September 20, 2015

Φαντάσου!

Μωρό μου, πρέπει να σε γαμήσω το γρηγορότερο δυνατόν, το καυλί μου "απαιτεί" να είναι μέσα σου! Ν' απλώσεις το χέρι σου και να το αναζητήσεις, έτσι όπως έχει γίνει θεόρατο για πάρτη σου. Να το πιάσεις και να το τρίψεις με δύναμη πότε στην κλειτορίδα σου και πότε γύρω-γύρω στα μουνόχειλά σου. Αυτός ο τεράστιος, ο έμπειρος αντρικός πούτσος που εσύ καύλωσες απίστευτα… ο αγαπημένος σου… θα σου δώσει τη γνήσια ηδονή και θα σου ανοίξει διάπλατα τη μουνάρα. Να χύσει πάνω σου όλη του την καύλα, όλο του τον ανδρισμό.

Μ' αρέσει να σ' απελευθερώνω απ' τα ταμπού και τις προκαταλήψεις και να σε οδηγώ να αισθάνεσαι απλά σαν μια θηλυκή, αχόρταγη μαινάδα που γυρεύει όλο καύλα το αρσενικό της. Όλο σου το κορμί να θέλει να νιώσει μέσα του έναν αντρικό πούτσο. Να σου γεμίσει τα σπλάχνα. Να σε ξεσκίσει. Να νιώσεις τη χοντρή ψωλάρα μου να γλυστράει σιγά-σιγά στην μουνάρα σου… να προχωράει… να προχωράει… να προχωράει, ατέλειωτα! Λες κι ήταν το μακρύτερο πέος που είχε κάνει η Φύση. Θα φτάσει στα έγκατα των σπλάχνων της, κι ακόμα θα σπρώχνω. Μέχρι σχεδόν να λιποθυμίσεις από το έντονο χύσιμο, απολαμβάνοντας το ωραιότερο γαμήσι της ζωής σου.

Έχεις και συ ανάψει κούκλα μου, ε; Βλέποντάς με να σε ορέγομαι τόσο και να θέλω να σε κατασπαράξω, ενώ ο πούτσος μου έχει ήδη καυλώσει τόσο που τσιτώνει το παντελόνι μου, ερεθίζεσαι και νιώθεις το μουνάκι σου να κολυμπάει στα υγρά και τις ρώγες σου να φουσκώνουν. Εμένα πάντως δεν μπορείς να μου κρυφτείς. Η φύση σου, κατά βάθος, είναι φύση καυλιάρας. 'Ολο σου το κορμί ψοφάει για να γαμηθεί. Και όσο το αισθάνομαι ν' αντιδρά με τόση καύλα, τόσο πιο πολύ με φτιάχνεις και με κάνεις μανιακό για σένα. Είναι μονόδρομος τώρα να απολαύσεις τη καύλα που μου άναψες. Θα σε πιω ολόκληρη, θα ρουφήξω όλα σου τα υγρά, θα σε στεγνώσω. Σε θέλω αφάνταστα!
 
Φαντάσου πως, αν το θέλεις, σε δυο λεπτά μπορεί δυο αντρικά χέρια να χαϊδεύουν το γυμνό κορμί σου, ένα λαίμαργο στόμα να σε γλείφει ολόκληρη και μια τεράστια ψωλή να μπαινοβγαίνει στις τρύπες σου και να σ' ανεβάζει στα ουράνια! Να λιώσεις στην αγκαλιά ενός καυλωμένου αρσενικού, ν' αφήσεις τον εαυτό σου να αισθανθεί πόρνη για τον εραστή σου. Να σε κάνει να νιώσεις πραγματικά γυναίκα για μια ακόμη φορά. Να έχεις δικό σου, ένα φλογερό αρσενικό που θα σε πηδήξει τρελλά και θα ξεκαυλώσει πάνω σου… Τέτοιο πήδημα, δεν βρίσκεται συχνά. Θ' αφήσεις τέτοιο όργιο, για να πας να στριφογυρίζεις μόνη σου στο κρεβάτι;


No comments:

Post a Comment