January 27, 2013

Oδηγός μου είσαι εσύ

Γενικά θα έλεγα ότι είμαι οπτικοαουστικός τύπος. Ανέκαθεν μ’ άρεσε να βλέπω τις ερωμένες μου να χαϊδεύονται, να τις ακούω να μου διηγούνται τις φαντασιώσεις τους… είτε χαϊδεύοντας το κορμί τους, είτε παλλόμενες πάνω στον πούτσο μου, ανάμεσα σε βρισιές, τρυφερότητες, λόγια λατρείας, και προσταγές πάθους του στυλ: "Σκίσε τη μουνάρα μου βαθιά! Πήδα με, τη πουτάνα! Ξεμούνιασέ με! Γουστάρω να με ξεκωλιάζει ο πούτσος σου!" και ό,τι παρόμοιο γεννούσε το μυαλό τους τις στιγμές της παράφορης ακολασίας...

Μαζί μωρό μου, έχουμε απίστευτη σεξουαλική χημεία. Ταυτιζόμαστε στην ηδονή, σαν τα κορμιά μας να είναι πλασμένα το ένα για το άλλο. Πράγμα εξαιρετικά σπάνιο. Γαμιόμαστε τόσο καλά, τόσο συντονισμένα· και δεν υπάρχουν καθόλου αναστολές. Εμένα, αυτό που με φτιάχνει περισσότερο, είναι ότι ξέρω κάθε κουμπί του κορμιού σου, μπορώ να σε ξεκλειδώσω και να σε οδηγήσω σε απανωτούς οργασμούς, που έχω τη δυνατότητα να μην σταματάνε ποτέ αν εσύ δεν με διακόψεις.

Επίσης, αυτό που με καυλώνει απίστευτα, είναι η αγάπη που έχεις στον πούτσο μου. Τον λατρεύεις, όπως και τον ιδιοκτήτη του. Δεν τον χορταίνεις. Είσαι υποταγμένη στις ορέξεις του! Βέβαια όλα αυτά είναι απόρροια μιας απόλυτα σίγουρης σεξουαλικά γυναίκας, που ξέρει τι θέλει από τον εραστή της, πως το θέλει, πότε και από που… Και αδιαμφισβήτητα, θέλεις όλη την καύλα μου… όλο τον χυμό μου να πιείς… Στάλα-στάλα, να μην αφήσεις τίποτα. Να με αδειάσεις... να με στραγγίξεις…

Oδηγός μου θα είσαι εσύ. Τα γούστα σου, οι κάψες σου. Όπου θες, όπως θες, όποτε θες!

Αυτή η προσμονή να με νιώσω μέσα σου, πόσο με τρελαίνει! Να δω το μουνάκι σου εκτεθειμένο στα μάτια μου, παραμερίζοντας το εσώρουχό σου. Να θαυμάσω το πόσο όμορφα το περιποιείσαι για μένα, έτσι φρεσκοξυρισμένο, που του φτιάχνεις την λεπτή γραμμούλα που τόσο μου αρέσει. Το φαντασιώνομαι, το λιγουρεύομαι, το επιθυμώ, αλλά πάνω από όλα έχω καυλώσει τόσο που με τρελαίνει...

Άκου με στο τηλέφωνο, μωράκι μου. Πόσο αποφασισμένος είμαι. Να στο κάνω να μουδιάσει από το πολύ γαμήσι. Nαι! Σε φτιάχνει και σενα να με νιώθεις έτσι. Σου αρέσει ο παθιάρικος ήχος της φωνής μου. Η ανάσα μου, έτσι όπως είναι βαριά, να διαπερνά το ακουστικό σου. Η φωνή μου να γυρνάει υγρή στα αυτιά σου...στο μυαλό σου... Τα λόγια, τόσο καυλωτικά…

Όταν στο ζητώ και υποκύπτεις στη φωνή της καύλας, μπορώ να ακούσω τον ήχο του χεριού σου, χαμηλά... τα δάχτυλα που ακουμπούν… που βασανίζουν το κορμί σου. Υγρά, όλα μούσκεμα και στάζουμε και οι δυο, ο ένας για τον άλλο. Προσωρινά χωρίς ματιές, χωρίς αφή ή άρωμα. Χωρίς τη γεύση των γλωσσών μας. Τρελαινόμαστε! Δεν είναι όμως τόσο μακρυά…

Έλα μανάρα μου, γάμησέ με. Και άσε με, με τη σειρά μου να σε πηδήξω αλύπητα... Καύλα μου! Γυναικάρα μου!
 

No comments:

Post a Comment