τελείως από σάλιο. 

Μμμμμμμ... πως σου αρέσει να σου ανοιγοκλείνω την κωλοτρυπίδα σου με το δάχτυλό μου όταν έχεις καύλες. Και με όλη μου τη δύναμη να σου ρίχνω ένα πρόστυχο πισωκολλητό "κάρφωμα" και στις δύο τρύπες σου. Και να μην ξεχνάω να σου χύνω το σπέρμα μου στη μάπα σου, φωνάζοντας -πριν σου δώσω να τα πιείς όλα- να σου ρίξω ένα-δυό χαστούκια...

Δεν πας καλά βλέπω... αν δεν γαμηθείς σήμερα θα αφηνιάσεις. Με σκεφτόσουνα στο σούπερ μάρκετ καριόλα, ε; Έτσι φαίνεται! Ήθελες να τελειώνεις με τα ψώνια για να τρέξεις και να επικεντρωθεί στην ψωλή που είναι δική σου;  Πώς και δεν τράκαρες από την ανυπομονησία να γαμηθείς με τη ψωλάρα μου; Εναλλάξ στο μουνί και στην σούφρα σου, αυτό δεν σκεφτόσουνα; Τι ξέσαλες που είσαστε εσείς οι γυναίκες, όταν σας λείπει το καυλί...
Μην ανησυχείς μωρό μου, όλα καλά! Εγώ είμαι εδώ, πύρκαυλος για να φροντίσω αυτές τις υπέροχες τρύπες. Να σε ξεμουνιάσω και να σε ξεκωλιάσω! Και όταν δεν θα μπορώ άλλο να σου κάνω ένα περιποιημένο γυφομούνι, μέχρι να πεθάνεις στο χύσιμο.

...

Αρκετές ώρες μετά... Αναπολώ το πρωϊνό σου ξεσάλωμα. Στο κρεβάτι μου, αγουροξυπνημένος. Σου έγλειφα τα ευωδιαστά μουνόχειλά σου ενώ ταυτόχρονα είχα δύο δάχτυλα μέσα σου. Εσύ, είχες ακουμπήσει την κωλάρα σου πάνω σε ένα μαξιλάρι (για να με υποβοηθάς στο γλειφομούνι) και κρατούσες τα πόδια σου ανασηκωμένα. Πόσο αχόρταγη ήσουν! Η γλώσσα μου είχε μουδιάσει από το πολύ γλύψιμο και επέμενες να κρατάω τρία δάχτυλα μέσα σου όσο ένας χείμαρρος μουνόχυμα μούσκευε το πρόσωπό μου. Εσύ δεν είσαι γυναίκα, είσαι ο Νιαγάρας! Με τόσα πολλά υγρά, χώρεσε και τέταρτο δάχτυλο στην χυμένη μούνα σου. Γαμήσι με τέσσερα δάχτυλα, να ξεχειλώνει η μουνότρυπα και ένα ποτάμι από καταπιεσμένα υγρά να ξεχύνονται πάνω στα σεντόνια του κρεβατιού.
 
Μετά, ζήτησες να τον πάρεις στα τέσσερα. Ήσουνα τόσο πρόστυχη που χωρίς να μου τον πάρεις καθόλου πίπα, μόλις σε είδα να μου στήνεσαι στην άκρη του κρεβατιού τουρλώνοντας τη κωλάρα σου, ο πούτσος έγινε κάγκελο. Και φρόντισα να μη διαψεύσω τις προσδοκίες σου...

...

Τρεις ώρες γαμιόμαστε. Και οι δύο είχαμε γίνει μούσκεμα στον ιδρώτα. Ο πούτσος μου έγινε μαβί απ' το ξέσκισμα. Τόσο δυνατά το κάναμε, που πήγες να λιποθυμήσεις από την ορμή με την οποία δεχόσουν το καυλί μου μέσα σου. Είδα το χρώμα στον πισινό σου καθώς και στο ένα μάγουλο είχαν κοκκινίσει, ερεθιστεί από τα πουτσοσκάμπιλα και τις σφαλιαρίτσες. Τα μαλλιά σου είχαν νοτίσει από τον ιδρώτα αλλά και χαλάσει με το τράβηγμα όταν σε έπαιρνα από πίσω κρατώντας σε από τα μαλλιά. Δεν το σκέφτηκες πώς θα γύρναγες στο σπίτι σου, σ΄αυτά τα χάλια;
 
Απορώ πού στο διάολο είχες πει στον αντρούλη σου ότι θα ήσουν και δεν χτύπησε καθόλου το κινητό σου. Κοιτάζομαι στο καθρέφτη της ντουλάπας, είμαι γεμάτος γδαρσίματα στην πλάτη από τα νύχια σου. Αλλά και συ πρόσεξα καθώς φορούσες τα ρούχα σου... οι θηλές των βυζιών σου είχαν μελανιάσει από τις δαγκωματιές. Για καμμια βδομάδα αν γαμηθείς με τον άντρα σου να προσέξεις να φοράς το σουτιέν σου ή κανα μπλουζάκι.

Θα συνεχίσουμε πολύ σύντομα. Την επόμενη φορά δεν είναι ανάγκη να το διακινδυνέψεις να καρφωθείς στη γειτονιά. Διακριτικά, στο ξενοδοχείο…


No comments:

Post a Comment