September 26, 2015

Γουστάρεις;

Γουστάρεις μουνάρα μου τον πούτσο μου; Λατρεύω το πόσο σου αρέσει να μου κάνεις τσιμπουκάκι… Είναι σα να λες και το στόμα σου φτιάχτηκε ειδικά για να ρουφάει τον πούτσο μου… Η γλώσσα σου να τον γλύφει… Τα χείλια σου να τον αγκαλιάζουν… Με τρελαίνει όταν τον ρουφάς ΟΛΟΝ μέσα!!! Όταν πνίγεσαι από τον πούτσο μου και καυλώνεις μ’ αυτό… Όταν χύνεις σάλιο πάνω του και τον παίζεις και με το χέρι σου… Όταν ταξιδεύεις τη γλώσσα σου από τ’ αρχίδια μου μέχρι το κεφαλάκι του… Όταν τον βάζεις ανάμεσα στα στήθια σου και τον πιέζεις… Όταν μου τον παίζεις με τα πόδια σου… Όταν χύνω στο στόμα σου και ρουφάς τα χύσια μου αχόρταγα… Όταν χύνω και τον παίρνεις στο στόμα σου να τον καθαρίσεις, να τον στραγγίξεις από τα υγρά και των δυο μας!

Μ’ αρέσει ο τρόπος που κάνουμε έρωτα, που πηδιόμαστε, που γαμιόμαστε… Μ’ αρέσει το πόσο εξάπτεις την φαντασία μου ώστε να βρίσκω κι άλλους τρόπους να ξεσκιζόμαστε… Μ’ αρέσει που δεν λες όχι σε τίποτε, σ’ ότι κι αν σκεφτώ… Μ’ αρέσει να γλύφω το κορμί σου, να το νιώθω ν’ ανατριχιάζει κάτω από τη γλώσσα μου… Μ’ αρέσει να γλύφω το μουνί σου με τις ώρες… Να το νιώθω να υγραίνει, να πάλλεται, να χύνει κι εγώ να ρουφάω αχόρταγα τα χύσια σου! Μ’ αρέσει να γλύφω το κωλαράκι σου, να νιώθω την τρυπούλα σου να χαλαρώνει και να γλυστράω μέσα του το δάχτυλό μου… Μ’ αρέσει η σκέψη να χώσω κάποια στιγμή τον πούτσο μου μέσα του και να χύσω εκεί, ενώ εσύ γαμάς ταυτόχρονα τη μουνάρα σου με τα δάχτυλά σου, ενίοτε και με τον δονητή…
 
Μ’ αρέσει η όρεξη που έχουμε να κάνουμε όλα αυτά και πολλούς άλλους πικάντικους συνδυασμούς στο κρεβάτι μας… Να είμαι από πάνω σου και να σε γαμάω κι εσύ να μου δαχτυλιάζεις το κωλαράκι μου. Να είσαι εσύ από πάνω και εγώ να παίζω ξέφρενα με τη κλειτορίδα σου. Να σου δίνω ένα δονητή, εσύ να γαμιέσαι μ’ αυτόν κι εγώ από πλάι να στου δίνω το καυλί μου τσιμπούκι. Να γλύφεις τον πούτσο μου και να τον έχεις βάλει ανάμεσα στα δόντια και στο μάγουλό σου.  Να κάνουμε 69 κι ταυτόχρονα ο ένας να γαμάει με τα δάχτυλα το κωλαράκι του άλλου. Και να χύσουμε μαζί… Εγώ στο στόμα σου, εσύ στο δικό μου καθώς συνεχίζουμε να περιποιούμαστε τα κωλαράκια μας. Η απόλυτη καύλα!

Τελικά η έκφραση "Με φτιάχνεις" είναι φτωχή… "Με τρελαίνεις" είναι πιο σωστή αν και δεν υπάρχουν λέξεις για να εκφράσουν το "φεύγα" που νιώθω όταν γαμιώμαστε καυλιάρα μου!

Γουστάρεις να στο λέω, έτσι δεν είναι;



No comments:

Post a Comment