September 19, 2015

Ετοιμάσου!

Καύλα μου, με έχεις τρελάνει! Έχεις ένα μοναδικό τρόπο να με φτιάχνεις. Το μυαλό μου όταν μιλάμε μαζί είναι κολλημένο πάντα στη λαχταριστή σου μουνάρα και στην υπέροχο κωλαράκι σου και γίνομαι τούρμπο. Και αυτή τη καύλα που τόσες μέρες μου 'χεις προξενήσει, θα τη ξεπληρώσεις με το μουνάκι και το κωλαράκι σου. Να δεις άνοιγμα που θα φάνε από τη ψωλάρα μου μέχρι να ξεκαυλώσω… δεν θα μπορείς να κάτσεις στο αυτοκίνητο μετά.
 
Θα ξεκινήσεις  γραπώνοντας με το χέρι σου τον πούτσο μου, αρχίζοντας να χαϊδεύεις τα' αρχίδια μου και μετά να μου παίζεις μαλακία σε αργό ρυθμό και όσο σκληραίνω στη χούφτα σου θα συνεχίζεις ολοένα και πιο δυνατά, σχεδόν με λύσσα. Μόλις το καυλί μου σηκωθεί όσο γουστάρεις, θα σταματήσεις και θ' αρχίσεις το τσιμπούκι. Έτσι, να σε βλέπω να με καυλώνεις με το στόμα, τόσο πολύ, που όταν ρουφάς τ' αρχίδια, το προσωπάκι σου να χάνεται πίσω από τον κορμό της πούτσας.
 
Είδες τι πούτσαρος έχω για σένα μωρό μου! Είσαι τυχερή γιατί θα ξεσαλώσεις για τα καλά με τέτοιο καυλιάρη. Παρ' τον τσιμπούκι, με πολύ φτύσιμο και σάλια! Να μου τον σαλιώσεις καλά για να τον πάρεις εύκολα από πίσω, γιατί τέτοιο θηρίο πούτσο δεν γεύονται συχνά τα κωλαράκια. Μπορεί να 'χεις φάει πολλές φορές τη ψωλάρα μου από κώλο αλλά το σκίσιμο που σου έρχεται θα μετράει για όλες! Γι' αυτό ετοιμάσου. Στήσιμο στα τέσσερα, τούρλωμα καλά το κωλαράκι και ξεκώλιασμα όλο το βράδυ...
 
Οπότε ετοιμάσου για καβάλα! Από πάνω εγώ και συ στα τέσσερα, να σου τραβήξω ένα σφυροκόπημα που μέχρι και τα' αρχίδια θα χώσω μέσα. Θα σου ξεχειλώσω τρελά τις τρύπες και η πούτσα μου θα μπαινοβγαίνει αέρα μέσα στη μουνάρα σου. Θα πιάνω πάτο με δύναμη μέσα στο κωλαράκι σου και τα αρχίδια μου θα βαράνε στα μουνόχειλα, στην προσπάθειά τους να πάρουν μία γεύση από το γαμημένο σου μουνί. Και θα σε γαμάω για ώρες με αυτό τον τρόπο. Στόχος μου: να βιώσουμε την απόλυτη ηδονή!
 
Για τον καλό το πούτσο τα δίνεις όλα… ετοιμάσου λοιπόν για το πιο τέλειο γαμήσι της ζωής σου. Θα σε κάνω να τελειώνεις τόσες πολλές φορές που δεν θα μπορείς να θυμηθείς ούτε το όνομά σου μετά! Όλο μου το καυλί θα το θέλεις στο πάτο σου... έτσι δυνατά… να σε ξεσκίζει… να σε γαμά μέχρι να μην αντέχει άλλο το πεινασμένο σου κορμί… Έτσι… σαν πουτάνα, σαν ξεπατωμένη τσούλα, σαν ξεσκισμένη ψώλα, σαν θεά της καύλας μου! Στόχος μου να σε λιώσω στο γαμήσι και να τρελαθείς από την καύλα, να σου πηδήξω ό,τι έχεις και δεν έχεις, να σε κάνω το πουτανάκι μου που θα το γαμάω όπως θέλω και όποτε θέλω. Καλογαμημένη και έτοιμη για όλα!
 
Στους τρίτους φαίνεσαι κυρία. Γουστάρεις όμως καριολάκι στο γαμήσι να 'μια πρόστυχος! Γιατί δεν έχεις γαμηθεί καλύτερα, παρά μόνο μαζί μου. Οι προηγούμενοι, σ' αφήνανε να μαλακίζεσαι αντί να σε ξεσκίζουν. Κανείς δεν σ' έχει ξεπατώσει παντού, αδιάκοπα, σε όλες τις στάσεις. Είμαι ο μόνος που σου 'χει δώσει  μέσα στο ίδιο βράδυ, κώλο και μουνί στο χέρι. Χωρίς ταμπού και μαλακίες. Ούτε εσύ ξέρεις πλέον πόσες φορές χύνεις με το γαμήσι μου. Και σου υπόσχομαι κάθε φορά που θα τον παίρνεις από μένα, να τελειώνεις κι άλλες, άπειρες φορές…
 
Είσαι αστέρι μουνάρα μου! Μαζί σου η καύλα έχει ξεπεράσει όλα τα όρια και βρίσκομαι αλλού. Γαμήσι δίχως όρια, μόνο αυτό σου αξίζει! Είσαι αχόρταγη! Και όσο και να χύνω με θέλεις όρθιο για το επόμενο γαμήσι. Μπορεί να έχεις διαλυθεί, να είσαι εξαντλημένη στο κρεβάτι, αλλά πάντα το κορμί σου θέλει κι άλλο… κι άλλο καυλί… κι άλλα χύσια... Από εδώ και μπρος πιστεύω να μη θέλεις άλλο πούτσο να σε χορταίνει. Μπορώ να σε γαμάω με τις ώρες, έχω μπόλικο χύσι για τι πιο έκφυλη πουτάνα του κόσμου και την θέλω μόνο δικιά μου.



No comments:

Post a Comment