August 25, 2015

Ετοιμάσου!

Θέλω να μπω μέσα σου, να σε νιώσω να καις σε κάθε σημείο του κορμιού σου! Θέλω να με φανταστείς (τώρα που το διαβάζεις αυτό...) να σε γλύφω με πάθος: όπου η καυτή επιθυμία με οδηγήσει, τη κάθε στιγμή. Θέλω να σου δώσω το πούτσο μου και να τον βάλεις εσύ όπου σου 'ρθει, σε κάθε τρύπα του κορμιού σου. Στ' αυτιά σου... στη μύτη σου… στα μαλλιά σου… να μπλεχτεί και να μην φαίνεται… να χαθεί ανάμεσα στα βυζιά σου και να τρίβεται... να τον πάρεις στο στόμα σου τόσο βαθιά, που να μην τον βλέπω καθόλου... να τον γλύφεις με μανία... να είμαι έτοιμος να χύσω, αλλά να μη μ' αφήνεις την τελευταία στιγμή, βασανίζοντάς με... πολλές φορές... να μου στήνεσαι απο πίσω, παρακαλώντας να σε πηδήξω απο το μουνί σου, αλλά να μην το κάνω αμέσως, και να με ικετεύεις να στον χώσω... να στον βάζω τελικά με τη μια και να εξαφανίζεται μέσα στη μουσκεμένη μουνάρα σου...

Θέλω να με διακόπτεις, λέγοντάς μου ό,τι πρόστυχο σου 'ρθει για να με καυλώσεις περισσότερο... και μετά πάλι να μου τον παίρνεις στο στόμα, κοιτάζοντάς με στα μάτια (με τρελαίνει αυτό!), και να προσπαθείς να τον καυλώσεις ακόμα πιο πολύ! Και όταν τα καταφέρεις, να γυρνάς, να μου στήνεις τον κώλο σου, να τον κρατάς ορθάνοιχτο και να με παρακαλάς να στον χώσω στην υπέροχη κωλοτρυπίδα σου...

Θέλω να σου ανοίξω το σφιχτό σου κωλαράκι, να βάλω τον πούτσο μου βαθιά και να τον ξεχάσω μέσα... κι όταν -μετά απο ώρα- δεν θ' αντέχω άλλο, θα στον δώσω να τον παίξεις... Δεν μπορώ να χύσω πουθενά αλλού, παρά πάνω σου, να σε λούσω πατόκορφα στην ηδονή μου, να ρουφήξεις κάθε σταγόνα σπέρμα... μέχρι που να καταρρεύσουμε ξέπνοοι ο ένας στην αγκαλιά του άλλου...

Φυσικά και δεν εξαντλούνται εδώ οι επιθυμίες και η φαντασία μου... υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα που θα 'θελα να κάνουμε μαζί, μουνάρα μου!


No comments:

Post a Comment