October 18, 2012

Να περιμένεις αύριο…

Το βράδυ συνέχεια γυρνούσε στο μυαλό μου η σκέψη του τί θα σου κάνω αύριο. Φανταζόμουνα το μουνάκι σου, επιμελώς αποτριχωμένο και λείο να καίει από την καύλα και τα πρώτα χύσια του να έχουν ήδη μουσκέψει το στρινγκάκι σου. Να παίζω μαζί του και να βάζω πότε ένα και πότε δύο δάχτυλα μαζί. Παράλληλα εσύ να μου χαϊδεύεις τον πούτσο και τ’ αρχίδια τα οποία έχουν φουσκώσει από την καύλα. Αυτά και το καυλί μου είναι δικά σου, να μου τα φας όλα! Σε θέλω, δεν κρατιέμαι, κοίτα πώς με έχεις κάνει! Η καύλα μου τόσο μεγάλη που μακάρι να σε γαμούσα τώρα. Να φέρω τον πούτσο μου μπροστά από την μουνάρα σου και με μια κίνηση να τον καρφώσω στην πλημμυρισμένη από χύσια μούνα σου. Οι ήχοι από τα υγρά που χύνει το μουνί σου πλατσουρίζοντας πάνω στη ψωλή που σε πηδάει, με καυλώνουν ακόμα περισσότερο και με προτρέπουν να σε γαμάω ολοένα και πιο δυνατά…

Μωράκι μου, τρελαίνομαι στη σκέψη ν' ανοίγω τα μουνόχειλά σου σα βεντάλια και να βλέπω το μουνάκι σου ν' αποκαλύπτει τους θησαυρούς του. Έτοιμο για τη καυτή μου γλώσσα, να βυθιστεί χωρίς άλλες περιστροφές βαθιά μέσα στην υγρή φωλιά της. Όλο και πιο βαθιά και πιο απαιτητικά, μην αφήνοντας κανένα σου σημείο, πάνω και μέσα στο μουνί σου που να μην το αγγίξει, για να καταλήξει πάνω στην κλειτορίδα σου και να αρχίζει να παίζει μαζί της βασανιστικά. Η αίσθηση είναι από άλλο κόσμο... και ξέρεις ότι μόνο εγώ μπορώ να στη ξυπνήσω. Θέλεις να σε γλύφω εγώ! Μόνο εγώ καύλα μου, έτσι όπως σ' αρέσει, με τη γλώσσα μου βαθιά μέσα στη μουνάρα ή στον κώλο σου... να τα ρουφάω, να τα συντονίζω να με χύνουνε ατελείωτα. Μόνο εγώ να σε γλύφω, να σε γαμάω όποτε θέλεις. Γιατί ξέρεις ότι για μένα είσαι η καλύτερη μουνάρα από όλες και όταν ξυπνά η γυναίκα μέσα σου, μου γαμιέσαι σίγουρα καλύτερα από όλες!
 

No comments:

Post a Comment