January 21, 2013

Ψώνια στο sex shop

Όταν μπήκαμε στο sex shop δεν υπήρχαν πελάτες. Μόνο ο υπάλληλος κάθονταν στο ταμείο, πίσω από δονητές, βοηθήματα, στολές, περιοδικά και DVD. Αρχίσαμε να εξετάζουμε τα προϊόντα στο κατάστημα, ταυτόχρονα όμως ρίχναμε και ματιές όλο νόημα, ο ένας στον άλλο. Είμαι βέβαιος ότι αν δεν υπήρχαν κάμερες ασφαλείας, ευχαρίστως θα ήθελες να γονατίσεις πίσω από τον διάδρομο με τις στολές, έτσι που μας έκρυβε από το ταμείο και να μου πάρεις πίπα. Υπό τις παρούσες συνθήκες δυστυχώς, ήξερα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο. Έπρεπε να περιμένουμε λίγο ακόμη, να τελειώσουμε τα ψώνια μας και να φτάσουμε στο ξενοδοχείο…

Εν τούτοις, στο κατάστημα πιάνοντας στα χέρια σου πλαστικούς πούτσους, έσκυβες στα χαμηλά ράφια, τουρλώνοντας τον κώλο σου για να φαίνεται το στρινγκάκι που φορούσες κάτω από το στενό σου κολάν και έκανες ότι περνούσε από τα χέρια σου για να με καυλώσεις. Ανυπομονούσες να δοκιμάσεις πούτσο -πλαστικό και κανονικό- οπότε και έδωσες έμφαση στα ψώνια μας. Αγόρασες λοιπόν ένα ξέκωλο κορμάκι, μια ελαστική πρωκτική σφήνα για να μπορεί ο εραστής σου να τη χρησιμοποιεί στον κώλο σου την ώρα που θα πηδάει το μουνάκι σου, κινέζικες μπαλίτσες συνδεδεμένες με ένα σκοινάκι για να τις χώνεις στο μουνάκι σου και λιπαντικό.

Καταλήξαμε στο γνωστό ξενοδοχείο της Εθνικής Οδού αναμμένοι όσο δεν γίνονταν. Είχα κολλήσει το κορμί μου πάνω σου, και τα χείλη μου έτρωγαν τα δικά σου. Σου χάιδεψα την πλάτη και προχώρησα στον κώλο, γλύφοντας το λαιμό σου με πάθος και σιγά-σιγά σου κατέβασα το κολάν και  το άφησα να γλιστρήσει στο πάτωμα. Έβαλα το δάχτυλό μου στο στόμα σου και σε πρόσταξα να το γλείψεις. Αφού μου το σάλιωσες καλά σου το έχωσα στο φρεσκοξυρισμένο μουνάκι σου. Να προετοιμάσω τις τρυπούλες σου για να τα χωρέσουν όλα…

Άνοιξα από τις συσκευασίες τους τις μπαλίτσες που αγοράσαμε και στις έδωσα. Έβγαλες εντελώς το στρινγκάκι σου και έκατσες στο κρεββάτι με ανοιχτά τα πόδια, παίζοντας λίγο με τα δάχτυλά σου το μουνάκι σου για να ανοίξει καλύτερα. Δοκίμασες να σπρώξεις μέσα ένα μπαλάκι. Ζορίστηκες κάπως, αλλά ήσουν όμως αρκετά υγρή και ερεθισμένη που η μουνότρυπα άνοιξε τελικά, πεινασμένη για να δεχτεί την μπαλίτσα, και μόλις αυτή πέρασε μέσα η τρυπούλα έκλεισε αγκαλιάζοντας το σκοινάκι και καταπίνοντας το ροζ μπαλάκι. Έσπρωξες ακόμα μια μέσα σου και η αίσθηση ήταν απερίγραπτη. Το μουνάκι σου κατάπινε την μια μπαλίτσα πίσω από την άλλη αχόρταγα, ενώ σε άκουγα να μουγκρίζεις από καύλα!

Ώρα να προσπαθήσεις να βάλεις και τη σφήνα στην κωλοτρυπίδα σου. Γονάτισα δίπλα σου και ανοίγοντας το παντελόνι μου, έβγαλα έξω τον μεγάλο χοντρό καυλωμένο πούτσο μου και σου τον έχωσα στο στόμα. Ενώ άρχισες να γλείφεις, άπλωσα λίγο λιπαντικό στα δάχτυλά μου και άρχισα να το αλείφω γύρω και μέσα στην κωλοτρυπίδα σου. Έγλειφες όπως πάντα, σαν επαγγελματίας! Και αν το έτρωγες και από τον κώλο το ίδιο καλά, τότε θα άνοιγε μπροστά σου η δυνατότητα μιας λαμπρής καριέρας πορνοστάρ, αν στράβωνε κάτι στη δουλειά σου με την κρίση.

Το λιπαντικό έκανε καλά τη δουλειά του γιατί είχα πλέον στο κώλο σου δύο δάχτυλα και δεν πονούσες καθόλου. Έβαλε και τρίτο και άρχισα να σε πηδάω με τα δάχτυλά μου. Από την καύλα πρέπει να σε άκουσε όλο το ξενοδοχείο. Εγώ απλά σε απολάμβανα...

Στήθηκες στα τέσσερα, με τον κώλο μου τουρλωμένο στον καθρέφτη, γνωρίζοντας ότι γουστάρω να σε βλέπω να μαλακίζεσαι και να τον παίζω μπροστά σου για το χατίρι σου και χωρίς να βγάλεις τις μπαλίτσες απ' το μουνί σου, άρχισες να σπρώχνεις τη σφήνα στην πίσω τρυπούλα σου. Γλίστρησε εύκολα μέσα σου…

Το θέαμα με καύλωνε αφάνταστα. Σου ζήτησα να τη χώσεις βαθύτερα στον κώλο σου και έσπρωξες τη σφήνα ακόμα περισσότερο στη στενή σου είσοδο. Έκανες ό,τι σου έλεγα. Ήμουν παθιασμένος και καυλωμένος άγρια. Από την ευκολία που ο κώλος σου κατάπιε το πλαστικό βοήθημα, φαίνεται ότι ήταν πεινασμένος για καυλί… Παρακολουθούσα, πότε στο καθρέφτη και πότε απευθείας το θέαμα, παίζοντας επιδεικτικά το χοντρό καυλί μου για να σου δείξω πόσο πολύ φτιαχνόμουν από αυτό που έβλεπα.

Πλησίασα και σου ξανάδωσα να γλείψεις τον πούτσο μου, γιατί κόντευε η στιγμή που θα σου τον έχωνα. Άρχισες να τσιμπουκώνεις λαίμαργα ενώ εγώ σκύβοντας από πάνω σου έπαιξα με το μουνάκι σου τραβώντας προς τα έξω και ξανασπρώχνοντας ένα-ένα τα μπαλάκια που γέμιζαν τη μουνότρυπά σου ασφυκτικά. Ήσουν γεμάτη από παντού… ένοιωθες λες και πηδιόνταν όλη σου η ύπαρξη από ένα τεράστιο πούτσο που γαμούσε τα πάντα μέσα σου και αυτή η αίσθηση σε καύλωνε αφάνταστα.

Ανταποκρίθηκα στις κάψες σου, σπρώχνοντας το καυλί μου μέχρι τέρμα στο λαιμό σου. Σου έχωσα τον πούτσο μου όλο στο στόμα και στο γαμούσα ασταμάτητα λες και μου κάνανε πίπα για πρώτη φορά. Σε άρπαξα από τα μαλλιά και πίεσα το πρόσωπό σου στη κοιλιά μου ταϊζοντάς σου όλο το καυλί ώστε να νοιώσω το κεφάλι του ν' αγγίζει το πίσω μέρος του λαιμού σου. Το κράτησα εκεί για αρκετή ώρα σπρώχνοντας όλο και πιο βαθιά, ενώ δυσκολευόσουν να αναπνεύσεις. Παραλίγο να πνιγείς. Έβηξες και όταν κατάφερες να απελευθερωθείς με κοίταξες στα μάτια με ακατανίκητη όρεξη κι επιθυμία για δυνατό γαμήσι. Φρενιασμένος από σεξουαλικό πόθο σε άρπαξα από τα μαλλιά και κολλώντας τα χείλη σου στ' αρχίδια του σε ανάγκασα να τα μπουκώσεις και αυτά στο στόμα σου. Είχα μεγάλα αρχίδια, φουσκωμένα, γεμάτα σπέρμα. Άρχισες να μου τα γλείφεις ένα-ένα… Και μόνο που μ' ακούμπησες τρελάθηκα από καύλα. Μ' έγλειψες έτσι για κάμποση ώρα ενώ σου γύρισα κατάλληλα το κεφάλι για να φαίνεσαι καλύτερα στο καθρέφτη που με ρουφούσες. Συνέχισα να σου πηδάω άγρια το στόμα, και να σου ρίχνω χαστούκια στα κωλομάγουλα ενώ μέσα σου είχα ακόμα τα μπαλάκια και τη σφήνα...

Με είχες καυλώσει πολύ πουτάνα, και έπρεπε να νοιώσεις τον πραγματικό πούτσο. Άρχισα να τραβάω το σχοινάκι… Αργά... βασανιστικά... Ένιωθες ένα-ένα τα μπαλάκια να σου ανοίγουν την τρύπα και να βγαίνουν έξω ενώ ο πούτσος μου ήταν ακόμα στο στόμα σου. Τελευταία βγήκε και η σφήνα έξω και οι τρύπες σου έμειναν μπροστά μου ορθάνοιχτες, έτοιμες για να δεχτούν την ερεθισμένη ψωλή μου.

«Θα σε γαμήσω και θα σε κάνω να πεταχτείς μέχρι τα ουράνια» σου είπα και σε έριξα ανάσκελα στο στρώμα. Σου άνοιξα τα πόδια, και οδήγησα τον χοντρό μου πούτσο στην ανοιχτή κωλοτρυπίδα σου. Ένιωσες να μπαίνει πρώτα το πουτσοκέφαλο, μετά το υπόλοιπο παλούκι ν' ανοίγει σιγά-σιγά την τρύπα του πρωκτού σου, μέχρις ότου με ένα απότομο σπρώξιμο της λεκάνης μου, κατάπιες όλο το πούτσο βαθιά στη κωλάρα σου. Άγγιξα τέρμα!

Άρχισα το ταξίδι μου στη χώρα των Σοδόμων, με αργές βαθιές σπρωξιές. Κάθε σπρωξιά και ο πούτσος έμπαινε όλος μέσα σου για να χαλαρώσω για λίγα δεύτερα και ξανά το ίδιο. Τον ένοιωθες όλον μέσα σου, να σου ανοίγει τον κώλο και το δεχόσουν αδιαμαρτύρητα - να σε μεταχειρίζεται σαν πόρνη ένας πρόστυχος αρσενικός γαμιάς. Σιγά-σιγά επιτάχυνα τους ρυθμούς μου. Σε κρατούσα από τους αστραγάλους για να έχεις τα πόδια σου ανοιχτά και με δύναμη μπαινόβγαινα μέσα σου κοιτάζοντάς-σε έντονα στα μάτια. Καθώς απολάμβανα να βλέπω στο βλέμμα σου το ταπεραμέντο του θερμού θηλυκού, πλησίασε σιγά-σιγά το πρόσωπό μου στο δικό σου και σε φίλησα με μισάνοιχτο το στόμα με ένα φιλί όλο πάθος, χώνοντας τη γλώσσα μου στο στόμα σου.

«Θα σε πάρω από παντού γαμιόλα! Μπορώ να σε γαμάω για ώρες…» σου φώναξα και συνέχισα να μπαινοβγαίνω μέσα σου ενώ σε φιλούσα με πάθος. Ο τέλειος πούτσος… ο ιδανικός εραστής για σένα. Τέτοιο γαμήσι ήταν από τα κορυφαία. Αισθάνθηκες μια καταιγίδα οργασμού να σου έρχεται και άρχισες να τελειώνεις για ώρα, χωρίς τελειωμό. Και όσην ώρα έχυνες εγώ σε γαμούσα… πότε αργά και βασανιστικά, πότε δυνατά και γρήγορα. Έβλεπα τα υγρά σου να μουσκεύουν τα μουνόχειλά σου και άναβα περισσότερο με αποτέλεσμα ο πούτσος μου μέσα σου να σκληραίνει ακόμα περισσότερο... 'Εχυσες έτσι απανωτά 2-3 φορές, μέχρι που εξουθενώθηκες και κατέρρευσες χαυνωμένη.

Βγήκα από μέσα σου, σε φίλησα και σε κράτησα λίγη ώρα στην αγκαλιά μου μέχρι να ξαναερεθιστείς. Το καυλί μου ήταν ακόμα πύραυλος. Ξάπλωσα ανάσκελα, με τα πόδια μου προς το καθρέφτη και σε διέταξα να κάτσεις πάνω στον πούτσο μου. Με τη πλάτη σου γυρισμένη προς το πρόσωπό μου, έτσι ώστε να βλέπω το μουνί σου στο καθρέφτη να ξεσκίζεται. Σ' έβαλα να χοροπηδάς πάνω στο χοντρό καυλί μου, ενώ απολάμβανα να βλέπω σαν πορνοταινία τον πούτσο μου να μπαινοβγαίνει στη μουνάρα σου βγάζοντας κραυγές καύλας, βρίζοντάς-σε και ρίχνοντας σκαμπίλια στον κώλο σου. Συνέχισα να με πηδάω έτσι άγρια για κάμποση ώρα. Μετά σ' έστησα στα τέσσερα και σε γάμησα σαν σκύλα, παριστάνοντας τον μάγκα γαμιά μπροστά στο καθρέφτη. Όπως κι αν στο έκανα, γαμιόσουν υπέροχα…

Όταν ήμουν έτοιμος να χύσω, τον έβγαλα έξω, ήρθα μπροστά σου και ενεργώντας τελείως παρορμητικά σε γονάτισα ανάμεσα στα πόδια μου. Τραβήχτηκες κάπως, αλλά πριν προλάβεις να φυλαχτείς, ο πύρκαυλος πούτσος μου άρχισε να χύνει στο πρόσωπο και το στόμα σου. Όταν σταμάτησα να εκσπερματώνω, άρχισα να σου σπρώχνω όσα χύσια ήταν στο πρόσωπό σου, με την άκρη του πούτσου μου στο στόμα, αναγκάζοντάς-σε να τα καταπιείς όλα. Για άλλη μια φορά ήσουν εκεί μπροστά μου στα γόνατα, γυμνή, ξεσκισμένη, χυμένη και εξαντλημένη πια από το πολύ γαμήσι. Και αποζημιωμένη με το παραπάνω για τα πονηρά σου ψώνια…
 

No comments:

Post a Comment