January 7, 2013

Περιμένοντας την βραδυνή ακολασία…

Nωρίτερα το απόγευμα… Ήμουν ακόμα στο γραφείο. Μιλούσαμε στο τηλέφωνο για διάφορα. Άρχισα να ερεθίζομαι· έτσι χωρίς προφανή πρόκληση. Φαίνεται πως η αιτία είσαι εσύ. Και μόνο που σου μιλάω μου σηκώνεται. Καυλώνω. Ασυναίσθητα βάζω το χέρι μου και αγγίζω τον πούτσο μου πάνω από το εσώρουχο. Τον νιώθω να μεγαλώνει. Η συζήτηση συνεχίζεται. Και η στύση μου το ίδιο. Καυλώνω κι άλλο. Βάζω το χέρι μου μέσα στο εσώρουχο. Μμμμ… είναι σκληρός. Σε σκέφτομαι να στέκεσαι δίπλα μου και σκληραίνει κι άλλο. Τον χαϊδεύω από πάνω μέχρι κάτω. Πιάνω τα αρχίδια μου. Τα νιώθω καυτά. Γεμάτα σπέρμα. Μαλακίζομαι αργά, καθώς μιλάμε. Αρχίζω να ανασαίνω πιο βαριά. Ευτυχώς, δεν το προσέχει κανείς...

Κλείνουμε το τηλέφωνο μετά από λίγο και συνεχίζουμε την κουβέντα στο internet. Με μηνύματα. Σου γράφω πόσο πολύ με φτιάχνεις και πόσο τρελαίνομαι όταν κάνουμε έρωτα. Αναρωτιέμαι αν έχεις καταλάβει τι κάνω με το άλλο χέρι μου την ώρα που σου γράφω το μήνυμα. Σου αρέσει να καυλώνεις τους άντρες; Θες να τον παίζουν για σένα, μωρό μου; Ειδικά εγώ! Θες να ξέρεις πότε καυλώνω και χαϊδεύομαι για σένα και να σου το λέω όταν συμβαίνει; Πως κάθε φορά που σε βλέπω μου έρχεται η ιδέα να σε κάνω βασίλισσα της ηδονής! Αυτό θα στο λέω συνέχεια… Είμαι σίγουρος πως κι εσύ τα ίδια σκέφτεσαι. Και το μουνάκι σου υγραίνεται για μένα. Πώς μπορώ λοιπόν να μην ερεθίζομαι όταν ζω τέτοιες καταστάσεις;

Έχω καυλώσει άγρια μαζί σου αγαπημένη μου και τον παίζω. Για σένα και μόνο! Σε σκέφτομαι να με βλέπεις ή να με ακούς και συνεχίζω το παιγνίδι μου. Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσες να με βοηθήσεις να τελειώσω. Να σου τηλεφωνήσω να με καθοδηγήσεις ή να μου στείλεις ένα mms με μια φωτογραφία σου που θα μείνει καρφωμένη στο μυαλό μου. Και στο δικό σου, όπως φαίνεται. Ανεξίτηλα!


Ξέρεις κούκλα μου, το χαϊδεύω τώρα, όπως εκείνο το βράδυ στο X-Dream όταν είχαμε βρεθεί σε 'κείνο το γάμο των συναδέλφων σου στο Περιστέρι… Καθόμουν στην άκρη του κρεβατιού, εσύ γονατιστή μπροστά μου, χαμηλότερα. Τον έπαιζα μπροστά στο πρόσωπό σου για να δεις πόσο με ερεθίζεις. Άνοιξες το στόμα σου, είδα τη γλώσσα σου να βγαίνει και τα χείλια σου να φυλακίζουν τον πούτσο μου. Τι τσιμπούκι! Οι χειλάρες σου αγκάλιαζαν το καυλί μου και η γλώσσα σου χόρευε πάνω στο πουτσοκέφαλο. Κι όταν σήκωνες τα μάτια για να δεις πόσο με καυλώνεις, τρελαινόμουν! Σε λίγο, πήρες ένα παγάκι από το ποτό σου και βάζοντας το στο στόμα, συνέχισες τη πίπα. Ο συνδυασμός της καυτής ανάσας και της παγωμένης γλώσσας σου, με δαιμονίζει πάντα. Και το εκμεταλλεύτηκες…

Ξαφνικά, ένα δαχτυλάκι χώθηκε στην κωλότρυπά μου. Ένοιωσα την πρώτη φάλαγγα από το μεσαίο δάχτυλο, σιγά-σιγά να μπαινοβγαίνει στη τρυπούλα μου. Κουνούσα τον κώλο μου για να πας γρηγορότερα. Εσύ μου 'λεγες πως είμαι μεγάλος πούστης και περιστασιακά μου ρουφούσες και τον πούτσο. Τρελάθηκα από το ταυτόχρονο τσιμπούκωμα και κωλοδαχτύλιασμα και παραμιλούσα. Στα κωλομέρια μου έπεφταν και χαστουκάκια όσην ώρα μπουκωνόσουν με την ψώλα μου. Τα δάχτυλά σου τώρα γλυστρούσαν διευκολυνόμενα από τους κωλοχυμούς μου. Το δωμάτιο μύριζε από την καύλα μου… Την γούσταρες αυτή τη μυρωδιά μου.

Τρόμπαρες και τσιμπούκωνες τον πούτσο μου έντονα. Δεν ήθελα να τελειώσω γρήγορα… Ήθελα να κρατήσει κι άλλο. Δεν άντεχα όμως. Τα αρχίδια μου είχαν φουσκώσει, τα κρατούσες στο άλλο χέρι σου. Κι όταν το δάχτυλό σου άρχισε να σκάβει πλέον την κωλοτρυπίδα μου, δεν μπόρεσα να κρατηθώ, καυλιάρα μου. Έχυσα! Έχυνα συνέχεια... Την ώρα που γαργαλούσες τον προστάτη μου. Έχυσα στο στόμα σου, στο λαρύγγι σου. Τα ήπιες όλα. Μου καθάρισες τον πούτσο από το σπέρμα. Μέχρι και την τελευταία σταγόνα!  Σ' έβλεπα να τα καταπίνεις και άρχισε να μου ξανασηκώνεται...


Έτσι και τώρα στο γραφείο, η σκέψη σου μου ξαναθύμισε όλα εκείνα και το καυλί μου δεν μπορεί να μη σκληρύνει κι άλλο. Με ρωτάς στο τηλέφωνο πως είναι ο πούτσος μου. «Πώς περιμένεις να είναι, βασίλισσά μου; Σκληρός. Πολύ σκληρός. Για σένα έγινε έτσι. Και μόνο εσύ μπορείς τώρα να τον ελέγξεις, να τον κάνεις να σε γεμίσει πάλι με τη καύλα του. Είναι για σένα πιο σκληρός κι από πέτρα. Αν τον έβαζες στο χέρι σου θα το διαπίστωνες.». Μέχρι τότε, βάζω το δικό μου χέρι. Τον κρατάω απαλά και τον παίζω γρήγορα. Σιγά-σιγά σφίγγω το χέρι μου περισσότερο και τον νιώθω να αντιδρά. Τεντώνεται κι άλλο. Σε φαντάζομαι να τον ακουμπάς, να μου γλείφεις τ' αρχίδια, να μου γαργαλάς την κωλοτρυπίδα. Κι άλλη καύλα… Ατελείωτη!

Πόσο ακόμα θα καυλώσω για σένα κοριτσάρα μου; Σκέφτομαι ότι μόλις έκανες μπάνιο. Γυρίζεις μες στο σπίτι, ίσως δοκιμάζεις εσώρουχα. Τι θέαμα! Αυτή η κορμάρα γυμνή και υγρή να γυρίζει στο σπίτι! Θα 'θελα να ήμουν εκεί να καθίσεις πάνω μου. Να μπήξεις το καυλί μου στο μουνί σου και να μείνεις εκεί για πάντα! Να βλέπω τον κώλο σου να χορεύει πάνω στον πούτσο μου. Και μετά να γυρίσεις και να έχω τις βυζάρες σου μπροστά στο πρόσωπό μου. Να τις γλείφω, να τις χαϊδεύω. Να πιπιλάω τις καυλωμένες ρώγες σου και να αγγίζω τα βυζιά σου, άλλοτε γλυκά και απαλά κι άλλοτε βίαια και δυνατά. Σου αρέσει, το ξέρω. Νιώθω το μουνάκι σου να χύνει πάνω στον πούτσο μου. Κι ο πούτσος μου καυλώνει συνέχεια τώρα.

Τον παίζω κι άλλο. Θέλω να σε πηδήξω, νιώθω τα αρχίδια μου να πονάνε από την καύλα. Στο κεφάλι του πούτσου μου εμφανίζονται οι πρώτες διάφανες σταγόνες. Πετάγονται. Βάζω τα δάχτυλα και τις μαζεύω. Φέρνω τα δάχτυλα στο στόμα και δοκιμάζω. Σαν νερό είναι. Τα πρώτα υγρά. Σαν ζεστό και γλυκό νερό. Τα πίνω. Ξέρω ότι σε λίγο θα έρθουν τα υπόλοιπα χύσια, που συνήθως μου ζητάς να τα ρίχνω πάνω σου. Αυτά είναι μόνο η αρχή. Και συνεχίζω να τον παίζω. Και χαϊδεύω τα αρχίδια μου. Δε χρειάζεται να τρίψω την κωλοτρυπίδα μου. Δεν θέλω να τελειώσω τώρα αμέσως. Θέλω να μου δώσεις κι άλλες ιδέες...

Σε φαντάζομαι τώρα να ετοιμάζεσαι γι έξοδο, να βρεθούμε για ποτό, ξέροντας ότι έχω μαλακιστεί για σένα. Σε φαντάζομαι να τρίβεις φευγαλέα το μουνάκι και τις ρώγες σου καθώς ντύνεσαι. Αναρωτιέμαι ποιο εσώρουχο διάλεξες να φορέσεις;. Αλλά δεν έχει σημασία. Με εσώρουχο ή χωρίς, αυτός ο κώλος σου είναι απόλαυση. Το ξέρεις εξάλλου. Γι’ αυτό και μου τον κουνάς έτσι, όταν θες να τον πάρω. Θέλω να τον κουνήσεις σήμερα, μπροστά στο καυλί μου ζητώντας τα χύσια μου πάνω του. Φαίνεται πως το ίδιο σκέφτεσαι κι εσύ.

Σε ρωτάω στο τηλέφωνο, τί θέλεις να κάνω με τον καυλωμένο πούτσο μου που κοντεύει να εκραγεί. Μου απαντάς στην άλλη άκρη της γραμμής: «Να τελειώσεις και να σκέφτεσαι ότι είμαι σκυμμένη μπροστά σου, μπρούμυτα!». Τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω; Να έχω τώρα μπροστά μου την θεϊκή κωλάρα σου, τα χέρια μου να  σου κρατάνε ανοιχτά τα κωλομέρια, το κεφάλι σου γυρισμένο για να βλέπεις πόσο με τρελαίνεις και την κωλοτρυπίδα σου να ανοιγοκλείνει από την καύλα περιμένοντας να πιει κάθε σταγόνα που θα της προσφέρω.

Τον παίζω πιο γρήγορα από ποτέ πριν. Το χέρι μου τον σφίγγει. Γρήγορες κινήσεις. Θέλω να χύσω. Έτσι έντονα, όπως θα το κάνω αργότερα. Σήμερα βράδυ. Εκεί! Στον κώλο σου πάνω. Στην πλάτη και τον κώλο. Θα σε γεμίσω ολόκληρη με τα χύσια μου. Τη φαντασιώνομαι τόσο έντονα αυτή τη σκηνή και τον παίζω. Γρήγορα. Δυνατά. Μαλακίζομαι για πάρτη σου. Άραγε καταλαβαίνεις πόσο κοντά είμαι; Πόσο λίγες ώρες απέχω από το να σε μουσκέψω με τα υγρά μου;

Τον βλέπω ζωντανά τον κώλο σου, να κουνιέται. Να χορεύει. Οι βυζάρες σου αναζητούν τα χέρια μου... Αγγίζω τις ρώγες σου. Σκληρές και καυλωμένες. Ο κώλος σου ακουμπάει πάνω στον πούτσο μου. Κι αυτός παίρνει φωτιά. Αρχίζει να τεντώνεται… Κι άλλο! Τα αρχίδια μου σφίγγουν και νιώθω τα υγρά να φτάνουν στο πουτσοκέφαλο. Έρχονται! Ναι μωρό μου! Χύνω! Χύνω συνέχεια! Χύνω πάνω στον κώλο σου, στην πλάτη... Οι σταγόνες κατρακυλάνε τη σχισμή του κώλου σου μέχρι τη τρυπίτσα του. Κι εκεί χάνονται. Εξαφανίζονται. Μπαίνουν μέσα στην κωλοτρυπίδα σου. Η τρύπα σου ρουφάει τα υγρά μου. Ανοιγοκλείνει συνέχεια και τα δέχεται μέσα. Μέσα στον κώλο σου. Εκεί βαθιά!
 
Σηκώνεσαι χυμένη. Αναζητάς το φιλί μου. Τα χύσια μου κυλάνε από την πλάτη σου ακόμη χαμηλότερα. Βιάζεσαι να γευτείς τα χείλη μου. Τα υγρά μου κατρακυλάνε από τη σπονδυλική σου στήλη μέχρι πάνω στον κώλο σου. Ανατριχιάζεις καθώς τα νιώθεις να κυλούν χαμηλά. Με φιλάς παθιασμένα. Με τα χύσια μου στον κώλο σου. Καυλωμένη ακόμα. Κι εγώ ακόμα καυλωμένος είμαι για σένα…

Κι αν δεν ήμουν, έτσι κι αλλιώς θα με ξανακαυλώσεις. Θα τον πιπώσεις και θα σε γαμήσει. Το περιμένεις άλλωστε. Γι’ αυτόν ντύθηκες έτσι. Γι’ αυτόν έβαλες το ξεκωλέ τάνγκα. Σε λίγο θα σου το βγάλω. Θα σου τρίψω πάλι τα βυζιά, θα σου φιλήσω τις ρώγες, θα σου χαϊδέψω την κλειτορίδα, θα σου χώσω τα δάχτυλά μου στη μουνάρα σου. Τον καυλωμένο πούτσο μου, λίγο αργότερα. Κι εσύ θα μου ζητάς να σε γλείψω. Χαμηλά. Πίσω. Στην κωλάρα σου.

Θα μου ζητάς να γλείψω την κωλοτρυπίδα σου. Και θα αναρωτιέσαι, καθώς σε γλείφω, αν τα χύσια μου είναι ακόμα εκεί κι αν η μυρωδιά μου έχει φύγει από το κορμί σου. Και θα νιώθεις τη γλώσσα μου εκεί που κυλούσαν τα υγρά της ηδονής μου. Και θα χώσεις τα δάχτυλά σου στη μουνάρα σου. Και θα χύσεις. Έτσι. Πριν ακόμη γαμηθείς. Σαν καυλωμένη πιτσιρίκα. Και θα χαμογελάς, ξέροντας τι πουτανιές έκανες απόψε. Και θα χαμογελάς νιώθοντας πουτάνα. Η δικιά μου πουτάνα. Κι εγώ θα χύνω για σένα. Όποτε θέλεις. Όπως και σήμερα. Όπως και τώρα…

Βλέπω τα χύσια μου στην παλάμη μου. Τα χύσια που εσύ ζήτησες. Κυλάνε ανάμεσα στα δάχτυλά μου, όπως κυλούσαν στην πλάτη σου. Θα σου δώσω κι άλλα τέτοια μανάρα μου. Πολλά. Όσα θες. Έτσι και αλλιώς μου τα βγάζεις από τα σωθικά μου. Για σένα μόνο! Γιατί είσαι τόσο καυλιάρα. Και τόσο πουτάνα αν θες! Και τόσο αχόρταγη για ΑΥΤΟΝ τον πούτσο! Μωρό μου! Μάγισσά μου Πριγκίπισσα της ηδονής μου. Θεά της καύλας μου! Είσαι ασυναγώνιστη…
 

No comments:

Post a Comment