December 13, 2012

Τσιμπούκι στο αυτοκίνητο

Μωρό μου, χρόνια σου πολλά. Σε σκέφτομαι πολύ που ταλαιπωρείσαι στη δουλειά και σ΄ έχω επιθυμήσει. Σε θέλω! Να σε περιποιηθώ… να σε χαλαρώσω… Με το μοναδικό μου τρόπο. Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι εκείνη την απίστευτη καύλα που περάσαμε μαζί στη τελευταία μας έξοδο. Τίποτε δεν έχει πλησιάσει στο ελάχιστο τον πόθο που ένοιωσα τότε. Την απόλαυση του να σου χαρίζω ένα βαθύ, υγρό και ατελείωτο φιλί στο στόμα…  Ή το χέρι μου να σου χαϊδεύει το μουνάκι πάνω από το κολάν…

Και μετά στο αυτοκίνητο. Να κρατάω τα βυζάκια σου στα χέρια μου, να τα νιώθω να σκληραίνουν από καύλα υπακούοντας στο χάδι μου. Ν’ ακούω τον ήχο που έκανε η γλώσσα σου και τα χείλια σου, να γλυστράω τα χέρια μου μέσα από το σουτιέν πάνω στις ρώγες σου και να τις τσιμπάω… Το άλλο χέρι μου ανάμεσα στα πόδια σου να σου γαμάει το μουνάκι  με τα δάχτυλά μου όσο σε φιλούσα… Να σε βλέπω να έχεις ρίξει πίσω στο κάθισμα το κεφάλι σου και να αναπνέεις βαριά...

Τα σφιχτά μουνόχειλα σου δέχονταν τα δάχτυλά μου με λαχτάρα. Στο χαϊδευα ασταμάτητα. Σχεδόν μπορούσα να δω τα υγρά σου να τρέχουν, ενώ τα ροζ λαχταριστά μουνόχειλα δονούνταν πάνω στο χέρι μου. Και τι δε θα έδινα εκείνη τη στιγμή για να γλείψω εκείνο το υπέροχο μουνάκι, να του βάλω τον πούτσο μου βαθιά μέσα του και να «αδειάσω» το καυτό φορτίο μου στις βυζάρες σου. Δυστυχώς όμως δεν υπήρχε περίπτωση σε έναν δημόσιο χώρο, πόσο μάλλον στη μέση του δρόμου…

Και για επίλογο, σου πετάω έξω τον πούτσο μου που είχε γίνει κατακόκκινος από την καύλα… Τώρα θα του κάνεις τσιμπουκάκι που τόσο σου αρέσει. Τα μάτια σου ήταν θολά από την καύλα, η γλωσσίτσα σου έξω, έγλυφε τα χειλάκια σου… Τον πήρες βαθιά σα πεινασμένη, μούγκρισες από ευχαρίστηση όταν γέμισε το στόμα σου… Υπέροχο, αργό τσιμπούκι, με υπογραφή Μαρίας! Τον έγλυφες, τον βύθιζες αργά στο στόμα σου, έπαιζες με τ’ αρχίδια μου, τον χαϊδευες αργά…

Στα διαλείμματα, το χέρι σου χάιδευε απλώνοντας σάλιο στο καυλωμένο εργαλείο μου. Βασανιστικά και προσπαθούσα να βρω τρόπους να καθυστερήσω το χύσιμο. Έτσι μ’ αρέσει καυλίτσα μου! Ναι!!! Μη σταματάς να το κάνεις… Μόνο που ένιωθα τη γλωσσίτσα σου και τα χειλάκια σου πήγαινα στον παράδεισο… Πότε τον είχε στο στόμα σου και πότε τον έγλειφες εξωτερικά…  Πότε τον πούτσο μου και πότε τ’ αρχίδια μου…

Ένιωθα όμως να έχω φτάσει στα όριά μου… Το κατάλαβες γλυκιά μου και επιτάχυνες ακόμη περισσότερο το ρυθμό της πίπας σου. Δεν ήταν δυνατόν ν’ αντέξω πολύ έτσι. Σε λίγο ένιωσα τον οργασμό μου, ορμητικό, να σφίγγει τ’ αρχίδια μου…  Χώνω καυλιάρα μου! Για σένα!! ΠΑΡ’ ΤΑ!!!  Τόσο πολλά και ορμητικά χύσια που σ’ έπνιξαν! Και συ, έμπειρη σε τέτοιες ηδονές δεν σταμάτησες μέχρι να ρουφήξεις και την τελευταία σταγόνα…

Τον πήρες απαλά στο στόμα σου καθαρίζοντάς τον και στέλνοντάς με στον παράδεισο. Είσαι υπέροχη όταν τον λατρεύεις έτσι… Όταν τον καθάρισες καλά, σηκώθηκες και με φίλησε στο στόμα, αφήνοντας λίγο από το σπέρμα μου να τρέξει από το στόμα σου στο δικό μου… Είσαι μοναδική καύλα! Σου υπόσχομαι μερικές εκπλήξεις, αλλά πάνω απ’ όλα να χαρίσουμε ο ένας στον άλλο ακόμη περισσότερη καύλα από την προηγούμενη φορά. Ελπίζω να τα πούμε γρήγορα από κοντά.


No comments:

Post a Comment