August 21, 2015

Μύηση στην υποταγή

Με την Ε. ήμασταν μαζί περίπου ένα χρόνο, και υπήρχαν αρκετές ενδείξεις της υποτακτικής της φύσης. Η πρώτη φορά που το κατάλαβα, ήταν όταν την πήρα απο τον κώλο, κάπως δυνατότερα απ΄ ότι συνήθιζα με τις άλλες ερωμένες μου. Δεν έφερε καμμιά αντίρρηση. Έγινε στο εξωτερικό, σε ένα επαγγελματικό-εκπαιδευτικό ταξίδι στη Γαλλία.. μετά πήγαμε στο μπαρ για ενα ποτό και τότε μου είπε ότι την έτσουζε λίγο, αλλά της άρεσε. Εγώ ήμουν αρκετά απρόσεκτος και δεν πρόσεξα ότι δεν βολευόταν σε καμιά καρέκλα.  Μια άλλη φορά, σε ανύποπτο χρόνο, μου εκμυστηρεύτηκε πως φαντασιώνονταν να ήταν σκλάβα του εραστή της, και να την έκανε ό,τι του άρεσε. Δεν έδωσα συνέχεια αλλά το κατέγραψα σαν πιθανή επιθυμία για "προχωρημένη' σεξουαλική εμπειρία.

Η σχέση μας, που ήταν σε μεγάλο βαθμό εγωκεντρικά σεξουαλική, είχε διάφορα πισωγυρίσματα και καυγάδες. Σε έναν από αυτούς με μπινελίκωσε άσχημα, σε απαράδεκτο τρόπο και τόνο. Κρανιώθηκα και την έστειλα σπίτι της αδιάβαστη και εξαφανίστηκα. Την επόμενη μέρα με τρέλανε στα τηλέφωνα και ζήταγε συγνώμη και παρακαλούσε να τα ξαναβρούμε. Την έβαλα στο φτύσιμο: κάποιες φορές δεν της απαντούσα,  άλλες την έβριζα όταν άρχιζε τα κλαψουρίσματα … και αυτό κράτησε μια εβδομάδα μέχρι να μου περάσει η τσαντίλα. Ήρθε η Παρασκευή και επιστρέφοντας απ' την δουλειά την βρήκα να με περιμένει στην είσοδο του σπιτιού μου. Ανεβήκαμε πάνω, έκανα ενα ντους και βγαίνοντας από το μπάνιο την είδα να με περιμένει μισόγυμνη, μόνο με τα εσώρουχα, προφανώς για το πήδημα της συμφιλίωσης. Ατάραχος την αγνόησα και άνοιξα το laptop για το καθημερινό μου σερφάρισμα. Κάθισε  δίπλα μου, παραμερίζοντας τη πετσέτα που αγκάλιαζε τους μηρούς μου και άρχισε να μου παίρνει πίπα. Παραμένοντας αδιάφορος, την άφησα να παιδευτεί λίγο με τον πούτσο, ενώ χάζευα την οθόνη του υπολογιστή και χωρίς να χύσω την έδιωξα. Αισθάνθηκα άσχημα γιατί έβαλε τα κλάματα, κάτι που δεν αντέχω στις γυναίκες. Της εξήγησα ότι δεν την είχα ακόμα συγχωρέσει, και αστειευόμενος της ανακοίνωσα ότι έπρεπε να τιμωρηθεί για τη συμπεριφορά της. Με έκπληξη ανακάλυψα πως συμφώνησε αμέσως. Ήταν το πρώτο σημάδι… η πρόκληση να υπερβώ τα συνηθισμένα μου όρια. Σαν έλεγχο των αντοχών της, την γύρισα στα τέσσερα και της έριξα καμιά δεκαριά ξυλιές με την ζώνη μου στον κώλο, την γάμησα όρθια στο τραπέζι της τραπεζαρίας, και τελείωσα μέσα της, χωρίς να χύσει. Μετά βγήκαμε έξω για ποτό. Όταν την άφησα σπίτι της, της ανέφερα ότι η πραγματική τιμωρία της την περίμενε την επόμενη μέρα. Δεν αντέδρασε.

Το επόμενο πρωϊ, της έδωσα οδηγίες περί του τι να φοράει και τι να πάρει μαζί της για το σπίτι μου. Ενθουσιάστηκε με την ιδέα ότι θα ήμασταν ολόκληρο το Σαββατοκύριακο μαζί. Πράγματι, το απόγευμα ήρθε στην ώρα της. Φορούσε μαύρη μίνι φούστα και λευκό πουκάμισο. Αφού με φίλησε, την οδήγησα να περάσει στο σαλόνι και την έβαλα να καθίσει απέναντι μου.

- Χαίρομαι που ήρθες, πόσο περισσότερο που είσαι συνεπής στις οδηγίες μου.. της ψιθύρισα δίνοντάς της ένα φιλί όλο υποσχέσεις, χαμηλά στο λαιμό.

Συνέχισα τα χάδια μου λέγοντάς της

- Σήμερα, τέρμα τα "μωρό μου", "αγάπη" μου και τέτοια… Θα με λες γαμιά μου!

Γέλασε κοροϊδευτικά και τότε έφαγε τη πρώτη σφαλιάρα.

- Κατάλαβες;

Ξαναγέλασε κοροϊδευτικά και έπεσε το δεύτερο χαστούκι. Πιο δυνατό! Εκεί  ξαφνιάστηκε…

- Τι κάνεις; …Γαμιά μου.

Το "γαμιά μου" ήταν διστακτικό, σχεδόν θάφτηκε πίσω από τα δόντια της, αλλά  το είπε.

- Ωραία, καυλιάρα! Τώρα συνεχίζουμε…  της είπα.

Ξανακάθισα στην καρέκλα και την διέταξα ν' ανοίξει τα πόδια της. Μόλις το έκανε, φάνηκε το άσπρο κυλοτάκι της.

- Πιο ανοιχτά! της είπα υψώνοντας τη φωνή μου.

Υπάκουσε.

- Έτσι μπράβο! Αυτή είναι η θέση σου. Έτσι θα κάθεσαι από 'δω και πέρα, άσχετα με το τι φοράς η ποιος είναι εδώ, εκτός αν σου δώσω άλλη εντολή. Κατάλαβες;

- Ναι, απάντησε.

- Κάθε φορά που το ξεχνάς θα τρως 5 βουρδουλιές με την ζώνη. Μια σκλάβα πρέπει να δείχνει πάντα διαθέσιμη. Φτιάξε μου ένα καφέ τώρα!

Σηκώθηκε πρόθυμα. Ήταν κάτι σαν εναρκτήριο λάκτισμα. Είχε αρχίσει να αποδέχεται τον ρόλο της υποτακτικής και το είδα κυρίως σαν επιθυμία να κατανευάσει τον θυμό μου των προηγούμενων ημερών, αλλά και σαν επιβεβαίωση της διαθεσιμότητάς της. Εκείνη την ώρα, σίγουρα ήθελε να είναι στα μάτια του συντρόφου της "το πουτανάκι του" και αποδέχονταν την υποταγή της. Και εγώ ταυτόχρονα, όσο πιο υπάκουη αποδεικνύονταν, τόσο περισσότερο θα επιδίωκα να της δηλώνω και ο ίδιος το πόσο πολύ με έφτιαχνε και ότι ήθελα να της χαρίσω το προϊόν της καύλας μου γι' αυτήν και να χαρίσω ανομολόγητες ηδονές στο αντικείμενο του πόθου μου.

Επέστρεψε με τον καφέ μου, βγάζοντάς με από τις σκέψεις μου και κάθισε στη θέση της. Ασυναίσθητα, ξέχασε ν' ανοίξει τα πόδια. Της υπενθύμισα το ατόπημά της, δίνοντάς της την εντολή να γυρίσει στα τέσσερα και να ετοιμαστεί για τις βουρδουλιές της. Διαμαρτυρήθηκε με κάτι χαζά περί σεξ και χαβαλέ… "αυτή η φορά δε μετράει" και "θα προσέχει" και τέτοιες μαλακοδικαιολογίες.

- Μόλις 'γίναν 10 οι ξυλιές, της αντιγύρισα σαρκαστικά.

Η σκληρή αυτοπεποίθησή μου την έκαμψε. Γύρισε στα τέσσερα, και χρονοτρίβησα να κοιτάω και το θέαμα. Ψηλός και σφιχτός κώλος, με μικρή καμάρα ανάμεσα στα πόδια. Έβγαλα τη ζώνη μου αργά…

- Πουτάνα, σήκωσε την φούστα σου και παρακάλεσε με να σε τιμωρήσω!

Σήκωσε την φούστα αργά, διστακτικά, νοιώθοντας ενδόμυχα ότι το ύφασμα θα προστάτευε τα κωλομέρια της από τις βουρδουλιές.

- Αν δεν γουστάρεις, μπορείς να φύγεις ανά πάσα στιγμή, αλλά μετά δεν υπάρχει επιστροφή. Δεν με ξαναβλέπεις!

Αυτό ήταν. Είχε καταλάβει τι έπρεπε να κάνει. Έσπασε!

- Τιμώρησέ με, είπε.

ΦΛΑΠ! Η πρώτη ξυλιά με την ζώνη προσγειώθηκε στα άσπρα κωλομέρια της…

- Είπα παρακάλεσε με, κουφάλα!

- Σε παρακαλώ δείρε με, μου απάντησε.

ΦΛΑΠ! Η δεύτερη, λίγο πιο δυνατή προσγειώνεται πάνω της,

- Σε παρακαλώ γαμιά μου, δείρε με…

- Ξεκίνα να μετράς τις 10 ξυλιές σου, ξεφτυλισμένη της απάντησα.

- Μα έφαγα τις δυο πρώτες… μου αντιγύρισε.

ΦΛΑΠ! Ξανάρχισε να τρίβει τα κωλομέρια της που είχαν κοκκινίσει…

- Δεν διαπραγματεύομαι, της είπα. Θέλεις να γίνουν 20 οι ξυλιές σου;

- Όχι! μου λέει και αρχίζει να μετράει.

 ΦΛΑΠ! 1, 2, 3, 4,,, 10…  Στην αρχή την χτυπούσα σχετικά ελαφρά, δεν πρέπει να ένιωθε ιδιαίτερο πόνο, και σιγά-σιγά όλο και πιο δυνατά και σε διάφορα σημεία στα κωλομέρια της. Μέχρι που τελείωσε το μέτρημα.

- Μείνε έτσι και μην ακουμπάς τον κώλο σου με τα χέρια!

Πήγα στο ψυγείο, έφερα ένα παγάκι και το έτριψα στα κοκκινισμένα κωλομάγουλα. Το δέχθηκε με μεγάλη ανακούφιση. Η εικόνα άξιζε χρυσάφι! Εκείνη στα τέσσερα, τα κωλομέρια κόκκινα από την ζώνη και βρεγμένα από το παγάκι. Την άφησα εκεί για δέκα περίπου λεπτά για να θαυμάσω το έργο μου… έφαγε άλλες τρείς βουρδουλιές όταν πήγε να ρωτήσει τί γίνεται. Της απάντησα με την σχετική υπενθύμιση της ζώνης. Κάποια στιγμή πρέπει να ενοχλήθηκε από το επίμονο κοίταγμα μου, και κάτι ψιθύρισε που δεν κατάλαβα, αλλά την ησύχασε η επόμενη ακολουθία από βουρδουλιές. Πήρα και ζωγράφισα με μαρκαδόρο στην πλάτη της τις λέξεις : ΠΟΡΝΗ-ΓΑΜΙΟΛΑ-ΣΚΛΑΒΑ. Στόχος να την κάνω να αισθανθεί απόλυτα εξευτελισμένη και άβουλη στα χέρια μου.

Μετά από ενα τσιγάρο την έβαλα να ξανακαθίσει στη θέση της. Αυτή τη φορά, κάθισε αμέσως, διορθώνοντας τα πόδια τα οποία κόντεψε να ξαναξεχάσει... Πήγα κοντά της, ανασήκωσα τη φούστα και της έβγαλα το κυλοτάκι το οποίο έπεσε άψυχο στους αστραγάλους της. Την διέταξα να βγάλει το σουτιέν της και να ξαναφορέσει το πουκάμισο. Υπάκουσε, καθώς την εξέταζα από πάνω μέχρι κάτω.

- Τί είναι αυτό; Καύλωσες;

Της έδειξα τον καβάλο από το κυλοτάκι. Βρεγμένο… Κοκκίνισε!

- Ε πουτανάκι, σου αρέσει; Ακόμη δεν αρχίσαμε, να ξέρεις.

Για επιβεβαίωση, την ανασήκωσα και έσπρωξα ένα δάχτυλο στο μουνί της το οποίο μπήκε με μεγάλη ευκολία. Τα πάντα ήταν μούσκεμα εκεί μέσα…

- Πέσε στα τέσσερα και γλύψε την καύλα σου την πρόσταξα.

- Τι εννοείς; ρώτησε.

Εγώ καθιστός στη πολυθρόνα αυτή όρθια, με τα πόδια μισάνοιχτα και το δάχτυλο μου ακόμα βυθισμένο στο μουνί της. Το έβγαλα απότομα και πιάνοντας τη ρώγα της πάνω από το πουκάμισο, την έστριψα αναγκάζοντάς την να πέσει στα γόνατα. Έπιασα το κυλοτάκι της και το έφερα στη μούρη της…

- Το βλέπεις τώρα παλιοτσούλα; Γλύφε!

Και το ξαναπέταξα στο πάτωμα όπου έπεσε με τα τέσσερα και άρχισε να καθαρίζει το καβάλο με τη γλώσσα της. Έτσι όπως ήταν σκυμμένη, ξεκούμπωσα τη φούστα της στο πλάι κατεβάζοντας το φερμουάρ, και την άφησα να πέσει στο πάτωμα.

- Τώρα θα ασχοληθώ με το μουνί σου…

Τα μάτια της έλαμψαν, αλλά δεν είπε τίποτε.

- Ψώλα, τί σε κάνει να πιστεύεις ότι θέλω να γαμήσω το μουνί σου;

- Δεν ξέρω, μου απαντάει... Ίσως για να ξεκαυλώσεις;

- Είσαι καυλωμένη και θέλεις ένα πούτσο;

- Θα με γαμήσεις τώρα;

- Όχι! της λέω.

- Γιατί;;; έκανα ότι μου είπες .

- Είσαι εδώ για να τιμωρηθείς, είσαι η σκλάβα μου και θα σε γαμήσω μόνο όταν θέλω ΕΓΩ! Από όπου θέλω ΕΓΩ! Κατάλαβες;;;

-Μάλιστα, μου απαντά ματαιωμένη.

Την εγκατέλειψα εκεί, σκυμμένη και ανέβηκα στο δωμάτιό μου. Επέστρεψα με ένα τετράδιο και ένα στυλό. Την έβαλα να γονατίσει στο πάτωμα και να φορέσει πάλι το κυλοτάκι της, με το πουκάμισο ξεκούμπωτο, ριχτό επάνω της. Μόνο με το κυλοτάκι και τις γόβες θύμιζε πρόστυχη γραμματέα. Της πέταξα το τετράδιο και το στυλό και την διέταξα να γράψει σε 10 σελίδες "ΕΙΜΑΙ Η ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΙ Ο ΓΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ".

- Δεν θ' αντέξω.

- Τελείωνε…

Γονατιστή, με τους αγκώνες στο πάτωμα ξεκίνησε να γράφει. Την παρατηρούσα όπως είχε σκύψει, με τον κώλο τουρλωμένο προς το μέρος μου. Κατά διαστήματα έβαζε το χέρι στο μουνί της και το πίεζε, δείγμα ότι είχε ανάγκη να ξαλαφρώσει από τις καύλες της. Μερικές φορές έσφιγγε τα πόδια και τα έκλεινε… τότε μια ξυλιά με τη ζώνη την επανάφερε και ξανάνοιγε τα πόδια της… Μετά την τρίτη ξυλιά μου είπε:

- Δεν αντέχω, θα...

Όπως ήταν σκυμμένη στα τέσσερα με τα πόδια ανοιχτά, έσπρωξα το πόδι μου ανάμεσα στα μπούτια της… αυτό την εμπόδιζε να ξανακλείσει τα πόδια της, ενώ την ίδια στιγμή ο κώλος της κουνιόταν συνέχεια μπρος-πίσω καθώς η πατούσα μου πίεζε συνέχεια το μουνί της. Η υγρασία ήταν πλέον εμφανής στο κυλοτάκι της…

-Δεν αντέχω άλλο, μου φώναξε...

-Σιωπή βρωμοπούτανο. Σκάσε και γράφε!

Μια βιτσιά με τη ζώνη στον κώλο και ξαφνικά ήταν σαν να άνοιξε η βρύση, Ένα ρυάκι διαπέρασε το κυλοτάκι της, και μια υγρή γραμμή εμφανίσθηκε. Το άλλοτε άσπρο κυλοτάκι της έγινε διαφανές στο σημείο όπου βρεχόταν… το πανί διέγραφε με παλ χρώματα την απόκρυφη ανατομία της. Η ίδια από ντροπή δεν γύρισε καν να με κοιτάξει, άρχισε να μυξοκλαίει. Στο σημείο αυτό αποφάσισα να μην της ρίξω άλλη ξυλιά, αλλά από την θέση μου να συνεχίσω να απολαμβάνω τον κώλο της και τις κόκκινες γραμμές που διακρίνονταν στην λευκή σάρκα...

Άφησα τον χρόνο να κυλήσει για λίγα λεπτά και την διέταξα να ξαπλώσει μπροστά μου ανάσκελα, με τα πόδια ανοιχτά. Όπως την κοίταζα κατάφατσα είχε βραχεί παντού και το ύφασμα είχε κολλήσει στο δέρμα της.

-Χαϊδέψου για πάρτη μου πουτάνα, της φώναξα άγρια.

- Όχι, ντρέπομαι…

- Χαϊδέψου! Δεν είναι επιθυμία αυτό, είναι διαταγή!

Σήκωσα τη ζώνη απειλητικά, και τότε με αργές κινήσεις κατέβασε το χέρι της και το πέρασε μέσα από το κυλοτάκι, αρχίτηζοντας με το δάχτυλό της να παίζει με την κλειτορίδα της. Οι κινήσεις ήταν αργές… έβλεπα το χέρι της να κουνιέται ρυθμικά, κάποια στιγμή χανόταν μέσα της, και ξαναπρόβαλλε όπως ένα καράβι στον ορίζοντα σε τρικυμισμένη θάλασσα. Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο. Έφερα ένα μπουκάλι baby oil και έριξα λίγες σταγόνες πάνω στο στομάχι της και προς τα κάτω. Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα μόλις ένοιωσε το υγρό να πέφτει πάνω της και το χέρι της συνέχιζε την ρυθμική κίνηση του. Τώρα το θέαμα ήταν καλύτερο… το κυλοτάκι είχε βραχεί τελείως και το σώμα της από τα βυζιά και κάτω γυάλιζε στο ημίφως του σούρουπου. Το χέρι της γλύστραγε από το λάδι, όλο και πιο γρήγορα...

-Βάλε τρία δάχτυλα μέσα της είπα... ρίχνοντάς και άλλο λάδι στον καβάλο της...

Σηκώνοντας τα πόδια μου, άρχισα να τρίβω τα βυζιά της με τις πατούσες μου. Το λάδι έκανε τις πατούσες να γλυστράνε πάνω της, και με τα πόδια μου προσπαθούσα να το αλείψω σε όλο της το υπόλοιπο σώμα. Η ανάσα της γίνονταν όλο και πιο γρήγορη, ειδικά όταν κατέβασα το πόδι μου ανάμεσα στα δικά της και άρχισα να της τρίβω το μουνί με την φτέρνα. Σύντομα, βρήκα ένα ωραίο παιχνίδι, να προσπαθώ να παραμερίσω το κυλοτάκι με το δάχτυλο του ποδιού και να το βάλω μέσα της. Είχε τρομερά αποτελέσματα... την μια γλύστραγε το πόδι στα πλάγια, την άλλη δεν συνεργαζόταν το ύφασμα, όμως όλο αυτό την ερέθιζε τρομερά. Υπέθεσα ότι όλες αυτές οι άτσαλες κινήσεις την έφερναν στα πρόθυρα του οργασμού, αλλά ταυτόχρονα δεν την άφηναν να τελειώσει, πράγμα που μου άρεσε πολύ, γιατί δεν γινόταν εκούσια. Εκείνη, είχε πάρει πλέον το χέρι της από το μουνί της και έτριβε τις ρώγες της.

Ήρθα μπροστά της… Την έβλεπα που έτρεμε, σχεδόν ήταν χαμένη, αφοσιωμένη στην διαδικασία ικανοποίησής της. Έβαλα τον δέκτη του δεξιού χεριού στο μάγουλο της και την παλάμη με τα δάκτυλα κατά μήκος του πηγουνιού της μέχρι τα αφτιά της και την χάιδεψα με το χοντρό δάχτυλο. Εκεί όπου την χάδευα της έδωσα ένα χαστούκι στο πρόσωπο. Όχι πολύ δυνατό, αλλά αυτή ξαφνιάστηκε. Δεν το περίμενε…

-Βάλε τ' αρχίδια μου μέσα στο στόμα σου πουτάνα. Να κοιτάς το γαμιά σου στα μάτια!

Την χαστούκισα ξανά και σκούπισα με τ' αρχίδια μου το πρόσωπό της, και μετά τα ξανάσπρωξα μέσα στο στόμα της. Την έπιασα από τα μαλλιά και την τράβηξα στο πάτωμα.

- Κάτω στο πάτωμα πόρνη. Στα γόνατα!

Κάθισε και της πίεσα της ρώγες για μερικά δευτερόλεπτα. Και αμέσως μετά, σφαλιάρα στο στήθος της. Εγώ στεκόμουν από πάνω της, κυρίαρχος.

- Κεφάλι πάνω γαμιόλα, ανοικτό στόμα και γλώσσα έξω!

Ακούμπησα το πουτσοκέφαλο πάνω στην γλώσσα της και τον έμπηξα όλο μέσα στο στόμα της. Την κράτησα εκεί λίγο για να την τυραννήσω και άρχισα να δίνω τέμπο στο κεφάλι της. Εκείνη σαν υπνωτισμένη μούγκριζε και με τσιμπούκωνε… έγλυφε, έφτυνε, το ρουφούσε όλο μέχρι μέσα… κανονικό deepthroat. Εγώ προσπαθούσα να τις τρίβω το στήθος και να τις τσιμπάω τις ρώγες. Κάποιες στιγμές την ένιωθα ότι γούσταρε περισσότερο και νιαούριζε και άφηνε βογγητά ικανοποίησης… Εκεί της έδωσα να καταπιεί το καυλί μου μέχρι τη ρίζα και της βούλωσα το στόμα, κρατώντας το κεφάλι της με δύναμη ώστε να μην μπορεί να το βγάλει έξω. Δεν ήξερα πόσο θα άντεχε... Δεν της έδωσα το δικαίωμα να παίρνει ανάσες όποτε αυτή ήθελε. Ο ρυθμός ήταν πραγματικά γρήγορος, και για να μπορεί να παίρνει ανάσες σταματούσα, της έδινα ένα χαστούκι και ξανά τα ίδια… Ήθελα πολύ να δω τα όρια της. Αν μέσα της, πραγματικά αυτό γούσταρε. Έβαλα τα χέρια μου πίσω και αυτή ακόμα μπουκωμένη από ψωλή. Μέσα-έξω, μέσα έξω, λες και τα χέρια μου ακόμη την κρατούσαν στο ρυθμό μου. Αυτή λύσσαξε… λίγο από πληγωμένο εγωϊσμό, λίγο από αντίδραση, λίγο από καύλα, αύξησε το τέμπο από μόνη της. Της άρπαξα δυνατά το κεφάλι. Όλος μέσα ο πούτσος! Την κράτησα εκεί…

-Κοιτά με στα μάτια. Είναι όλος δικός σου.

Με κοίταζε και την κοίταζα. Δεν άντεξε. Έβηξε με δύναμη και έφτυσε προς τα έξω, απελευθερώνοντας το στόμα της από τη καύλα μου. Έκανα ένα βήμα πίσω και την άφησα να αναπνεύσει και να ηρεμήσει. Έβαλα το χέρι μου στο πρόσωπο της και την χάιδευα. Αυτή έκλεισε τα μάτια γλυκά σαν να ξεκουράζονταν. Το make-up της είχε γίνει χάλια. Φαίνονταν τα σημάδια από τα δάκρυά της καθαρά πάνω στα μάγουλά της. Πολύ αισθησιακό θέαμα.

-Σήκω πουτάνα και στήσου στα τέσσερα!

Ήθελα πια να μπω μέσα της σκυλίσια. Την έβαλα να κάτσει στη πλάτη του καναπέ με τα πόδια ανοιχτά… Χαμήλωσα την φόρμα μου ως τα γόνατα και μπήκα με τρομερή ευκολία μέσα στο αχνιστό μουνί της. Κάποια στιγμή αισθάνθηκα το χέρι της στ' αρχίδια μου… είχε αρχίσει να μου τα χαϊδεύει όσο την πηδούσα.

-Έχεις άδεια για να το κάνεις αυτό;

- Όχι γαμιά μου.

-Τότε τι κάνεις γαμιόλα;

- Νόμιζα ότι σε καυλώνει.

Στο λήθαργο της ηδονής που ένοιωθε, είχε ξεχάσει όλα τα προηγούμενα… Δυο δυνατές ξυλιές στο κώλο την επανάφεραν στην πραγματικότητα. Της είπα να βάλει τα χέρια στο κεφάλι, της διόρθωσα τα πόδια ώστε να τα έχει πιο ανοιχτά και κατέβασα τη παλάμη μου με ταχύτητα, σημαδεύοντας το πιο μαλακό σημείο στα κωλομέρια της. Ήθελα πολύ ν' αφήσω τα σημάδια μου πάνω της… Ένα ακόμη κατέβασμα του χεριού μου χτύπησε την αφράτη σάρκα, ο ήχος και μόνο ήταν δυνατός... Η ίδια απο αντανακλαστικά διπλώθηκε προς τα μπρος, πετώντας τον πούτσο έξω από το μουνί της.

-Γαμιόλα, σου 'πα να τον βγάλεις από μέσα σου;

Μια γερή σφαλιάρα στα κωλομέρια την επανάφερε στην τάξη. Το κωλαράκι της έχει γίνει κόκκινο και κάθε χτύπημα το ένιωθε και όλο και πιο έντονα. Ακόμη και το χάιδεμά μου την έτσουζε πλέον..

- Πουτάνα πόσο καιρό έχεις να γαμηθείς από το κώλο;

- Δεν θυμάμαι τρεις μήνες; Μαζί σου…

- Και αυτούς τους τρεις μήνες δεν έχεις βάλει τίποτε στον κώλο σου, βρωμιάρα;

- Εεεεεε, όχι!

- Ούτε δαχτυλάκι ;

Στο μεταξύ με το πουτσοκέφαλο ακουμπούσα την κωλοσχισμή της…

-Σκύψε τσούλα... άνοιξε τα κωλομάγουλα και δείξε μου την σούφρα σου! Θα σε ξεσκίσω πουτάνα.. για αυτό δεν ήρθες; Για να γευτείς το πούτσο μου σε κάθε σου τρύπα, καριόλα!

- Αχ ναι.. βόγκηξε.

Έσκυβε υπάκουα, και με τα δυο χέρια άνοιξε τα κωλομάγουλά της. Με την άκρη του πουτσοκέφαλου πίεσα την κωλοτρυπίδα και την είδα να συσπάται… βυθίστηκα περίπου πέντε εκατοστά στο στενό άνοιγμα και με μια απότομη σπρωξιά της έβαλα το μισό πούτσο μέσα… η σούφρα της συσπάστηκε πάλι και εκείνη φώναξε:

- Αουτς μωρό μου, αυτό καίει...

Ο σφιγκτήρας της προσπαθούσε να με πετάξει έξω. Επέμενα βίαια και σε λίγο άρχισε να με ακολουθεί…

- Μη τολμήσεις να τον βγάλεις καριόλα, θα πιάσω τη ζώνη…

Με τα βυζιά να ακουμπάνε στα μαξιλάρια του καναπέ, τον κώλο της τουρλωμένο, ήταν χάρμα οφθαλμών!

- Τα στενά κωλαράκια πρέπει να φαρδαίνουν. Τούρλωσε τη κωλάρα σου πιο ψηλά, για να σε ξεπατώσω καλύτερα! Θα σε κάνω το καλύτερο πουτανάκι, και θα είσαι μόνο για μένα!

Και ξεκίνησα να τη γαμάω δυνατά… βίαια… να τη σκίζω και να την ανοίγω όλο και περισσότερο… Όλο της το σώμα και η ηδονή της ήταν πλέον στα δικά μου χέρια... Σιγά-σιγά ο πούτσος είχε χωθεί μέχρι τη ρίζα μέσα της. Ήταν απίστευτα καυλωμένος και μεγάλος και γαμούσε ξανά και ξανά, χωρίς έλεος! Το ένα μου χέρι άρπαξε τα ωραία της μακριά μαλλιά και το άλλο συνέχιζε να ρίχνει σφαλιάρες στο κοκκινισμένο κωλαράκι της καθώς την ξεπάτωνα άγρια. Ένιωθε και ήταν το πουτανάκι μου, μέχρι που δεν όριζε πλέον το κορμί της. Ξέφυγε! Την είδα να τρέμει από την καύλα και οι έντονες κραυγές της με ξεκούφαναν. Τα ζουμιά της κύλησαν ανάμεσα στα μουνόχειλά της, μουσκεύοντας τ' αρχίδια μου. Τα πόδια της έτρεμαν. Έχυνε με σπασμούς...

-Απ’ όσο καταλαβαίνεις, μαζί μου θα ζήσεις τα καλύτερα γαμήσια σου! Απόλαυσέ το, γλυκό μου και όμορφο πουτανάκι! Την ενθάρρυνα.

Ήταν πλέον ολόδική μου… είχε παραδοθεί. Το μυαλό της και το σώμα της μου ανήκαν. Ήταν η υποταγή της!

Σε ανταμοιβή, άρχισα να την πηδάω με περισσότερη μανία. Το καλογυμνασμένο της κορμί είχε ιδρώσει όσο τη ξέσκιζα σα λυσσασμένος. Το σώμα της ήταν παραδομένο και κουνιόταν μπρος-πίσω καθώς της ξεπάτωνα το κώλο με δύναμη. Της τον είχα ξεχειλώσει, τώρα που το καυλί μου μπαινόβγαινε γρήγορα στη στενή της κωλοτρυπίδα Και έτσι όπως την είχα να τον παίρνει από πίσω και να νοιώθω πως είναι κτήμα μου, δεν άντεξα!

Τελείωσα πάνω στο κόκκινο και ερεθισμένο κωλαράκι της, πιτσιλώντας με τα χύσια μου τα τρυφερά κωλομέρια. Εκείνη έσφιξε το σώμα της περιμένοντας ανά πάσα στιγμή την επόμενη σταγόνα… Οι ριπές σπέρματος πέφτανε η μια μετά την άλλη, δροσίζοντας τη ταλαιπωρημένη σάρκα, με το πουτανάκι μου να δαγκώνει τα χείλη και ν’ αναστενάζει…

Δεν τα είχα ξαναζήσει αυτά, τόσο έντονα, με γυναίκα. Και ένιωσα πολύ μεγάλη καύλα, πολύ μεγάλη ευχαρίστηση. Τόσο για το ότι είχα τον απόλυτο έλεγχο απέναντι της, όσο και γιατί το απολάμβανε και αυτή πολύ… ήθελε να την ελέγχω και να έχω εγώ το πάνω χέρι και τις πρωτοβουλίες όλες.

Εκείνο το Σαββατοκύριακο της έδειξα πως το αντικείμενο της καύλας ήταν αυτή και όχι εγώ. Και πως αυτό με καυλώνει… να την βλέπω και να της λέω τι να κάνει. Τη ρώτησα αν της άρεσε αυτό. Και μου απάντησε ναι! Την καύλωνε πάρα πολύ να επιδεικνύεται, ένιωθε πως ήταν το αντικείμενο του σεξ, ένιωθε πως ήταν απόλυτα εκτεθειμένη απέναντι μου… Και αυτό την έφτιαχνε πρωτόγνωρα. Όσο για τη ντροπή που ένιωθε… αυτό την έκανε να καυλώνει ακόμα πιο πολύ!

Η Ε. είχε βρει τον κύριο της που κάθε φορά την υποτάσσει μόνο και μόνο με τα υπονοούμενά του, και εγώ είχα πλέον βρει το πιο υπάκουο πουτανάκι που θα έκανε τα πάντα για μένα…

Έτσι ξεκίνησε ένας τρίχρονος μαραθώνιος από γαμήσια.

No comments:

Post a Comment