November 21, 2012

Ελεύθερη και πλούσια καύλα

Πάλι μαζί στο γνωστό δωμάτιο του ξενοδοχείου. Εγώ καθόμουνα στο κρεβάτι απολαμβάνοντας ένα ποτό και σ’ έβλεπα να ετοιμάζεσαι για μένα… Μπροστά στον καθρέπτη ξεντυνόσουνα, αφώνοντας μόνο τις γόβες σου, κάλτσες κι ένα βραζιλιάνικο string… Ήθελα να σου κάνω έρωτα τη στιγμή εκείνη αλλά κρατιόμουνα, είχαμε χρόνο. Μόλις τελείωσες γύρισες και με κοίταξες, διέκρινες τον πόθο στα μάτια μου και ήρθες κοντά μου. Έσκυψες και μου έδωσες ένα βαθύ φιλί στο στόμα ενώ έβαλες το χέρι σου ανάμεσα στα πόδια μου κι επιβεβαίωσες την καύλα μου…


Γονάτισες, μου κατέβασες το παντελόνι και τον πήρες στο στόμα σου. Στην αρχή απαλά, μόνο την άκρη του πούτσου. Φιλούσες κι έγλυφες στέλνοντάς με στον παράδεισο. Πολύ σύντομα όμως ανέβασες το ρυθμό σου. Τον έπαιρνες ολόκληρο στο στόμα σου και ταυτόχρονα με το χέρι σου χάιδευες το κορμί μου, τον έπαιζες και τσίμπαγες απαλά τ' αρχίδια μου, ενώ με κοιτούσες στα μάτια. Αν συνέχιζες έτσι, θα μπορούσα άνετα να σε χύσω σε λιγότερο από 10 λεπτά! Είχα καυλώσει απίστευτα στο στόμα σου μουγκρίζοντας από ηδονή… Χωρίς να πεις τίποτε σηκώθηκες και με φίλησες πάλι στο στόμα. Τα κορμιά μας γίνανε ένα από το σφιχτό αγκάλιασμα. Έτρεμες από πόθο για μένα και το κατάλαβα. Τον ήθελες μέσα σου… Παντού!
  
Τα χέρια μας ταξιδεύανε στα κορμιά μας…Η αίσθηση της σάρκας σου στα χέρια μου τέλεια… Ένιωθα το τελείωμα από τις κάλτσες, το περίγραμμα από το sting σου, το κορμάκι σου ν’ ανατριχιάζει… Τα χείλη μου σε φιλούσαν απαλά στο λαιμό σου, η γλώσσα μου δειλά-δειλά έβγαινε και σ’ έγλυφε… Κάποια στιγμή γύρισες πλάτη σ’ εμένα και κόλλησες πάλι το κορμί σου στο δικό μου ενώ ταυτόχρονα λικνιζόσουνα πάνω μου. Κουνούσες προκλητικά το κωλαράκι σου τρίβοντάς το στο καυλί μου, ένιωθες τον ερεθισμό μου να σε χαϊδεύει και σ΄ έφτιαχνε η αίσθηση. Γύρισες και με πήρες αγκαλιά. Άρχισες να με φιλάς έντονα, το χέρι σου πήγε πάλι ανάμεσα στα πόδια μου κι αμέσως μου δάγκωσες απαλά το λοβό του αυτιού μου… Έβαλα κι εγώ με τη σειρά μου διακριτικά το χέρι μου μέσα από το string σου και ένιωσα ότι ήσουν υγρή. Για πολύ λίγο έβαλα ένα δάχτυλο μέσα σου και αμέσως το έφερα στο στόμα μου και το έγλυψα…
  
Με οδήγησες στο κρεβάτι, με ξάπλωσες κι έκατσες πάνω στο πρόσωπό μου… Ήθελα ν’ αρχίσω απαλά κι έτσι παραμερίζοντας το string σου, έβγαλα τη γλώσσα μου και σ’ έγλυψα από την τρυπούλα από το κωλαράκι σου μέχρι την κλειτορίδα σου, μαζεύοντας όσα από τα υγρά σου μπορούσα… Είχες όμως διαφορετική όρεξη, μ’ έπιασες από τα μαλλιά και κόλλησες το πρόσωπό μου στο μουνάκι σου προκαλώντας με να σε γλύψω πιο έντονα… Βύθισα την γλώσσα μου μέσα σου κι άρχισα όσο μπορούσα να μπαινοβγαίνω σα να σε πηδούσα μ’ αυτή… Είδα τα δάχτυλά σου, που την ώρα που η γλώσσα μου άρχισε να τρίβει την κλειτορίδα σου, παίδευαν τις ρώγες σου. Ήσουν κοντά στο δικό σου, ονειρεμένο τελείωμα…
  
Ένιωσα τους πρώτους σπασμούς του οργασμού σου κι άκουσα τις φωνούλες σου που μου έδειχναν, μου έλεγαν, ότι χύνεις… Ένιωσα τα υγρά σου να μου πλημμυρίζουν το πρόσωπο και άρχισα να τα ρουφάω προσπαθώντας να μαζέψω όσα περισσότερα μπορούσα… η καύλα σου έφτανε στο απροχώρητο και αναζητούσε διέξοδο. Έβλεπα στις εκφράσεις σου την ηδονή να ξεχειλίζει σε όλο σου το κορμί που είχε πάρει τη μορφή τόξου. Έχυσες ξανά και ξανά και κάθε φορά ο οργασμός σου διαρκούσε περισσότερο από τον προηγούμενο. Το μουνί σου έτρεμε στο στόμα μου και σε κάθε χύσιμο οι κραυγές σου γίνονταν και πιο δυνατές. Ανείπωτη καύλα, να τρίβεσαι πάνω στο πρόσωπό μου και να χύνεις με τη γλώσσα μου χωμένη βαθιά στη μουνάρα σου γλύφοντας τα υγρά σου...
  
Μόλις ηρέμησες λίγο γύρισες σε στάση 69 και λίγο πριν ξαναπάρεις τον πούτσο μου στο στόμα σου μου είπες: "Συνέχισε μωρό μου, κάνε με να χύνω συνέχεια!". Με τα λόγια αυτά τον βύθισες ολόκληρο στο στόμα σου και τον κράτησες εκεί σα να προσπαθούσες ν’ απολαύσεις την αίσθηση ότι σου γέμιζε το στόμα… Άρχισα να παίζω με την κλειτορίδα σου ξέροντας ότι αυτές τις στιγμές ήταν υπερβολικά ευαίσθητη. Το μουγκρητό σου μ’ επιβεβαίωσε, βύθισα δύο δάχτυλα μέσα στο καυλωμένο μουνί σου κι άρχισα να σε πηδάω μ’ αυτά ενώ πιπίλιζα την κλειτορίδα σου. Δεν άργησες να χύσεις και πάλι… όταν ένιωσα τους πρώτους σπασμούς σου έβαλα απαλά κι ένα δάχτυλο στο κωλαράκι σου κάνοντάς σε να σπαρταράς από απόλαυση…
  
Ήθελα όμως και 'γω μια απ' τα ίδια, επιτακτικά! Έτσι όπως ήμουν στα τέσσερα, σε έφερα από πίσω μου κι άρχισες να μου γλύφεις την τρυπούλα από το κωλαράκι μου. Στην αρχή απλά έγλυφες, στη συνέχεια άρχισες να με γαμάς με τη γλωσσίτσα σου. Αυτό με καύλωνε απίστευτα και το έκανες ακόμη καλύτερο φέρνοντας το χέρι σου από μπροστά κι αρχίζοντας να μου παίζεις το πούτσο, αργά… Κάποιες στιγμές σταματούσες και ταξίδευες τη γλώσσα σου μέχρι τ’ αρχίδια μου, γλύφοντάς τα απαλά και παίρνοντάς τα ένα-ένα στο στόμα σου, και ξανά πίσω… Όταν ένιωσες ότι η τρυπούλα μου είχε χαλαρώσει αρκετά, άρχισες να μου βάζεις δάχτυλο απαλά και σιγά μέσα μου… Με το στόμα σου συνέχισες να γλύφεις τριγύρω και όλο αυτό μ’ έστελνε στον ουρανό, με τρέλαινε, με καύλωνε απίστευτα…
  
Ιδιαίτερα η αίσθηση του χεριού σου, μέσα στο κώλο μου ή πάνω στον πούτσο μου μιας και κάποιες στιγμές μου τον χάιδευες απλά… Μ’ αρέσει μουνάρα μου. Με φτιάχνει η καυλιάρα ερωμένη μου να μου πηδάει το κωλαράκι! Με τρελαίνει όταν γίνεσαι έτσι η τσουλίτσα μου! Με καυλώνεις απίστευτα! Λίγο μετά έβγαλες απαλά το δάχτυλό σου από μέσα μου και μου ζήτησες να γυρίσω ανάσκελα. Τον πήρες για λίγο στο στόμα σου, τον βύθισες ολόκληρο μέσα και τον κράτησες πάλι εκεί, τον έβγαλες σιγά σιγά κι άρχισες να ταξιδεύεις τη γλώσσα σου παντού πάνω του… Είδα το χέρι σου να είναι ανάμεσα στα πόδια σου, με κοιτούσες κατευθείαν στα μάτια. Ήσουν απόλυτα καυλωμένη και δεν αντέχες, ήθελες τον πούτσο μέσα σου. Να γαμηθείς για πάρτη μου μωρό μου! Όλα να τα κάνεις για τον πούτσο μου!
  
Δεν άντεξες πολύ, ήρθες από πάνω μου, τον κράτησες με το χέρι σου και έκατσες πάνω του βυθίζοντάς τον μέσα σου σιγά-σιγά… Όταν μπήκε ολόκληρος τον κράτησες πάλι εκεί, ήθελες να τον αισθανθείς αλλά να σ’ αισθανθώ κι εγώ… Με κοίταξες βαθιά στα μάτια κι άρχισες να ανεβοκατεβαίνεις πάνω του… Τα χέρια μου πήγαν στα στήθια σου κι άρχισαν να παίζουν με τις ρώγες σου που είχαν γίνει τεράστιες από την καύλα… Όπως κάθε φορά που κάναμε έρωτα ψιθύριζες τα ίδια λόγια: "Πήδα με μωρό μου, καύλα… καύλα!" ξανά και ξανά… Μετά από λίγο βγήκες και τον πήρες πάλι στο στόμα σου… Δε το χόρταινες, σου άρεζε να το κάνεις!
  
Τώρα ξάπλωσες εσύ ανάσκελα, άνοιξες τα πόδια σου και με τράβηξες μέσα σου… "Γάμα με άντρα μου… Θέλω να με χύσεις όπου γουστάρεις εσύ!" μου είπες με φωνή βραχνή από καύλα… Μπήκα μέσα σου απαλά, αργά… Όταν το καυλί μου βυθίστηκε για μία ακόμη φορά μέσα σου τον κράτησα εκεί, να νιώσουμε και οι δύο την υπέροχη αυτή αίσθηση… Βγήκα αργά αλλά αυτή τη φορά τον κάρφωσα μέσα σου με δύναμη! "Έτσι μωρό μου! Δυνατά! Πήδα με! Χύσε με!" φώναξες… Είχα φτάσει σε τέτοιο σημείο που δεν άντεχα άλλο. Άρχισα να σε πηδάω με λύσσα… Γρήγορα, όλο και πιο γρήγορα! Με τα πόδια σου τυλιγμένα γύρω από την μέση σου μου έδινες το ρυθμό. Με το ένα σου χέρι έπαιζες πάλι μου την τρυπούλα από το κωλαράκι μου ενώ έγλυφα και ρουφούσα τις ρώγες σου. Είχα χάσει τον κόσμο από την καύλα…
  
Όταν ένιωσα έτοιμος να χύσω βγήκα από μέσα σου, σκαρφάλωσα μπροστά στο πρόσωπό σου κι άρχισα να τον παίζω για να χύσω… Κατάλαβες ότι ήθελα να σε ραντίσω με τα υγρά του οργασμού μου, να εκτοξεύσω όλο μου το είναι πάνω στη θεά της καύλας μου. Έβγαλες τη γλώσσα σου έξω και περίμενες το σπέρμα μου, όποτε μπορούσες τον έγλυφες και λίγο απαλά … Όταν ένιωσα ότι χύνω πραγματικά έχασα τον κόσμο… Δεν θυμάμαι τίποτε άλλο από το σπέρμα μου να εκτινάζεται ορμητικά, στη γλώσσα σου και στο πρόσωπό σου… Αργότερα μου είπες ότι ούρλιαζα ότι χύνω αλλά δεν το θυμάμαι…
  
Σωριάστηκα δίπλα σου στο κρεβάτι κι όρμησες πάλι πάνω μου παίρνοντάς τον τελειωμένο πούτσο μου στο στοματάκι σου, τρελαίνοντάς με για μία ακόμη φορά… Τον ρούφηξες και τον έγλυψες καθαρίζοντάς τον καλά… Πήρες πετσέτα από δίπλα και σκούπισες όσο μπορούσες το πρόσωπό σου. Μου έδωσες ένα απαλό φιλί στα χείλη… "Ήταν απίστευτο" είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα… Πετάχτηκες βιαστικά μέχρι το μπάνιο κι επέστρεψες. Είχα ήδη χωθεί κάτω από το σεντόνι, έκανες το ίδιο κολλώντας το κορμάκι σου στο δικό μου… Δεν μιλούσαμε αλλά οι μικρές κραυγούλες κι αναστεναγμοί που βγάζαμε τα έλεγαν όλα… Μείναμε έτσι, αγκαλιασμένοι, εξουθενωμένοι μ’ αυτή τη γλυκιά κούραση που προσφέρει η λυτρωτική ερωτική πράξη δυο εραστών σε πλήρη αρμονία…
 

 

No comments:

Post a Comment