December 16, 2012

Κάθε φορά είναι το γαμήσι της ζωής μας

Ό,τι και να πω θα είναι λίγο… Όποιες λέξεις κι αν χρησιμοποιήσω είναι φτωχές για να περιγράψουν αυτά που ζήσαμε την τελευταία φορά που παρθήκαμε… Μιας και τα περιγράφω από τη μεριά μου θα χρησιμοποιώ πρώτο ενικό… Παρ' ότι η μέρα ήταν εξαιρετικά πιεστική και φορτωμένη, σου έστειλα πολλά πονηρά μηνύματα… Και στο μπαρ, συνεχίστηκαν τα πειράγματα. Είμαστε και οι δύο τόσο φτιαγμένοι που όταν μπήκαμε στο ξενοδοχείο, τα ρούχα έφυγαν γρήγορα από πάνω μας…

Για τόση συσσωρευμένη καύλα ημερών, είχα απίστευτη υπομονή… Άρχισες να με χαϊδεύεις… Ήρθες προς τα πάνω κι άρχισες να γαμάς το στόμα μου με τη γλώσσα σου… Άρχισες να με γλύφεις παντού, εκτός από εκεί που ήθελα… Με τ’ ακροδάχτυλά σου χάιδευες απαλά τον πούτσο μου που προέβαλε σκληρός μπροστά στη μούρη σου… Έφερνες τα χέρια σου μπροστά κι έψαχνες για τις ρώγες μου… Έκανα στην άκρη το string σου και σιγά-σιγά τα δάχτυλά μου άρχισαν να παίζουν με το μουνάκι σου…

Στην αρχή απαλά και μετά πιο επιθετικά, άρχισα να στο γαμάω με το χέρι μου… Μετά με τη γλώσσα… Την ένιωσες να γλυστράει στα μουνόχειλα, μέχρι πίσω στο κωλαράκι σου… Άρχισες να μου το παίζεις τον πούτσο απαλά ενώ το δαχτυλάκι μου γλιστρούσε απαλά στη τρυπούλα σου… Σου μιλούσα πρόστυχα. Δεν είχες κουράγιο ν’ απαντήσεις, απλά απολάμβανες…

Άρχισα να σε μαλακίζω πιο έντονα, και με τα δύο τα χέρια… Ήξερα πόσο σε τρελαίνει αυτό… Ήρθε η σειρά του δονητή… Τον ένιωσες να πάλλεται γύρω από την τρυπούλα σου… Σιγά-σιγά τον έχωσα μέσα στο μουνάκι, άρχισα να στο γαμάω… Σε καυλώνει απίστευτα αυτό… Όσο περισσότερο έμπαινε μέσα σου, τόσο ένιωθες μια αίσθηση σα να χύνεις συνέχεια, ασταμάτητα… Σε γαμούσα με τον δονητή και σου έπαιζα δυνατά τη κλειτορίδα… Απίστευτη καύλα!

Μετά από λίγο σηκώθηκες… Άκουσα τα παγάκια στο ποτήρι με το ουίσκι… Όταν ξαναήρθες κοντά μου ένιωσα το στόμα σου κρύο να ρουφάει τον πούτσο μου και κάτι άλλο, ακόμη πιο κρύο, ένα παγάκι, να παίζει με το κωλαράκι μου… Τρελάθηκα… Λίγο ακόμη αν κρατούσε, θα έχυνα… Και πάλι παγάκι… Μετακινήθηκες… Έχωσα τα πόδια μου κάτω από το κορμί σου κι άρχισα να παίζω το μουνάκι σου με τις πατούσες μου… Κάθε φορά με καύλωνες και περισσότερο…

Κατάλαβα πως ήθελες να γαμηθείς τώρα με πούτσο! Εγώ με τη σειρά μου να θέλω να σε χύσω. Μόνο που δεν ξέρω πως. Ας αρχίσω να σε πηδάω και θα αποφασίσω στην πορεία. Σηκώθηκες και γονάτισες στα τέσσερα στο κρεβάτι. Ήρθα από πίσω σου κι έστησες το κωλαράκι σου… Μπήκα μέσα σου απαλά κι άρχισα να σε γαμάω… Στηριζόμουν πάνω σου κι έμπαινα όλο κι πιο βαθιά… Πότε-πότε το χέρι μου έπιανε τη κλειτορίδα σου που είχε πρηστεί από την καύλα και σου την έπαιζε.

Σ’ έβαλα να ξαπλώσεις μπρούμυτα με τα πόδια κλειστά… Ήρθα από πάνω σου και με μία κίνηση κάρφωσα τον πούτσο μου μέσα σου. Ήσουν τόσο υγρή που μπήκα ολόκληρος χωρίς καμία αντίσταση. Άρχισα να σε γαμάω με αργό ρυθμό, όπως σου αρέσει… Τα βογκητά σου γινότανε όλο και πιο δυνατά υποδηλώνοντας το πόσο καυλωμένη ήσουν… Ήθελες να με νιώσεις μέσα σου. Καυλωμένο, επίμονο, δυνατό, απαιτητικό. Να σε ανοίγει, να σε σκάβει, να σε κατακτά. Μέχρι το πάτο!

Σε γύρισα ανάσκελα… Σε άφησα να ξεκουραστείς λίγο και άρχισα να παίζω με τις ρώγες σου… Έγλυφα, ρουφούσα, δάγκωνα… Χουφτώνω το καυλί μου και το χώνω στο μουνάκι σου, το οποίο πλέον ήταν τόσο καυλωμένο που μπήκε μέσα του χωρίς καμμιά αντίσταση. Σήκωσες τα πόδια σου ψηλά, στους ώμους μου, και τον βύθισες μέσα… Δεν άντεξες πολύ, έφερες το χέρι σου στη μουνάρα σου κι άρχισες να χαϊδεύεσαι με μανία… Έχυσες ενώ σε πηδούσα, κοιτώντας βαθιά στα υπέροχα μάτια σου. Ένιωθα το κορμί σου να σπαρταράει τελειώνοντας, ενώ τα πόδια σου στους ώμους μου έτρεμαν από ηδονή…

Είχε έρθει η ώρα του πούτσου μου… Κυριολεκτικά του επιτέθηκες… Δεν μπορούσες χωρίς πίπα. Όταν τον νιώθω να βυθίζεται βαθιά στο στόμα σου τρελαίνομαι! Καμιά τσουλίτσα μέχρι τώρα δεν μου έχει κάνει τέτοιο βαθύ, υγρό, πρόστυχο τσιμπούκι! Δεν μπορούσα ν’ αντέξω άλλο τέτοια καύλα… Ένιωθα τα χύσια να ετοιμάζονται να πεταχτούν… Το κατάλαβες κι άρχισες να με γλύφεις πιο γρήγορα, να μου τον ρουφάς πιο γρήγορα και να παίζεις με το μουνάκι σου και πάλι… Έχασα τον κόσμο… Έχυνα ατελείωτα… Τα χύσια μου εκτοξεύτηκαν στα βυζιά σου, στο πρόσωπό στα μαλλιά σου, πάνω σου, πάνω μου…

Ξάπλωσες δίπλα μου… Είχα χάσει την ανάσα μου… Σαν αχόρταγη μαινάδα όρμησες να καθαρίσεις τον πούτσο μου από τα χύσια… Τί καύλα να τον νιώθω έτσι ευαίσθητο μετά το χύσιμο να μπαίνει στο στόμα σου, τα χείλη σου να τον ρουφάνε καθώς σπαρταράει από τον οργασμό, τη γλώσσα σου να τον καθαρίζει…Σε θέλω μωρό μου… Σε ποθώ μωρό μου, πουτανίτσα μου, αφέντρα της καύλας μου…Και είμαι σίγουρος πως και το επόμενο "γαμήσι της ζωής μας" θα είναι κάπως έτσι μωρό μου…
 

No comments:

Post a Comment