December 18, 2012

Γυναίκα μάγισσα!

Είσαι η απόλυτη καύλα μωρό μου! Θα 'θελα να μπορούσα να σε φιλάω συνέχεια, σαν τρελός. Η γλώσσα μου να χωθεί όλη μέσα στο στόμα σου. Να σε σφίγγω δυνατά στην αγκαλιά μου, χουφτώνοντάς σου τα κωλομάγουλα και να σε νοιώσω να τρίβεις το μουνί σου στο καυλί μου πάνω από το παντελόνι μου. Να σ' ακούω να βογκάς από καύλα. Να σου βγάζω το μπλουζάκι και το σουτιέν και  να κολλάω το βυζί σου στο στόμα μου. Να σου δαγκώνω τη ρώγα και να μουγκρίζεις από καύλα.

Τρελαίνομαι να χουφτώνω τη μουνάρα σου πάνω απ’ το στρινγκ. Να σου το τρίβω και να βογκάς… να λιώνεις από προσμονή. Γνωρίζοντας ότι η επόμενη κίνησή μου είναι να σε σπρώξω προς τα κάτω να γονατίσεις ανάμεσα στα πόδια μου. Να μου ρουφήξεις το καυλί σαν υπάκουο πουτανάκι! Έτσι όπως μ' αρέσει, χωρίς βιασύνες, να παίρνεις τον πούτσο μου απαλά στο στόμα και στην αρχή να γλείφεις περιμετρικά το πουτσοκέφαλο και τ' αρχίδια. Να με πεθαίνεις στην καύλα... Να με κάνεις, εκτός εαυτού να σε πιάσω απ’ τα μαλλιά και ν΄αρχίσω να σου γαμάω το στόμα…

Ξέρεις γλυκούλα μου πως το καυλί μου είναι 18 πόντους και το καταπίνεις ολόκληρο; Κάποια στιγμή μπορείς να πνίγεσαι, αλλά το καταφέρνεις εκεί που όλες οι άλλες παραδίνονταν. Και όταν ανοίγεις το στόμα σου να πάρεις ανάσα, σε θέλω με τη γλώσσα έξω να μου δείχνεις ότι είσαι έτοιμη να στον δώσω πάλι πίπα να τον παίρνεις σαν τρελή. Η γλώσσα σου με απογειώνει. Και τη θέλω συνέχεια να σκουπίζει ψωλή κι' αρχίδια. Γιατί και σένα σε τρελαίνει… Να τον τσιμπουκώσεις μέσα-έξω, μουγκρίζοντας ενώ εγώ ταυτόχρονα σου γαμάω το μουνί και την κωλοτρυπίδα με τα δάχτυλα.

Αυτή την υπέροχη μουνάρα σου! Πόσο μ' αρέσει να μου τη κολλάς στο στόμα μου για να τη φάω. Να γλείφω τη σχισμή του αιδοίου σου πάνω απ’ το κυλοτάκι και να βογκάς από ηδονή. Να σου παραμερίζω το στρινγκ στο πλάι και όλο το μουνί σου να έρχεται στα χείλη μου. Είναι υπέροχο, έτσι ξυρισμένο και τέλεια περιποιημένο, και μυρίζει υπέροχα. Και τόσο μουσκεμένο για μένα… σα να με παρακαλεί να χώσω μέσα τη γλώσσα μου και να σου το γαμήσω με την άκρη της. Να σε λειώσω από ηδονή!

Με ηδονίζει τρελά να σε πιάνω απ’ τα κωλομάγουλα και σε σπρώχνω δυνατά να βεντουζώνεις πάνω στο στόμα μου. Να γλείφω και την κωλοτρυπίδα σου και να σου δαγκώνω την κλειτορίδα. Να σε παλαβώνω, να φωνάζεις και να με παρακαλάς να μη σταματήσω μέχρι να χύσεις. Να σου βάζω ένα δάχτυλο στον κώλο και σου τον γαμάω ενώ τα μουνόχειλά σου είναι πάνω στα χείλη μου και η γλώσσα μου μέσα στη μουνάρα σου. Να παίρνω τα υγρά σου στο στόμα σου και να σου τα δίνω μετά, φιλώντας σε στο στόμα… να απολαύσεις τη καύλα σου στη γλώσσα μου…

Εκείνες τις στιγμές τα μάτια σου μου μιλάνε. Το βλέπω βαθιά μέσα τους πως θέλεις την ψωλάρα μου μέσα σου. Όλη δική σου! Να καρφωθείς πάνω της, να σε ξεσκίσει! Να σε γαμήσω με τα μπούτια απλωτά και το μουνί σου ορθάνοιχτο να στάζει. Να σε πιάνω από τις γόβες και να σπρώχνω τα πόδια σου ν' ανοίξουν κι άλλο. Να σε τρελάνω, να μη σκέφτεσαι τίποτε άλλο εκτός από αυτό το υπέροχο καυλί που νιώθεις να παίρνει τη μουνάρα σου και να σε γαμάει άγρια, κτητικά. Να σε κάνω να νοιώσεις ότι στα μάτια μου είσαι η Απόλυτη Γυναίκα. Η Θεά και η Πουτάνα μου, ταυτόχρονα!

Δεν σε χορταίνω μωρό μου. Σε θέλω ολόκληρη, από παντού! Στα τέσσερα, γονατιστή, ακουμπώντας το κεφάλι στο μαξιλάρι ώστε να σηκωθεί η κωλάρα σου ψηλά. Να μου τη στήσεις να τη θαυμάσω. Μ' έχεις δει πως την κοιτώ όταν βγαίνουμε; Έχεις απίστευτο κώλο μωρό μου και ξέρεις πόσο πολύ τον θέλω! Είναι στενός αλλά συγχρόνως απίστευτα ελαστικός, ανοίγει μια χαρά για μένα. Με προκαλεί, να σαλιώσω δυο δάχτυλα και ν' αρχίσω να σου τα χώνω στη τρυπούλα σου, να στη προετοιμάσω για την ολοκληρωτική σου υποταγή στον εραστή σου.

Ξέρω πόσο σ΄αρέσει και σένα αυτό το ολοκληρωτικό δόσιμο, κουκλάρα μου. Να με νοιώθεις να φτύνω στη σούφρα σου και σιγά -σιγά να σου σπρώχνω τον πούτσο μέσα. Δεν είναι μοναδική αίσθηση όταν ξεκωλιάζεσαι πάνω στη πουτσάρα μου; Όταν στα δίνω όλα… που με ακούς να σου μουγκρίζω: πόσο βαθιά σου ξεσκίζω την κωλάρα, πόσο γουστάρω να είσαι η πουτάνα μου. Και συ μόνο μαζί μου ξεκλειδώνεσαι και τα δίνεις όλα· γουστάρεις ν' ακούς πως γίνεσαι τσούλα, καριόλα, ξεκωλιάρα… Για τον γαμιά σου!

Ο κώλος σου είναι τρέλα, αγαπημένη μου. Σου χώνω όλο το καυλί μου μέσα, επίμονα και δυνατά και θέλεις κι άλλο… Σε σφυροκοπάω αλύπητα και ουρλιάζεις από καύλα. Σου σφηνώνω το δονητή στο μουνί σου και τρελαίνεσαι να είσαι από παντού γεμάτη! Θέλεις πούτσο συνέχεια… πιο βαθιά… ξεσκίζεσαι από παντού και χύνεις! Τα βαριά μου αρχίδια χτυπάν με δύναμη τα μουνόχειλά σου... ποτέ δεν είχα ξεκωλιάσει γυναίκα τόσο άγρια, μέχρι και άγριο ξύλο στα κωλομέρια γουστάρεις να σου δίνω. Και εγώ σε χαστουκίζω πάντα στο ίδιο σημείο, να τσούξει… για να υποταχτείς ολοκληρωτικά στον αρσενικό επιβήτορα!

Και τα δικά μου χύσια ανεβαίνουν, τ' αρχίδια μου θέλουν επειγόντως να αδειάσουν φορτίο. Όπως πρόσφατα… Που βγήκα από μέσα σου φέρνοντας το πούτσο μου από πάνω σου και από εκεί που ήθελα να χύσω στη κωλάρα σου, τίναξα 5-6 ριπές σπέρματος, πετυχαίνοντας τα κωλομέρια σου, πλάτη, λαιμό, τα μαλλιά σου και λίγο το μαξιλάρι… Έχυνα απανωτά για 15 δευτερόλεπτα περίπου, δεν ήξερα πότε θα σταματήσει… Αδειαζα τη ψυχή μου βρίζοντας, παραμιλώντας, ουρλιάζοντας. Δεν μου είχε ξανατύχει ποτέ κάτι τέτοιο.

Νόμιζα ότι θα μου σπάσει ο πούτσος από την ένταση του οργασμού. Δε θέλω να τελειώσει να σε ραντίζω με τα υγρά της ηδονής μου. Να ουρλιάζω πως στα δίνω όλα. Αφιέρωση στη καύλα που μου δίνεις. Να νοιώθεις καυτά τα χύσια μου, να μαστιγώνουν το κορμί σου. Χύσια που εσύ πόθησες. Όλα δικά σου! Να κυλάνε πάνω σου… Υπέροχο θέαμα να σε ραίνει η ηδονή του εραστή σου. Θα έχεις κι άλλα. τέτοια, γυναικάρα μου. Πολλά. Όσα θες. Όποτε θες. Όπως και χθες. Όπως και τώρα που σε σκέφτομαι…

Γυναίκα μάγισσα!
Πουτάνα μου! 

No comments:

Post a Comment