November 17, 2012

Κάποια στιγμή, που δεν αργεί…

Να μη σου πω βέβαια, ότι χθες βράδυ ήθελα με απληστία να σε κάνω δική μου, να σε πάρω από παντού, να σε ξεσκίσω πάνω στο καυλί μου…  Να σου δώσω λίγη από την ηδονή που μου έδινες στο αυτοκίνητο με το στόμα σου, να σε νοιώσω να μου ανοίγεσαι και να μ' έχεις μέσα σου. Να σε σφίγγω πάνω μου την ώρα που ο πούτσος μου έχει τερματίσει στα βάθη του μουνιού σου, μετά πριν συνηθίσεις, να τραβιέμαι έξω και να βυθίζομαι απότομα όλος μέχρι το πάτο σου. Να σε στήσω στα τέσσερα και να σου τον καρφώνω μια στο μουνί και μια στον κώλο. Να τραβάω τα μαλλιά σου και να σε γλύφω στην πλάτη. Να παίζω με της ρώγες σου και να τρίβω δυνατά το μουνί σου που στάζει και καίγεται ενώ εγώ ουρλιάζω από καύλα και πόθο για σένα. Να χοροπηδάς πάνω-κάτω στον πούτσο μου σαν τρελή και να σε κοιτάζω στα μάτια, να βλέπω την ικανοποίηση και την ηδονή μέσα τους. Αυτό το βλέμμα σου με τρελαίνει... Θα μπορούσα να σου γράφω ώρες ολόκληρες. Όλο το βράδυ που σ' έβλεπα είχα το όνειρο να σε πηδήξω... τελικά με ξετρέλανες με το τσιμπούκι σου. Το χύσιμο αυτό θα το θυμάμαι μέχρι να πεθάνω. 

Κουκλάρα μου με κάνεις αχόρταγο, με καυλώνεις ανυπόφορα, πρέπει να έχω χύσει αμέτρητες φορές για σένα, δεν ξέρω… Και κάποια στιγμή, που δεν αργεί, θα τα ξανακάνουμε πράξη.

Ό,τι θες και όσο πιο έντονα αντέχεις, λατρεία μου!

No comments:

Post a Comment