January 13, 2013

Θέλεις κι άλλα καυλιάρα;

Μ., είσαι υπέροχα σέξι γυναίκα. Καυλιάρικο μουτράκι, με υπέροχες βυζάρες, κορμάρα και ένα ακαταμάχητο κωλαράκι. Σε γούσταρω πολύ και κάθε φορά που συναντιόμαστε νιώθω μια παρόρμηση να σου ορμήξω. Τα μάτια μου δεν ξεκολλάνε από τις βυζάρες σου, όπως φαίνονται από το μπλουζάκι σου ή τη θεϊκή κωλάρα σου, όπως διαγράφεται μέσα από το παντελόνι σου. Ξεσηκώνομαι με τα πάντα σου, από την ερωτική φωνή σου όταν μιλάμε στο τηλέφωνο, μέχρι το κορμί σου όταν το σφίγγω στην αγκαλιά μου…

Με φτιάχνει, το να σ' έχω μπροστά μου μόνο με τα εσώρουχα, να χουφτώνω τον υπέροχο κώλο σου που προβάλλει γυμνός, αφού το κυλοτάκι σου πάντα χώνεται ανάμεσα στα κωλομέρια σου. Τα δάχτυλα μου τρυπώνουν παντού… στην κωλοτρυπίδα σου, στο μουνί σου... παντού όπου έχει υγρασία. Δεν πιστεύω πόσο καυλιάρα γυναίκα είσαι. Αναστενάζεις και μου ζητάς όλο και περισσότερα, όλο και πιο έντονα… Συνέχεια. Και όλα λόγω καύλας!

Μου αρέσεις, και σε ποθώ, κουκλάρα μου! Θέλω να σε γλείψω και να σε πάρω… Να σε δω και αμέσως να σηκώσω τη μπλούζα σου και ν' αρχίσω να παίζω με τις βυζάρες σου. Να χουφτώσω τη μουνάρα σου και να στη τρίψω. Να χαϊδέψω τον πούτσο μου πάνω στη κωλάρα σου. Νιώθω πως και συ με τη σειρά σου το θέλεις, με θέλεις μέσα σου! Απόλυτα δικό σου.

Είσαι και συ πολύ καυλωμένη και θέλεις πούτσο… Πούτσο σκληρό και καυτό, σαν τον δικό μου! Έλα, άνοιξε το παντελόνι μου και βγάλε έξω τη ψωλή μου, καυλιάρα μου! Ωραίος πούτσος και όλος για πάρτη σου. Με την γλώσσα σου να του ρουφήξεις το πουτσοκέφαλο. Είναι καύλα, ε; Να τον γλείφεις από την κορυφή μέχρι τα αρχίδια, να τον βάζεις όλο μέσα στο στόμα της και τον ξαναβγάζεις σαλιωμένο. Να με κοιτάς στα μάτια και να τον τσιμπουκώνεις. Και ξανά να τον παίρνεις όλο μέσα.

Έτσι τον φαντάζεσαι τις νύχτες όταν έχουμε καιρό να πηδηχτούμε... Τον πούτσο μου δικό σου, έτσι χοντρό και σκληρό, να τρέμει για ένα χάδι σου.

Σε νιώθω να καυλώνεις όλο και περισσότερο και τότε απλώνω το χέρι μου και χουφτώνω την κωλάρα σου, ταυτόχρονα οδηγώντας το άλλο μου χέρι πάνω στα μουνόχειλά σου. Από την καύλα κουνάς τους γοφούς σου και τρίβεσαι πάνω μου, ενώ γλείφεις σαν τρελή τον πούτσο μου. Έχει γίνει πέτρα από την καύλα. Ξαπλώνω και σε τραβάω πάνω μου. Καρφώνεις αμέσως το μουσκεμένο μουνί σου πάνω στο καυλί μου βγάζοντας έναν αναστεναγμό…

Επιτέλους ένας χοντρός πούτσος μέσα σου! Τι καύλα είναι αυτή, να πηδιέσαι αργά-αργά σφίγγοντας το μουνί σου πάνω στο καυλί μου. Τα χέρια μου να τρέχουν σε όλο το κορμί σου, πότε στις βυζάρες σου, πότε στα κωλομέρια σου, πότε να τρίβουν την κλειτορίδα σου. Σου 'χει ποτέ τέτοιος ψωλαράς σκίσει το καυλιάρικο μουνάκι σου; Σου 'χουν άλλοι γεμίσει μέχρι τη μήτρα το καυλομουνί σου μωρό μου. Σ' έχουν κάνει να πηδιέσαι σαν τη τελευταία ψώλα και ταυτόχρονα να το φχαριστιέσαι όσο τίποτα;
Θέλεις κι άλλα καυλιάρα;

Μόνο εγώ σε γαμάω έτσι όπως σ' αρέσει, κουκλάρα μου. Σου γεμίζω τη μουνάρα σου, μέχρι τον πάτο, σε κάνω να χοροπηδάς πάνω στον ακούραστο πούτσο μου. Κάθε τόσο σταματάς και στριφογυρνάς το μουνί σου πάνω στο καυλί μου για να το νιώθεις να τρίβεται στο εσωτερικό της μήτρας σου. Φτάνουμε και οι δύο σε παραλήρημα… Βογκάμε, φιλιόμαστε, χουφτώνουμε ο ένας τον άλλο…

Θέλω και τον κώλο σου βρωμιάρα! Πόσες φορές τον πόθησα, δεν ξέρεις… Από πίσω θέλω, να σε γαμίσω... σαν τσούλα! Πουτανί μου γλυκό… θα τον έχεις από παντού σήμερα! Και θα τον πάρεις… Θα τον πάρεις τον καυλιάρη τον πούτσο στη κωλάρα. Βαθιά, με το να σε πιάνω από τα κωλομέρια και την ανεβοκατεβάζω πάνω στο παλούκι μου. Έτσι μουνάρα μου, έτσι! Γάμα την κωλάρα σου! Πόσο με καυλώνεις μωρό μου;… Πόσο πολύ;;; Μ' έχεις παλαβώσει καριόλα!

Σου σπρώχνω τα δάχτυλά μου στο μουνί σου, χώνω και τον αντίχειρά μου μέσα και σου τρίβω και την κλειτορίδα. Όσο πιο πολύ καυλώνεις, τόσο περισσότερο ανεβοκατεβαίνεις πάνω στον πούτσο μου πιο δυνατά. Η ψωλή μου έχει γίνει σιδερένια από την καύλα και πλέον σου ξεσκίζω τον κώλο. Φυσικά δεν μπορείς να αντέξεις άλλο… Χύνεις καθώς ξεκωλιάζεσαι, χύνεις πολύ! Με σπασμούς από την καύλα.

Με όσες δυνάμεις μου απομένουν καρφώνομαι μέσα σου και τα αρχίδια μου χτυπούν στα μουνόχειλά σου. Με τον πούτσο κάγκελο τον καρφώνω με δύναμη μέσα σου. Φυσικά δεν μπορώ να αντέξω άλλο κι εγώ… τον θέλω στο στόμα σου, να τα πιείς όλα. Να μου τον παίζεις και ταυτόχρονα να μου ρουφάς μανιασμένα τα χύσια. μου. Να χύνω ασταμάτητα και να καυλώνω ατελείωτα!

Θέλεις κι άλλα καυλιάρα;

Ρούφα τα όλα για το μωρό σου. Όλαααα!!! Για σένα είναι… Χύνω αγάπη μου, χύνωωωωωωω!!! Τον τραβάω από το στόμα σου και παίζοντας τον μια-δυο φορές, τα λιγοστά πλέον χύσια μου τινάζονται μέχρι το πρόσωπό σου. Μόνο εσύ μπορείς και ξεζουμίζεις την πούτσα μου έτσι. Κυριολεκτικά την αφανίζεις. Ξέπνοοι, αγκαλιαζόμαστε και φιλιόμαστε παθιασμένα. Σε θέλω πολύ! Θα ακολουθήσουν άπειρα τέτοια γαμήσια…

Μουνάρα μου γλυκιά, σε γουστάρω ατελείωτα!

No comments:

Post a Comment