December 25, 2012

Προχθές, στο parking…

Μωρό μου, στο μυαλό μου είναι συνέχεια τα δροσερά σου χείλη και το αλμυρό σου δέρμα. Δεν χορταίνω να σε κοιτάξω. Όλο το υπέροχο κορμί σου… από τα έντονα μάτια σου, το λεπτό λαιμό σου, το σφιχτό σου στήθος, την κοιλιά σου, τα μακριά σου πόδια, τα σημεία σου τα κρυφά που τόσο λαχταρώ να γευτώ ακόμα μια φορά…

Προχθές είδα πως και συ μέσα σου ήσουν έτοιμη να εκραγείς, πως με ήθελες πιο πολύ από ότι είχα καταλάβει. Το ένοιωσα στο αυτοκίνητο, όταν σε τράβηξα μέσα και κλείνοντας την πόρτα κόλλησα πάνω σου να μη μπορείς να κουνηθείς. Πήρα με μια ανάσα μου την ανάσα σου και την έκανα δική μου. Σε ήθελα και εγώ τόσο πολύ, σε ποθούσα εκείνη τη στιγμή· δεν άντεξα πιο πολύ.

Ηδονιζόμουν να με νιώθεις ανάμεσα στα υπέροχά σου πόδια· σκληρό, να θέλω να μπω μέσα σου ολόκληρος, να σε πηδήξω, να σε κάνω ολόδική μου. Να βλέπω το βλέμμα σου το λάγνο καθώς ένιωθα το χέρι σου στο καυλί μου να με βουτά και να με σφίγγει. Να το περνάς μέσα από το σλιπάκι και να με χαϊδεύεις. Πώς καταφέρνει μωρό μου αυτό το άγγιγμα σου να κάνει το κορμί μου να τρέμει τόσο πολύ; Και επέμενες να μ' ερεθίζεις κι άλλο... οι κινήσεις σου μ’ άναβαν όλο και πιο πολύ, καθώς μου έβγαλες τον πούτσο μου έξω, καταμεσής στο σκοτεινό parking.

Απαίτησα να μου τον οδηγήσεις μέσα σου. Να μου λες πόσο με  αναζητά η μουνάρα σου και να σε νιώθω καυλωμένη. Να ακουμπήσεις τα καυτά, υγρά μουνόχειλα πάνω στο πουτσοκέφαλό μου και  να σου ψιθυρίζω ότι σε θέλω τώρα… σε ποθώ. Και εκεί που περίμενες να καθυστερήσω, να μπαίνω απότομα μέσα σου απολαμβάνοντας την έκπληξη και την ηδονή στα μάτια σου.

Βρέθηκα μέσα σου βαθιά, κούκλα μου... σε πίεζα πάνω μου σαν να 'θελα να μπω κι άλλο. Η κίνησή μου ήταν αργή και βασανιστική. Όμως σύντομα άλλαξε και έγινε όλο και πιο γρήγορη. Κρατούσα το μαλλί σου σφιχτά και πάλι οδηγούσα τον πούτσο που λατρεύεις να σε παίρνει, μέσα σου. Σαν γνήσιο αρσενικό που θέλει να επιβεβαιώσει τη κατάκτησή του, έμενα για λίγο ακίνητος και συνέχιζα δυνατά να σε σκάβω, να σε ερεθίζω με κυκλικές κινήσεις. Το καυλί μου… μούσκεμα από τα υγρά σου που χύνονταν ακατάπαυστα…

Σε γύρισα να κοιτάς στο πίσω παράθυρο, άνοιξα τα κωλομέρια σου και γλίστρησα βαθιά στη μουνάρα σου από πίσω. Γράπωσα την μέση σου στα χέρια μου για να σε κουμαντάρω και συνέχισα δυνατά. Σε είχα τώρα έρμαιο στις ορέξεις μου, να σε πηδάω αγρίως. Ζητώντας σου να αφεθείς, να σου τα πάρω όλα! Να ακούω την ανάσα σου, το βογγητό σου, την έκρηξη που θα ξεσπάσει από τα σωθικά σου. Δεν άργησε πολύ, ήδη μου φώναζες πως δεν άντεχες άλλο και ξέσπασε μέσα σου ο λυτρωτικός οργασμός. Σχεδόν τσίριζες… τα νύχια σου καρφώνονταν πάνω μου καθώς με τραβούσες μέσα σου να με νιώθεις μέχρι τη μήτρα. Αισθανόμουν σπασμούς πάνω στο καυλί μου, να με σφίγγουν. Έντονοι. Τόσο ώστε να μου υπαγορεύσουν να μείνω μέσα σου και να περιμένω να ολοκληρώσεις το τελείωμα σου. Έτοιμος ήμουν και 'γω να χύσω, όμως -όπως πάντα- είναι μεγάλη απόλαυση να ακούω τον ερεθισμό σου να ξεσπά, να μεταμορφώνεται σε ορμητικό χείμαρρο. Να τελειώνεις, έντονα και δυνατά, να με κρατάς σφιχτά στην αγκαλιά σου και να απολαμβάνεις όλη αυτή τη διαδρομή στα πέρατα της ηδονής, μαζί μου! Έστω και "φτηνά" (για κάποιους), στο υπόγειο parking μιας πολυκατοικίας.

Αφού ξεκουράστηκες, γύρισες και με κοίταξες χαμηλώνοντας το βλέμμα σου. Ήξερα ακριβώς τι σκεφτόσουν και περίμενα. Το ήθελα όσο τίποτα… έπρεπε να νιώσω αυτό το μοναδικό σου τρόπο να με παρασέρνεις σε ηδονές ακόλαστες. Έσκυψες αποφασιστικά και ήξερα πως δεν θα 'ταν βιαστικό γιατί είχες άλλο σχέδιο εσύ… Δεν μοιάζεις με τα πουτανάκια της ξεπέτας, το κάνεις αλλιώς. Ήδη ένιωθα αργά τα χείλη σου, τη γλώσσα σου να με ανάβουν και παρόλη τη πρόθεσή σου, δεν άργησε πολύ… με πήρες με κάποιον παράξενο τρόπο ολόκληρο μέσα στο στόμα σου, γρήγορα και δυνατά. Αυθόρμητα… χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία!

Σ’ άκουσα να πνίγεσαι και ήξερα πως εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή σου άρεσε. Το επιδίωξες… το απολάμβανες. Και το ένιωθα σύγκορμος. Δεν άργησε… δεν πρόλαβα καν να σκεφτώ να σε προειδοποιήσω και ξεχύθηκα ορμητικός μέσα σου. Σε κράτησα ακίνητη ώστε να βρίσκομαι βαθιά στο λαιμό σου όση ώρα έχυνα και τελείωσα δυνατά με σπασμούς που συντάραξαν το καυλί μου. Ρούφηξες με γερές γουλιές όλο μου το σπέρμα… με στράγγιξες ανάμεσα στα χείλη σου. Παραδομένη απόλυτα στις ορέξεις της σάρκας…

Θαυμάζω πώς το καταφέρνεις ακόμα και στα πιο "ακατάλληλα" μέρη, πώς πετυχαίνεις αυτό το έντονο αποτέλεσμα… Ακόμα μια φορά το πάθος μας, έκαψε τα κορμιά μας, γαλήνεψε τις ψυχές μας,  μας ταξίδεψε στο όνειρο…
 

No comments:

Post a Comment