November 25, 2012

Πύρκαυλος!

Σκέφτομαι συνέχεα εικόνες των δυο μας να βγάζουμε τα μάτια μας. Τι τσιμπούκια!... Τι πισωκολλητά!... Τι ό,τι θες!... Όταν βρεθούμε, θέλω να σε γαμήσω όπως ακριβώς σου περιγράφω στα sms ότι θα το κάνω. Ν' αρχίσω να γλείφω σε στάση 69 το ξυρισμένο σου μουνάκι. Ενώ τα χέρια μου απαλά θα χαϊδεύουν τα κωλομέρια σου, προσπαθώντας να φτάσουν την πίσω τρύπα σου. Να σε νοιώσω να ακουμπάς το πλούσιο στήθος σου πάνω στη κοιλιά μου, ανοίγοντας το στόμα για να δεχτείς τη πούτσα, ενώ σηκώνεις ψηλότερα τον κώλο σου για να διευκολύνεις τη γλώσσα μου. Που έχει αρχίσει να γλείφει τη σφιχτή σου τρύπα. Ταυτόχρονα, να αισθάνεσαι τον αντίχειρά μου να χώνεται στη κωλοτρυπίδα σου την ώρα που τα υπόλοιπα δάχτυλά μου, μαζί με τη γλώσσα μου, ψαχουλεύουν το μουνί σου. Το άλλο μου χέρι πασπατεύει τους βύζους σου και οι λαγόνες μου σπρώχνονται ψηλότερα, πάνω προς το κεφάλι σου, ώστε να έχεις την αίσθηση πως ο πούτσος μου σου γαμάει το στόμα με μανία.

Μ' έχεις καυλώσει για τα καλά έτσι όπως σε φαντάζομαι να παίζεις με τον σηκωμένο πούτσο μου. Με πεθαίνει το τσιμπούκι σου, ειδικά όταν αρχίζεις να ταξιδεύεις τα δάχτυλά σου λίγο πίσω απ' τ' αρχίδια μου. Είσαι από τις ελάχιστες που έχω μάθει τόσο καλά να γλείφουν κώλο και ταυτόχρονα να παίρνουν και πίπα. Με μοναδική μαεστρία γλύφεις κυκλικά αρχίδια και κωλοτρυπίδα και τσιμπουκώνεις εναλλάξ την καυλωμένη πούτσα, ενώ μετά από λίγο δεν διστάζεις να χώσεις τον αντίχειρά σου μέσα στη σαλιωμένη κωλοτρυπίδα στέλνοντάς με αδιάβαστο! Θα μπορούσα κούκλα μου εκείνη ακριβώς τη στιγμή ν' αρχίσω να πετάω τα χύσια μου πάνω στο πρόσωπό σου. Λούζοντάς-σε με καυτό σπέρμα!

Μωρό μου, είμαι πύρκαυλος για σένα. Κρατιέμαι όμως γιατί ονειρεύομαι τη συνέχεια. Να σε πάρω πάνω στο καναπέ του σαλονιού σου, καθώς θα κάθεσαι σε αυτόν ανάποδα, ακουμπώντας το στήθος σου στη πλάτη του. Τουρλώνοντάς μου τον κώλο σου, έτσι ώστε να είναι έξω από το κάθισμα του καναπέ. Μια ιδέα έχει γεννηθεί στο μυαλό σου και σπρώχνεις τον κώλο σου περισσότερο προς τα πίσω· έτσι ώστε να βρίσκεται εντελώς στον αέρα για να μου δόσεις άνετη πρόσβαση σ' αυτόν. Σου αρέσει τελικά ο ρόλος της βρωμιάρας και θέλεις να με τρελλάνεις. Επισπεύδοντας το να αισθανθείς ν' ακουμπάω την πούτσα μου στη κωλάρα σου και ν' αρχίσω να σπρώχνω ώστε να μπω μέσα της…

Σε δευτερόλεπτα αισθάνεσαι το πουτσοκέφαλο να σου διαπερνάει το σφιχτήρα. Ακολουθούν και τα υπόλοιπα 18 εκατοστά του καυλιού μου· τώρα είσαι γεμάτη με τον πούτσο του γαμιά σου. Ξεκωλιασμένη! Μ' ενθαρρύνεις κουνώντας τη λεκάνη σου προς τα πίσω για να τον πάρεις περισσότερο… Σε λίγο έχεις ανοίξει τόσο, που τον δέχεσαι πλέον δυνατά μέσα σου· και εγώ -εκτός εαυτού- αρχίζω να σκαμπιλίζω τα κωλομάγουλά σου καθώς σου τον καρφώνω…

Συνεχίζω να σε πηδάω χάνοντας τον έλεγχο. Έξω από κάθε αίσθηση χρόνου, μέρους, κούρασης. Έχω εκστασιαστεί κάθε φορά που κοιτάζω το πούτσο μου να εξαφανίζεται στη κωλάρα σου. Δεν αντέχω άλλο… Σε χύνω καυλιάρα!

Ουρλιάζω και νοιώθεις τα καυτά μου χύσια πάνω στην γυμνή πλάτη σου. Χύνω και θέλω κι άλλο! Θέλω… Θέλω… Θέλω να σε γαμάω συνέχεια μωρό μου· δεν σε χορταίνω με τίποτα!
 

No comments:

Post a Comment