September 29, 2012

Υπερωρίες

Επίσης θέλω κάποια από αυτές τις μέρες να σε γαμήσω στο γραφείο μου. Να με καβαλήσεις ενώ θα κάθομαι στη διευθυντική πολυθρόνα, βυθίζοντας όλο τον πούτσο μου μέσα το μουνί σου. Αυτή η στάση είναι τόσο τέλεια… ανεβοκαταιβαίνεις με δύναμη πάνω μου, μέχρι που νομίζω ότι θα μου σπάσει ο πούτσος. Με τη σειρά μου θα απολαμβάνω τα βυζιά σου να χορεύουν πάνω-κάτω, την θα σ' αρπάζω από τη μέση και θα σε φιλάω παθιασμένα, αναγκάζοντάς σε να χοροπηδάς μανιασμένα στο καυλί που σε ανοίγει.

Μετά ανάσκελα, πάνω στο στρογγυλό γραφείο συσκέψεων. Με ορθάνοιχτα τα πόδια να στηρίζονται στη πλάτη από τις καρέκλες και εγώ όρθιος ανάμεσα στα μπούτια σου. Να φτύνω στη μουνάρα σου και να πινελάρω το σάλιο με το πουτσοκέφαλο ώστε να υγράνει τη σχισμή σου για να δεχτεί άνετα το καυλί μου που κοντεύει να ανατιναχτεί από καύλα. Σιγά-σιγά θα σου τον σπρώξω μέσα, δίνοντας προοδευτικά τον ρυθμό που θέλω, καρφώνοντας μέχρι τη ρίζα τον πούτσο μου στη μουσκεμένη μουνάρα σου…
 
Στη συνέχεια, στημένη στα γόνατα πάνω στη βαριά καρέκλα, θα ετοιμαστείς να πάρεις τη τελική δόση… Έτσι όπως μου στήνεις τη μουνάρα σου, θα πάω από πίσω και θα σπρώξω απότομα τη καρέκλα από τα μπράτσα, προς τα πάνω μου. Μ' αυτή τη κίνηση, η μουνάρα σου ρουφάει κατ' ευθείαν όλη τη ψωλάρα μου μέσα της. Αρχίζω να πηγαινοέρχομαι μέσα σου αυξάνοντας σταδιακά την ταχύτητα μου. Που και που δίνω από μια σφαλιάρα σε κάθε σου κωλομέρι… το κάψιμο που νιώθεις στον πισινό σου αυξάνει κατακόρυφα την καύλα σου.

Σαλιώνοντας δυο δάχτυλα, στα χώνω στον κώλο για να σε τελειώσω γρηγορότερα. Μουγκρίζοντας δίπλα στο αφτί μου, χύνεις δυνατά, λιώνοντας με την καυτή λάβα σου τον πούτσο μου. Νιώθω τη μουσκεμένη ψωλή μου να σκληραίνει περισσότερο, ενώ μπαινοβγαίνει με μανία στο χυμένο μουνί σου. Πονάει η μουνάρα σου από το συνεχόμενο χύσιμο, αλλά ταυτόχρονα σε τρελλαίνει που τον έχω ακόμα μέσα σου και σε πηδάω ακατάπαυστα. Είσαι καύλα σκέτη όταν ξεμουνιάζεσαι… πρόστυχη και ταυτόχρονα υπέροχα γλυκιά. Χαρίζεις στον εραστή σου μακράν το καλύτερο γαμήσι…

Δεν θα σ' αφήσω όμως να ηρεμήσεις. Σε ξαπλώνω πάλι ανάσκελα, στο γραφείο αυτή τη φορά. Περνάω τα πόδια σου στους ώμους μου, στηρίζομαι στις γροθιές και τα γόνατα μου και αρχίζω να καρφώνω τον πούτσο μου βαθιά μέσα στο μουνί σου, χρησιμοποιώντας το βάρος και την δύναμη του κορμιού μου σαν σφυρί. Ανάμεσα στα βογγητά και τα λαχανιάσματα μας, ανταλλάσσουμε φιλιά και λόγια που άλλοτε είναι τρυφερά και γλυκά και άλλοτε πρόστυχα, βρώμικα γεμάτα καύλα. Σ' έχω πια αρπάξει σφιχτά από τους γοφούς και μπήγομαι μέσα στο μουνί σου σαν τρελός. Γρήγορα και δυνατά, άγρια και σχεδόν άτσαλα. Αφήνω την καύλα μου να κυριαρχήσει μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο. Ήθελα όλη αυτή την ώρα να χύσω όσο τίποτα άλλο πάνω σου…

Tώρα γαμιόλα!! Χύνωωω μωρό μουυυ!! Τραβάω το πούτσο μου έξω και πίδακες καυτού, πηχτού σπέρματος προσγειώνονται στα βυζιά, στη κοιλιά και στα μουνόχειλά σου…  Σχεδόν αμέσως ακολουθείς κι εσύ. Το κεφάλι σου τινάζεται δεξιά-αριστερά, ενώ η μία σου παλάμη χτυπάει το ξύλο δυο-τρεις φορές σαν να προσπαθεί να καταλαγιάσει την άγρια καύλα του οργασμού σου.

Πέφτουμε και οι δύο τελείως άδειοι  πάνω στο γραφείο. Δεν με νοιάζει αν λερωθώ από το σπέρμα μου, θέλω μόνο να νοιώσω το κορμί σου να τρέμει πάνω μου. Τα χείλη μου αρπάζουν λαίμαργα τα δικά σου οι  γλώσσες μας παίζουν μεταξύ τους. Συνεχίζω να σε χαϊδεύω στη κλειτορίδα, πιο ήρεμα τώρα. Εσύ με τη σειρά σου, έχεις φέρει τα δάχτυλα σου στο πούτσο μου. Μου χάιδευες απαλά τ’ αρχίδια και το πουτσοκέφαλο, αχόρταγη όπως πάντα, ετοιμάζοντάς με για τον δεύτερο γύρο κολασμένης καύλας…
  

No comments:

Post a Comment