November 18, 2012

Νύχτες των Σοδόμων

Σου μιλάω στο τηλέφωνο μωρό μου και βρίσκομαι σε μια κατάσταση ημιανάτασης προς στύση. Μέχρι που να σε δω, οπότε και θα κοντεύω να καταρρεύσω από τη καύλα.

Αλλά με τη σειρά μου, δεν θα σ' αφήσω σε ηρεμία. Με φτιάχνει το να σε ετοιμάζω για τον πούτσο μου κουκλάρα μου. Να κοντεύει το μουνάκι σου να λειώσει από τη καύλα γιατί θέλεις να γαμηθείς εδώ και τώρα! Να νοιώθεις το χέρι μου να οδηγεί τον ήδη καυλωμένο μου πούτσο στη σχισμή, όχι του μουνιού σου αλλά του κώλου σου, και να τον βυθίζει απότομα ως τη ρίζα στη στενή σου τρυπούλα. Να σε διαπερνά μια δυνατή σουβλιά και να νοιώθεις γεμάτη άντρα!

Μόνο μαζί μου τρελαίνεσαι να το κάνεις από πίσω. Να αισθάνεσαι τον πούτσο να μπαινοβγαίνει στα πιο απόκρυφα σημεία σου, σταθερά και παλινδρομικά. Να σε ξεκωλιάζει ο επιβήτοράς σου, βαθιά μέσα σου, βγάζοντας όλο του το καυλί και χώνοντάς σου το ξανά, μέχρι που το εφηβαίο του να έρχεται σε επαφή με τα κωλομέρια σου. Να 'χεις στα ρουθούνια σου τη μυρωδιά του αρσενικού που σε ξεσκίζει.

Εσύ θα έχεις φτάσει σε οργασμό και εγώ ακόμα θα μπαινοβγαίνω στο κώλο σου γαμιόλα! Έχουμε πολλή καύλα να σβύσουμε εμείς οι δύο κορίτσι μου. Γιατί ξέρεις… είμαι ο μόνος που έχει "πατήσει" το κουμπί σου. Που γράφει πάνω του "Σοδομισμός".

No comments:

Post a Comment