September 11, 2015

Άλλη μια από εκείνες τις μουνογλυφάδες...

Μπορείς να με φανταστείς να σου κατεβάζω το παντελόνι, αποκαλύπτοντας το sexy στρινγκάκι σου; Να σε φιλάω τόσο απαλά στον αφαλό; Μετά να σέρνω τη γλώσσα μου στο τρυφερό δέρμα, υγραίνοντάς το… Αργά να κατεβάζω το παντελόνι σου χαμηλότερα, πολύ αργά… Φιλώντας απαλά τη γυμνή σάρκα. Θα καυλώνεις τόσο πολύ εκείνη τη στιγμή… και θα το απολαμβάνω. Και στο τέλος θα καταλήξω ακριβώς στο σημείο που ποθείς να βρεθώ. Θα νομίζεις ότι θ' αρχίσω να δαχτυλιάζω το μουνάκι σου, αλλά δεν θα το κάνω ακόμη. Απλώς θα σκύψω και θα το φυσήξω απαλά πάνω από τη μουσκεμένη δαντέλα που το καλύπτει. Στέλνοντας ανατριχίλες καύλας σ' ολόκληρο το κορμί σου μωρό μου…

Μετά θα του δώσω το πιο απαλό φιλάκι που ένοιωσε ποτέ. Τόσο απαλό που θ' αναρωτιέσαι αν τα χείλη μου το ακούμπησαν. Θα σύρω το πρόσωπό μου, ώστε να νοιώσεις την άκρη του πηγουνιού και της μύτης μου να γαργαλούν τα μουνόχειλά σου, μετά θα στα σκουπίσω με τα χείλη μου κλειστά, τόσο απαλά που θα τρεμουλιάσουν στην αίσθηση. Και όταν καταλάβω ότι δεν θα μπορείς ν' αντέξεις άλλο αυτό το ηδονικό μαρτύριο, θα γλυστρήσω κυκλικά την άκρη της γλώσσας μου γύρω από τη πρησμένη κλειτορίδα σου. Χωρίς να την αγγίζω… μόνο γλύφοντας περιφερειακά…

Μπορείς να φανταστείς πώς θα αισθανθείς εκείνη τη στιγμή, πόσο τσιτωμένη απο ηδονική προσμονή θα νοιώθεις; Πόσο φουσκωμένη από καύλα θα είναι η μουνάρα σου; Πώς θα τη νοιώθεις, έτοιμη να εκραγεί και να μου γεμίσει το πρόσωπο μουνόχυμα; Πώς θα δαγκώνεις τα χείλη σου για να μη μ' εκλιπαρήσεις να σε καταβροχθίσω στο στόμα μου και να σε τελειώσω επιτόπου; Τώρα, ομολόγησε μου… νομίζεις πως δεν υπάρχει πιθανότητα να σε κάνω να χύνεις ασταμάτητα;

Γιατί, ακόμα δεν στο 'χω πάρει στο στόμα, μωρό μου. Και δεν έχεις νοιώσει τη γλώσσα μου να σπατουλάρει τη μουσκεμένη τρυπούλα σου. Ούτε σ΄ έχω κάνει να χάσεις το μυαλό σου ρουφώντας τα μουνόχειλα στο στόμα μου. Ούτε έχω γλυστρήσει τη γλώσσα μου υγραίνοντας τη περιοχή μεταξύ του μουνιού και του πισινού σου. ούτε έχεις ακόμα νοιώσει τη δύναμη της γλώσσας μου να παραβιάζει τη σφιχτή σου κωλοτρυπίδα, υγραίνοντας την ώστε να τη προετοιμάσω για τα δάχτυλά μου, ίσως και τον πούτσο μου… Και έχω την εντύπωση ότι θα εκπλαγείς με τον εαυτό σου, από τις αναρίθμητες φορές που θα σε κάνω να χύσεις. Αφού ξέρεις ότι το κορμί σου θα είναι ο ναός της ηδονής μου. Και δεν θα σταματήσω να στη προσφέρω. Και μη ξεχνάς, το μουνί σου έχει ήδη τρελλαθεί στο χύσιμο χωρίς ακόμα να  έχεις νιώσει το πούτσο μου να σε πηδάει!

No comments:

Post a Comment