August 19, 2015

Πού είναι ο κερατάς σου να σε καμαρώσει;


Ξέρεις ότι τα καυλιάρικα κορίτσια σαν και σένα για τιμωρία πρέπει να τον πάρουν από παντού;

Νοιώθεις το κόσμο να χάνεται από καύλα, γιατί αντιλαμβάνεσαι τι πρόκειται να επακολουθήσει: θα τον πάρεις μέχρι να με παρακαλάς να σταματήσω να σε γαμώ, για να μάθεις να με παιδεύεις. Και θα σε γαμίσω σα να μην υπάρχει αύριο, αλύπητα!

Γνωρίζω ότι κατά βάθος έστησες όλο αυτό το παιγνίδι για να σε πάρω ολοκληρωτικά και δεν θέλω να σε απογοητεύσω. Γρήγορα, για να μη σε κάνω να περιμένεις, γραπώνω το πούτσο μου και τον χώνω με μια γρήγορη κίνηση στο αχνιστό μουνί σου. Βυθίζομαι απότομα μέχρι το πάτo του και νοιώθεις τη καύλα μου να σε διαπερνά σαν ατσάλι. Τόσο πολύ σκληρό μ' έχεις κάνει! Αρχίζω να σε γαμάω αγρία… τόσο μανιασμένα που ουρλιάζεις από ηδονή, φέρνοντας το χέρι σου στο τοίχο για να κρατήσεις κόντρα στο σφυροκόπημά μου. Γραπώνω τα κωλομέρια σου για να ανοίξω το μουνί σου διάπλατo και κυριολεκτικά βυθίζομαι μέχρι τη μήτρα σου. Μουγκρίζω από καύλα καθώς σε παίρνω έτσι βίαια και εσύ νοιώθεις την άκρη του καυλιoύ μου να σε διαπερνά... να φτάνει μέχρι το λαιμό σου. Τρέμεις από ένα μείγμα ζωώδους ηδονής και γλυκού πόνου, το στόμα σου ουρλιάζει ακατάληπτες κραυγές, το κεφάλι σου είναι ετoιμo να εκραγεί από καύλα. Ξεμαλλιασμένη, με σημάδια παντού πάνω στο κορμί σου, ενώ μυρίζεις μια ανακατωμένη μυρωδιά μουνίλας και ιδρώτα…

Σε ξεπατώνω καριόλα! Θα στο κάνω το μουνί πηγάδι να με θυμάσαι. Πιάνω τα μαλλιά σου και τα τραβώ πρoς τα πίσω, οδηγώντας σε σαν άλoγo στην ηδονή. Έχεις πια φτάσει σε απίστευτη κορύφωση και ξαφνικά o οργασμός σου σε χτυπάει σαν ηλεκτρικό ρεύμα. Ξεχύνεται στο μουνί σου σαν χείμαρρος, μουσκεύοντας το πούτσο μου που πλατσουρίζει στα υγρά σου καθώς συνεχίζει να σε γαμάει άγρια... Σε ξεμουνιάζω βρωμοπούτανο και χύνεις… χύνεις την ψωλάρα μου… Τόσο έντονα, που ξεφεύγεις και πέφτεις μπρούμυτα στο κρεβάτι, εγώ όμως σε ακολουθώ και σε κρατάω καρφωμένη στο στρώμα με το καυλί μου βυθισμένο μέσα σου.

Μ' έχεις τρελλάνει! Είσαι η θεά μου! Σε πηγαίνω μέσα για τη συνέχεια… Ώρα να σου χαρίσω τη κρεμούλα σου παλιοπούτανο! Θέλω να σε χύσω εκεί που κοιμάσαι με τον αντρούλη σου. Στο συζυγικό  κρεββάτι σας, στα τέσσερα, να σ΄έχω να μου πηδιέσαι με μανία ενώ σου ρίχνω σφαλιάρες στον κώλο. Ξύλο, πούτσα, εξευτελισμός… Με μηδενική αντίσταση. Μέχρι που εκσπερματώνω παντού! Μούτρα, μαξιλάρια, σεντόνια… όλα χάλια και πάλι.

Εδώ να τον βάλεις τον κερατά να κοιμηθεί, εδώ! Στα χυμένα σεντόνια...

No comments:

Post a Comment