December 3, 2012

Βαρεμάρα στο γραφείο…

Βαριέσαι σήμερα στο γραφείο, καύλα μου; Με σκέφτεσαι και νοιώθεις να καψώνεσαι; Έχω τη λύση! Θέλω να πας στη τουαλέτα και να τουρλώνεις τον κώλο σου τρίβοντας τον με τη παλάμη σου ξεδιάντροπα, για να τον καυλώσεις περισσότερο! Ήδη τα υγρά του κόλπου σου αρχίζουν να βγαίνουν δισταχτικά μέσα από το μουνί σου... Σε τρελαίνει αυτή η αόρατη παρουσία μου, αυτή η αόρατη κυριαρχία μου... Δεν με βλέπεις... Αλλά με νιώθεις... Και τώρα στο μυαλό μου ακούω τους θορύβους που κάνεις... ακούω την βαριά λαχανιασμένη ανάσα σου... Τους γεμάτους καύλα στεναγμούς σου.

Έχεις παραδοθεί τελείως στη σκέψη του τί σε περιμένει. Τα χείλη μου να ρουφάνε τα δικά σου, την γλώσσα μου να τρίβεται πάνω στην δική σου, τα δάχτυλά μου να τσιμπάνε τις ρώγες των βυζιών σου. Θέλω τώρα να σταθείς όρθια μπροστά στο νιπτήρα· εκεί που κάποτε σε πίπωσα. Θυμήσου την εικόνα… εσύ σε βαθύ κάθισμα και εγώ κουστουμαρισμένος μπροστά σου να σε ταΐζω πούτσο! Καυλώνεις με την ανάμνηση, ε; Έλα λοιπόν, μη συγκρατηθείς… Τώρα! Τα δάχτυλα σου να παραμερίσουν το κυλοτάκι σου και να γλιστρήσουν πάνω κάτω στην σχισμή του μουνιού σου μουσκεύοντας με τα υγρά σου!

Καυλιάρα μου, είμαι ο μόνος άντρας που έχει καταφέρει να γαμήσει το μυαλό σου πρώτα κι έπειτα το μουνάκι σου. Μόνο με ένα βλέμμα.... μόνο με τα λόγια, χωρίς ούτε ένα άγγιγμα! Το παραδέχεσαι και 'συ άλλωστε… Κλείνεις τα μάτια και σφίγγεις τα μπούτια σου. Νιώθεις υγρασία στο κυλοτάκι σου... μας φαντάζεσαι μαζί. Σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο, να σε παίρνω στην αγκαλιά μου, να σε σφίγγω και να χάνομαι μέσα στα βυζάκια σου. Η ανάσα σου να καίει, τα δόντια μου να τρυπούν τη σάρκα σου κι η καρδιά σου να χτυπάει τόσο δυνατά. Στάζεις από επιθυμία να σε γεμίσει αυτός ο πούτσος που τώρα φαντασιώνεσαι. Θέλω να παραμερίσεις το κυλοτάκι σου και να χαϊδευτείς για μένα... Χωρίς να χύσεις!

Αυτό θα 'ναι η δική μου φροντίδα το βράδυ, όταν το πουτσοκέφαλό μου χωρίσει τα μουνόχειλά σου και ολόκληρη η καύλα μου χαθεί μέσα στη μουσκεμένη μουνάρα σου. Να την αποζητάς… Κι εγώ να σε γαμάω ξανά και ξανά! Δυνατά, άγρια! Και εσύ να χάνεσαι, να χύνεις… Να χύνεις για μένα! Να χύνεις πάνω στον πούτσο μου, τα ζουμιά που τώρα γλυστράνε πάνω στα δάχτυλα σου! Ασταμάτητα...

No comments:

Post a Comment