January 22, 2013

Μόνο μαζί μου!

Στον έξω κόσμο είσαι συνεσταλμένη. Γενικά σαν χαρακτήρας δεν κάνεις πολλές τρέλλες αλλά πάντα μάλλον σου άρεσε να φαντασιώνεσαι. Ίσως εκεί είναι ο αληθινός εαυτός σου και ελεγχόμενα, με τον κατάλληλο συνοδό τον φέρνεις στην επιφάνεια. Δεν σου φτάνει το να τις σκέφτεσαι και να χαϊδεύεσαι, τρίβοντας το μουσκεμένο μουνάκι σου μπροστά στην οθόνη του κινητού σου, καθώς από τα μάτια σου παρελαύνουν τα sms μου που σε γαμούν ακόλαστα, από κάθε τρύπα.

Σε χύνουν τα μηνύματά μου και με τη σειρά σου χύνεις κι εσύ ξαπλωμένη στο κρεβάτι σου. Όλα πνιχτά, μέσα σε ησυχία. Όταν είσαι μόνη… Γιατί ο αληθινός σεξουαλικός εαυτός σου βγαίνει μαζί μου, στην ασφάλεια της εμπιστοσύνης, όταν ξεκλειδώνω τις αισθήσεις σου και σε οδηγώ σε μονοπάτια αχαλίνωτης καύλας.

Μέχρι να με συναντήσεις, έκανες σεξ με άντρες και το κορμί σου αποζητούσε άλλα. Είχες μέσα στο μυαλό σου το δικό σου σεξ, μα ντρεπόσουν να εκδηλωθείς… Μ' εμένα όμως, όσες φορές κι αν γαμήθηκες, τα έχεις δώσει όλα. Μ' άφησες ξέπνοο πλάι σου… Με στέγνωσες από σπέρμα. Μου κάνεις πάντα ένα συγκλονιστικό γαμήσι μωρό μου….  μου έρχονται συχνά τόσο έντονες εικόνες από αυτά τα ζευγαρώματα. Αλλά τέλος με το παρελθόν, τώρα έχω πιάσει φωτιά. Καίγομαι στη σκέψη σου και μόνο με τη μουνάρα σου μπορώ να σβήσω αυτή την καύλα μου!

Εκτιμώ αφάνταστα όταν γίνεσαι το πουτανάκι μου. Μόνο για μένα! Όταν απλώνομαι πάνω στο κρεβάτι ανοίγοντας τα πόδια και σε περιμένω και συ τρίβοντας τα βυζιά σου ή το μουνί σου με το χέρι σου σκύβεις πάνω στον πούτσο μου και τον ρουφάς. Να τον ετοιμάζεις για να τον απολαύσεις, να μου τα δώσεις όλα, να με κάνεις να δω το πουτανάκι μου να γαμιέται πάνω στη πουτσάρα μου. Και να σου μιλάω πρόστυχα και να σου λέω ό,τι σκέφτομαι που με καυλώνει…

Να είμαι καθισμένος απέναντι σου χαϊδεύοντας τον ερεθισμένο πούτσο μου, απορροφημένος τελείως από το θέαμα που μου προσφέρει απλόχερα το γυμνό κορμί σου. Είσαι γυναίκα που μπορεί να φανταστεί τι θέλω, χωρίς να πω τίποτα. Με φτιάχνεις τόσο πολύ… Να ακούω τα επιφωνήματα καύλας σου. Να βλέπω στις εκφράσεις σου την ηδονή να ξεχειλίζει σε όλο σου το κορμί όταν χύνεις.

Και ξέρεις τι σε κάνει μοναδική; Ότι γαμιέσαι για πάρτη μου, καυλιάρα μου! Όλα τα κάνεις για τον πούτσο μου! Το μουνί μου καίει και με θέλει, να νιώσει τη ψωλάρα μου να το ανοίγει, να το υποτάσσει, να το ξεσκίζει! Γιατί με τη σειρά μου, όσο με ανεβάζεις, τόση περισσότερη καύλα θα εισπράττεις από μένα. Όταν γίνεσαι η γαμιόλα μου μωρό μου, στα δίνω και 'γω όλα! Για την μουνάρα σου και μόνο!

Δικός σου είναι ο πούτσος μου, μουνίτσα μου. Ακούραστος για σένα. Για να σου ικανοποιεί όλες τις ορέξεις και τις πιο απόκρυφες επιθυμίες. Να σου γεμίζει τις αχόρταγες τρύπες σου. Να σε πηδάει με δύναμη και να σ' ακούω να φωνάζεις ότι τον χύνεις από παντού. Να τον ξεσκίζεις σαν τρελή από επιθυμία. Να τον ξεζουμίζεις από όλο το σπέρμα που έχει μαζέψει και να το νιώθεις να εκτοξεύεται παντού. Να του χαρίζεις τους καλύτερους οργασμούς που είχε ποτέ. Και εγώ με τη σειρά μου σε σένα μωρό μου…
 

No comments:

Post a Comment