December 12, 2012

Μου 'λειψε το μουνάκι σου…

Πάλι κατάφερες να με καυλώσεις μουνάρα μου! Γι' αυτό και σήμερα θα γυρίσεις σπίτι σου καλογαμημένη. Γιατί δεν θ' αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη, τώρα που έχω στη διάθεσή μου μια γυναικάρα έτοιμη και με διάθεση για τρελλά παιχνίδια. Να σε πάρω δυνατά… πότε να σε γαμάω και πότε να σε γλύφω… πότε από μπρος και πότε από πίσω…

Θα χάσεις την επαφή με τη πραγματικότητα· δεν θα θυμάσαι αν περισσότερο σε πήρα με τον πούτσο ή με τη γλώσσα μου. Μου 'λειψε αυτή η μουνάρα κορίτσι μου και δεν βλέπω την ώρα να την γευτώ. Να την γαμήσω με κάθε τρόπο. Με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Να απολαύσω επιτέλους το κορμί σου που για αρκετές μέρες είχα στερηθεί. Βαθιά, ολοκληρωτικά και απόλυτα! Όπως πρέπει να γαμάει ένας αληθινός άντρας μία τέλεια γυναίκα, κάνοντάς την να νοιώθει κέντρο της πλάσης. Άντρας είναι αυτός που μπορεί να κάνει μια πραγματική γυναίκα να γνωρίσει τον εαυτό της. Και στο γαμήσι!

…Και εσύ είσαι πολύ γυναίκα, καυλιάρα μου!

No comments:

Post a Comment