January 6, 2013

Απεριτίφ στο ξενοδοχείο

Είμαι τόσο καυλωμένος για σένα σήμερα, μωρό μου. Είμαι στο ξενοδοχείο μας, πανέτοιμος και σε περιμένω. Φοράω κατά δική σου προτίμηση μια πετσέτα γύρω από τη μέση μου μόνο. Τα πάντα είναι έτοιμα. Μέχρι ακόμα και το ποτό της προτίμησης σου σε περιμένει έτοιμο πάνω στο τραπέζι. Τινάζομαι από λαχτάρα όταν παίρνω το sms σου ότι κατεβαίνεις από το ταξί. Μέχρι να καλέσεις τον ανελκυστήρα, ολοκληρώνω τις τελευταίες προετοιμασίες. Κλείνω όλα τα φώτα αφήνοντας ανοιχτό μόνο ένα black light μπροστά από το κρεβάτι όπου κάθομαι. Φάτσα στη πόρτα. Ακούω το ασανσέρ να σταματά. Η καρδιά μου άρχιζει να χτυπάει σαν τρελή καθώς τα βήματα σου πλησιάζουν την πόρτα. Κοντοστέκεσαι λίγο στην είσοδο, επιβεβαιώνοντας τον αριθμό του δωματίου. Μετά μπαίνεις μέσα…

Κλείνεις πίσω σου τη πόρτα και με το βλέμμα εξερευνάς το δωμάτιο. Κάνεις πως δεν με βλέπεις παίζεις χρονοτριβώντας. Αφήνεις τη τσάντα σου και πλησιάζοντας το τραπεζάκι πίνεις δυο γουλιές από το ποτό σου. Με πλησιάζεις αργά, συνηθίζοντας το μισοσκόταδο. Στέκεσαι μπροστά μου, επιθυμητή όσο η κόλαση! Και τότε αποφασίζεις να παίξεις σοβαρά! Σκύβεις και με φιλάς ρουφώντας τα χείλη μου. Τα δικά σου έχουν τη γεύση από το ποτό που έπινες. Τα ρουφάω λαίμαργα, βυθίζοντας τη γλώσσα μου μέσα στην δική σου. Δεν μου αφήνεις πρωτοβουλία. Χωρίς να μιλήσεις, με καβαλάς. Κάθεσαι πάνω μου και μου προσφέρεις ξανά τα χείλη σου… η γλυκιά γεύση τους μεταδίδεται σε όλο μου το κορμί κάνοντας τον πούτσο μου να πάλλεται, και τον πόθο μου για σένα ν' αρχίσει να συγκεντρώνεται μέσα του σκληραίνοντας και μεγαλώνοντας τον.

Γελάς, πονηρά όταν τα χέρια μου χώνονται κάτω από τη φούστα σου και χουφτώνουν τα γυμνά σου κωλομέρια. Την ίδια στιγμή τα χείλη μου γλιστρούν στο λαιμό σου φιλώντας και γλείφοντας όλη την περιοχή μέχρι τους λοβούς των αυτιών σου. Βογκάς από ευχαρίστηση καθώς τα δάχτυλα μου ζουλάνε με λαχτάρα τα τροφαντά σου κωλομέρια και νιώθεις τις άκρες τους, διερευνητικές και ανήσυχες, γεμάτες περιέργεια, να χώνονται μέσα από το στρινγκάκι σου.
 
Έχω ήδη ξεκουμπώσει δυο-τρία κουμπιά από το πουκάμισο σου και εσύ σπρώχνεις το απαλά το κεφάλι μου πάνω στο στήθος σου και στο σουτιέν σου. Τα δάχτυλά μου βρίσκουν το κούμπωμα της φούστας σου και σε δευτερόλεπτα την πετάνε από πάνω σου. Τώρα, ενώ εσύ στριφογυρίζεις πάνω μου, τα δάχτυλα μου σκαρφαλώνουν αργά στη μέση σου μέχρι ψηλά στους ώμους σου και πάλι πίσω, αφήνοντας απαλά τα νύχια μου να γρατζουνίσουν την πλάτη και την σπονδυλική σου στήλη. Ανατριχιάζεις ολόκληρη νιώθοντας την επαφή των νυχιών μου πάνω στο δέρμα σου.

Αρπάζεις το κεφάλι μου, το σηκώνεις απότομα και κολλάς τα χείλη σου στα δικά μου χώνοντας την γλώσσα σου μέσα στο στόμα μου, αναστενάζοντας και βγάζοντας λιγωμένα βογκητά. Τρίβεις το κορμί σου πάνω στο δικό μου… νιώθω το κυλοτάκι σου να πιέζεται πάνω στο εξόγκωμα που είχε δημιουργήσει στη πετσέτα η καύλα μου για σένα κι αυτό με φουντώνει ακόμα περισσότερο. Τα δάχτυλα μου βρίσκονται πλέον στο κλιπ του σουτιέν σου. Το λύνω αμέσως και μετά γλιστράω τις μπρατέλες από τους ώμους σου. Ξεκουμπώνω το πουκάμισο σου και το πετάω στο πάτωμα… στη συνέχεια και το σουτιέν. Σκύβεις πάνω μου και τη μία σου ρώγα, κατάσκληρη ήδη,  γαργαλάει τα χείλη μου.

Μου είναι πανεύκολο να σε αρπάξω και να κολλήσω τα χείλη μου πάνω στις ρώγες σου, αλλά πρώτα προτιμώ να τρίψω τα στήθη σου πάνω στα μούτρα μου. Σε λίγο, φέρνω τα χέρια μου μπροστά και χουφτώνω τα βυζιά σου. Βογκώντας από ευχαρίστηση και καύλα μαλάζω λαίμαργα αυτές τις δύο βαριές σάρκινες μπάλες ενώ απολαμβάνω με την άνεση μου τη γλύκα της κάθε μιας σου ρώγας. Τα ενώνω μεταξύ τους ζουλώντας τα με τα χέρια μου και σαν τρελός αρχίζω να τα ρουφάω, να γλείφω και να τα δαγκώνω, το ένα μετά το άλλο.

Ρουφάω όσο περισσότερο μέρος από το βυζί σου μέσα στο στόμα μου και μετά σιγά-σιγά τραβιέμαι πίσω μέχρι που μόνο η ρώγα σου μένει μέσα στο στόμα μου. Την ταλαιπωρώ με όσους τρόπους μου έρχονται στη σκέψη εκείνη τη στιγμή. Άλλοτε απλά την βεντουζώνω με τα χείλη μου, άλλοτε αφήνω τη γλώσσα μου να μαστιγώνεται γρήγορα πάνω της και άλλοτε σαν να με πιάνει αμόκ την δαγκώνω και την τραβάω με τα δόντια μου. Ταυτόχρονα, το χέρι μου κολλάει λαίμαργα πάνω στο μουσκεμένο πανάκι που καλύπτει το μουνί σου. Μιας και τα χέρια μου είναι ελεύθερα μπορώ τώρα και τρίβω με το ένα την κλειτορίδα σου και με το άλλο εξακολουθώ να χαϊδεύω τα βυζιά του τρίβοντας και τσιμπώντας τις ρώγες σου.

Λίγο αργότερα, σε βοηθώ να ανασηκωθείς και σου βγάζω το κιλοτάκι. Στηρίζεσαι πάνω στον ώμο μου ανασηκώνοντας εναλλάξ ελαφρά τα πόδια σου για να στο βγάλω. Το σηκώνω και το κολλάω στο πρόσωπό μου ρουφώντας δυνατά το μεθυστικό άρωμα της ιδρωμένης καύλας σου, που κυριολεκτικά το έχει ποτίσει ολόκληρο. Το μυαλό μου έχει μουδιάσει από καύλα, δεν σκέφτομαι τίποτε άλλο παρά πώς θα  ικανοποιήσεις τη φωτιά που καίει το πούτσο μου και αυτός δεν είναι τίποτε άλλο από το να σου δώσω την ψωλή μου να την τσιμπουκώσεις με τις χειλάρες σου.
 
Σε πιάνω από τους ώμους και σε σπρώχνω χαμηλά, σε βαθύ κάθισμα , ώστε να έχω την πλήρη θέα του κορμιού σου, υποταγμένο ανάμεσα στα πόδια μου. Πετάω μακριά τη πετσέτα και να σε αρπάζω από τα μαλλιά βυθίζοντας τον πούτσο μου βαθιά μέσα στο στόμα σου. Πνίγεσαι, αλλά έχω εκπορθήσει το λαρύγγι σου με τη ψωλάρα μου… νιώθω την καυτή σου ανάσα να τσουρουφλίζει τις τριχούλες χαμηλά στο εφηβαίο μου ενώ την ίδια στιγμή τα δάχτυλά σου σπρώχνουν τη κοιλιά μου, σχεδόν με σπρώχνεις απότομα να ξαπλώσω στο κρεβάτι. στο κρεβάτι. Το πόδι σου τρίφτηκε πάνω στον πούτσο μου… κατάλαβα ότι σήμερα θέλεις εσύ τον έλεγχο στη πίπα.
 
Απλώνεις τα νύχια σου γρατζουνώντας το ερεθισμένο πουτσοκέφαλο μου. Κάτι σαν ηλεκτρική εκκένωση να διαπερνά το κορμί μου. Δεν παραπονιέμαι όμως. Ξέρω ότι στο τέλος θα απολαύσω ίσως έναν από τους πιο άγριους και δυνατούς οργασμούς που είχα ποτέ μου. Τώρα τα νύχια σου τα αντικαθιστά η γλώσσα σου. Για αρκετά δευτερόλεπτα γλείφεις, ρουφάς και δαγκώνεις απαλά το πουτσοκέφαλο κάνοντάς με να τινάζομαι από την γλυκιά οδυνηρή καύλα των παιχνιδιών σου. Μ' έχει πιάσει τρέμουλο από την καύλα του τσιμπουκιού σου...
  
Αισθάνομαι τα δάχτυλά σου πάνω στα μπούτια μου να με γρατζουνάνε ξανά με τα νύχια τους ανοίγοντας τα. Η ανάσα σου καυτή στ' αρχίδια μου. Η γλώσσα σου πεταρίζει πάνω τους. Τα χείλη σου υγρά, ρουφούν πότε το ένα και πότε το άλλο. Σε λίγο παίρνεις και τα δύο στο στόμα σου. Τα δάχτυλα του χεριού σου αγκαλιάζουν τρυφερά τον σάρκινο πάσσαλό μου και αρχίζουν να ανεβοκατεβαίνουν με έναν τέτοιο απαλό τρόπο που ενώ με καυλώνουν πολύ, δεν με αφήνουν να πάω παραπέρα... να φτάσω στον οργασμό μου! Το χέρι σου πλέον έχε κλείσει τα δάχτυλα του σαν μέγγενη γύρω από τον κορμό του πούτσου μου και ανεβοκατεβαίνει γρήγορα εκτελώντας ταυτόχρονα μια ημιπεριστροφική κίνηση γύρω του. Παράλληλα η γλώσσα σου μουσκεύει με σάλιο το εσωτερικό μέρος των μπουτιών μου φτάνοντας μέχρι χαμηλά κάτω από τα αρχίδια μου.
 
Δισταχτικά, νιώθω το ένα σου δάχτυλο να γλιστράει απαλά λίγο πιο χαμηλά χαϊδεύοντας με την άκρη του την κωλοτρυπίδα μου! Ανοίγω περισσότερο τα πόδια μου για να έχεις πρόσβαση... ούτε κατάλαβα για πόσο το δάχτυλό σου βυθίστηκε σχεδόν όλο μέσα στον κώλο μου. Μου αρέσει αυτό που μου κάνεις, να μου γαμάς το κωλαράκι… Με κάνεις να καυλώνω άγρια και από τον κώλο και από τον πούτσο, για να χύσω ακόμα πιο πολύ και πιο δυνατά. Το δάχτυλο σκαλίζει επίμονα στον κώλο μου ενώ τα χείλη σου κλείνουν γύρω από το πουτσοκέφαλό μου. Με τρελαίνεις μανάρι μου όταν γίνεσαι τόσο πουτάνα!

Το δάχτυλό σου πηγαινοέρχεται δυνατά στον κώλο μου μέσα-έξω. Τα χείλη σου ρουφούν δυνατά τον πούτσο μου, δαγκώνοντάς τον που και που, αφήνοντας αμέσως τη γλώσσα σου να απαλύνει τον ελαφρύ πόνο με το καυλωτικό της γλείψιμο. Όλη σου η προσοχή είναι συγκεντρωμένη στις κινήσεις σου αυτές. Τα αγκομαχητά σου ανάμεσα στις αναπνοές σου δηλώνουν την προσπάθεια σου να με κάνεις να καυλώσω κι εγώ, τόσο πολύ όσο συνήθως κάνω εγώ σε σένα. Νιώθω τον οργασμό μου να πλησιάζει… να χτυπάει τα μηνίγγια μου. Το αίμα μου βράζει. Η ανάσα μου επιταχύνεται…Τώρα! Μην σταματάς μωρό μου! Ρούφα με! Γάμα με! Tώρααα! Θα σε χύσω! Σε λίγα δευτερόλεπτα νιώθω τα χύσια μου να είναι έτοιμα να πεταχτούν με δύναμη.
 
Τα δάχτυλά σου πάνω στον πούτσο μου σφίχτηκαν με όλη τους την δύναμη. Τραβάς το καυλί μου έξω από το στόμα σου τη στιγμή που αρχίζει να τρέμει. Δεν έχω καταλάβει που βρίσκομαι, θέλω μόνο να σε χύσω πατόκορφα. Πιάνω το χέρι σου και φέρνω την παλάμη σου ακριβώς μπροστά στον πούτσο μου. Νάτο! Βογκώντας δυνατά, νιώθω τα αρχίδια μου να αδειάζουν, ο οργασμός μου με τινάζει στο άπειρο. Το σπέρμα μου εκτινάζεται με δύναμη προς την ελευθερία…ξανά και ξανά… Χύνω δυνατά και τα χύσια μου πετάγονται μέσα στην παλάμη σου. Τόσο πολλά και δυνατά που μερικά πιτσιλίζουν τα χείλη και το πηγούνι σου…

Με αφήνεις να ανακουφιστώ τελείως και μόνο όταν αντιλαμβάνεσαι ότι έχω τελειώσει, μου χάιδευες απαλά τα αρχίδια και τον πούτσο, πασαλείβοντάς τα με το σπέρμα που 'χεις στη παλάμη σου. Είμαι άδειος τελείως πάνω στον κρεβάτι. Με λατρευτικό τρόπο πήρες το πούτσο μου πάλι στο στόμα σου, να τον καθαρίσεις από τα χύσια. Συνέχισες να με ρουφάς, πιο ήρεμα τώρα καθώς ξεκαύλωνα... Σου ζητώ να με φιλήσεις στο στόμα…τα χείλη μου αρπάζουν λαίμαργα τα δικά σου, η γλώσσα μου παίζει με την δική σου. Η γεύση του σάλιου σου ανακατεμένη με την γεύση από τα υπολείμματα του σπέρματος μου είναι το καλύτερο γλυκό, εκείνη την στιγμή της μεταοργασμικής μου χαλάρωσης.

Είσαι μοναδική και αξέχαστη!
 

No comments:

Post a Comment