January 24, 2013

Υποταγή

Θα ήθελα κανονικά αυτό το Σαββατοκύριακο να καθίσω να ξεκουραστώ. Όμως μου διεγείρεις διαρκώς την φαντασία με τόση σεξουαλικότητα που έχεις, που με κολλάς και θέλω να βλεπόμαστε συνέχεια. Φαντασιώνομαι μωρό μου, διαρκώς. Παιχνίδια καινούρια… Όπως όταν στη διάρκεια του σεξ ή και πριν, να μου υποσχεθείς να με υπακούς και ενίοτε να με υπηρετείς. Είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να σου προσφέρει ατέλειωτη ηδονή, που ικανοποιεί τις φαντασιώσεις υπακοής στην επιβολή του αρσενικού επιβήτορα και είτε επιβραβεύει με αχαλίνωτο πήδημα, είτε τιμωρεί την "ανυπακοή" με δεμένα χέρια, κλειστά μάτια και σκαμπιλάκια.
 
Θα 'θελα, κάποιο βράδυ να σου ζητήσω να μου σερβίρεις το ποτό μου, φέρνοντας το δίσκο με τα ποτήρι μισόγυμνη, φορώντας μόνο τα εσώρουχά σου. Ή και εντελώς γυμνή, αν προτιμάς. Όσο θα πίνω, θα κάθεσαι στο πάτωμα, πλάι μου, σαν υπάκουο σκυλάκι και όταν θυμόμουν θα σου έδινα να πιείς λίγο και συ. Αν μ' ευχαριστούσε η συμπεριφορά σου θα σου επέτρεπα να πιείς και να καπνίσεις και ίσως να αναλάβεις κάποια πρωτοβουλία για τη συνέχεια της βραδυάς. Το απόμακρο ύφος μου, μάλλον θα σε καύλωνε... Θα ανυπομονούσες για τη συνέχεια αλλά εγώ ξέρω πώς να μεγαλώνει την ανυπομονησία σου και θα καθυστερούσα κι άλλο.
 
Στη συνέχεια θα σου ζητούσα να μου φέρεις το δονητή. Εκείνο, τον κόκκινο, που έχεις δοκιμάσει άπειρες φορές. Με το κλασικό, εύκαμπτο σχήμα που ξέρεις ότι χωράει παντού. Με την άκρη του, θ' αρχίσω να πειράζω την κλειτορίδα σου. Ταυτόχρονα, με το χέρι μου σου ανοίγω το στόμα και ακουμπάω με τα δάχτυλά μου την γλώσσα σου. Ασυναίσθητα τραβάς το κεφάλι σου στο πλάι, αλλά το με το χέρι μου το ακινητοποιώ και κρατώντας το ακίνητο σου δίνω να πιπιλήσεις τα δάχτυλά μου ένα-ένα. Η ανυπομονησία σου μεγαλώνει, μαζί με τη καύλα σου, που την προξενεί ο δονητής που τρίβεται ανάμεσα στα μουνόχειλά σου. Κι τότε εγώ θα σε διέταζα να τον  πηδήξεις...
 
Ίσως και να απορούσες για το πού θα έφτανε η υποταγή σου, αλλά θα ακολουθήσεις τις διαταγές μου. Η αίσθηση του μουνιού σου που σιγά-σιγά γεμίζει από κάτι σκληρό ενώ ταυτόχρονα τα εξογκώματά του τρίβονται πάνω στην κλειτορίδα σου, σε κάνει να θες να φωνάξεις δυνατά, να με παρακαλέσεις να αντικαταστήσω το πλαστικό καυλί με κάτι ζωντανό. Το καταλαβαίνω στο ικετευτικό βλέμμα σου και ανασηκώνομαι καθώς πηδιέσαι με το ψεύτικο καυλί, για να βγάλω τα ρούχα μου και να σου φανερώσω και τη δική μου... ανυπομονησία. Σε πλήρη στύση. Πιο μεγάλη και από τον δονητή που σε γεμίζει.
 
Η επόμενη διαταγή θα είναι ν' ανοίξεις τα πόδια σου διάπλατα για να αναλάβω εγώ τον έλεγχο στο γαμήσι σου. Σου τον βάζω τώρα πιο βίαια και πιο βαθιά και σε διατάζω να μαλακίσεις τη κλειτορίδα σου ενώ έχεις μέσα σου το δονητή. Πήγες να φέρεις αντίρρηση αλλά με ένα βλέμμα σου δείχνω πώς οι αντιρρήσεις θα έχουν σοβαρές ποινές. Υποσυνείδητα δεν ήξερες το που θα μπορούσα να φτάσω, φανταζόσουν πάντως πως αν έφερνες αντιρρήσεις το παιχνίδι θα χαλούσε. Και η καύλα σου σε ανάγκαζε να θέλεις να το προχωράγαμε παρακάτω.
 
Ξεκινάς να τρίβεις τη μουνάρα σου δυνατά. Και ο δονητής εξακολουθεί να σε γαμάει κανονικά. Το στήθος σου πηγαίνει πάνω-κάτω, ακολουθώντας το ρυθμό. Ο κώλος σου το ίδιο. Εγώ σε κοιτάζω λιγωμένος. Όταν κατά λάθος το χέρι σου χάνει το στόχο του, εισπράττεις ένα ελαφρό σκαμπίλι τιμωρίας, πότε στον κώλο και πότε στο μουνάκι σου. Αυτό συνεχίζεται για τουλάχιστον μία ώρα. Έχεις χύσει άπειρες φορές… τα μουνοχύματα κυλούν στο χαλί και δυσκολεύουν περισσότερο το παιχνίδι.
 
Έχεις εξουθενωθεί από τα απανωτά χυσίματα και τη καύλα που παραμένει άσβεστη. Συνέχεια μπερδεύεσαι. Και τρως σφαλιαρίτσες. Μέχρι που πλέον αποφασίζω πως ήρθε η ώρα σου. Σε γυρνάω μπρούμυτα στα τέσσερα κι εκεί, πάνω στα υγρά σου, σε παίρνω άγρια. Όρθιος από ψηλά και όπως είσαι στα τέσσερα ανοίγω με τα χέρια μου τα καπούλια σου και σου χαρίζω το καυλωμένο πούτσο μου δυνατά. Θέλω να νιώσεις σα σκύλα, σα φτηνή πόρνη, έρμαιο των επιθυμιών μου. Τον δονητή, σου τον βάζω στον κώλο και πλέον είσαι από παντού γεμάτη! Τι υπέροχη ευχαρίστηση.... επιτέλους, με έχεις μέσα σου, άγρια, πρωτόγονα. Σε παροξυσμό καύλας και οι δύο. Να σε κάνω λιώμα στο ξεμούνιασμα.
 
Όταν τελειώνουμε, μαζί και οι δύο, μας ακούει όλο το ξενοδοχείο. Σκέτη τρέλα! Καταρρέουμε και οι δυο ξέπνοοι από την ένταση. Δεν υπάρχει άλλο, μόνο να σε πάρω αγκαλιά, στο κρεβάτι, να σου φέρω να κάνεις ένα τσιγάρο και μετά να σε ξεδιψάσω με το ποτό σου. Είμαι πολύ ευτυχισμένος δεν μπορώ να πιστέψω ότι μόλις γάμησα τόσο έντονα αυτό το μουνί που ονειρευόμουν. Δεν θα τελειώσει έτσι όμως αυτή η βραδιά. Τώρα είναι η ώρα της τρυφερότητας. Θα έχει πολλές συνέχειες. Ήδη σε θέλω πάλι και ξέρω πως με θες και συ ξανά… Εμένα ειδικά που πρώτο μέλημά μου είναι να μην σ' αφήσω στερημένη από οργασμούς…
 

1 comment:

  1. Είμαι τόσο μούσκεμα που δεν μπορώ να κρατηθώ. Σκέπτομαι πότε θα έρθει η ώρα να μου το κάνεις αυτό από κοντά.

    ReplyDelete