September 21, 2012

Απογευματινές καύλες με τη γειτόνισσα

Ήμασταν δίπλα ακριβώς από την πόρτα σε ένα τοίχο του σπιτιού της που κάνει ορθή γωνία με τον τοίχο της πόρτας. Μόλις έχουμε γυρίσει από τη παραλία, γεμάτοι καύλες. Η Μ. έχει διάθεση χαλάρωσης, ενώ εγώ είμαι ως συνήθως ασυγκράτητος. Της κατεβάζω τη μίνι φούστα και το κάτω μέρος απ' το μπικίνι, πετάει τις σαγιονάρες που φόραγε, και μένει από τη μέση και κάτω γυμνή. Την στήνω για πισωκολλητό, όρθια με τα χέρια της ακουμπισμένα στον τοίχο και το σώμα της σε ορθή γωνία... Η θέα του τουρλωμένου γυμνού της κώλου με τα ανοιχτά πόδια της μ' έχει τρελλάνει... Κατεβάζω βιαστικά τη βερμούδα μου και πλησιάζω με το σηκωμένο καυλί μου,  στοχεύοντας κάτω από τα κωλομέρια της και ψάχνω τη μουνότρυπά της. Είμαι τόσο ερεθισμένος που βρίσκω το στόχο κατευθείαν και καρφώνω με την μία την πούτσα μου μέχρι το πάτο της...

Φωνάζει δυνατά η καριόλα και της ζητάω ψιθυριστά να σκάσει και αν δεν μπορεί να κάνει αλλοιώς να κλείσει με το ένα χέρι της το στόμα της γιατί πηδιόμαστε ακριβώς δίπλα στην πόρτα και υπήρχε άμεσος κίνδυνος να μας ακούσει όλη η πολυκατοικία! Την ξέσκιζα πολύ άγρια και δυνατά σε αυτήν τη στάση, χουφτώνοντας και με τα δύο χέρια μου τα σφιχτά πανέμορφα κωλομέρια της. Με δυσκολία κρατιόμουν να μην μουγκρίσω... Η Μ. δεν άντεχε να μη σκούζει και έκανε αυτό που της είπα... Είχε κλείσει το στόμα της με το ένα χέρι,  ενώ με το άλλο συγκρατιόταν στον τοίχο. Κούναγε τη λεκάνη της με άστατο ρυθμό προσπαθώντας να φάει όσο περισσότερο πούτσο γινόταν. Το μόνο που ακουγόταν από αυτήν ήταν ένα σιγανό και πνιχτό συνεχές μούγκρισμα στην απεγνωσμένη προσπάθεια της να μην εκτονώσει την καύλα της με δυνατές φωνές δίπλα στην εξώπορτα!

Κάποια στιγμή ακούω την πόρτα του ασανσέρ να ανοίγει στον όροφο μου... Χωρίς να τραβήξω το πούτσο μου από τη ζεστή φωλιά του, κοιτάω από το ματάκι της πόρτας για να δω μήπως είναι κανείς που έρχεται προς το σπίτι μου. Ήταν εύκολο να το κάνω παρότι ξέσκιζα την καυλιάρα μου, γιατί βρισκόμουν ακριβώς δίπλα από την πόρτα με το κεφάλι μου στο ίδιο ακριβώς ύψος.

Βλέπω έξω στο διάδρομο του ορόφου τη φοιτήτρια γειτόνισσα, φορτωμένη με τα ψώνια του σουπερμάρκετ να ψάχνει τα κλειδιά της αμέριμνη,  χωρίς βέβαια να μπορεί να συνειδητοποιήσει τι συνέβαινε πίσω από την πόρτα λίγα μέτρα μακριά της! Για κάποιο λόγο που ακόμα δεν μπορώ να κατανοήσω πλήρως αυτό με άναψε αφάνταστα και άρχισα να ξεσκίζω τη Μ. όσο πιο άγρια μπορούσα! Έβλεπα την πιτσιρίκα από έξω κοιτώντας στο ματάκι και από μέσα γαμούσα σα σκύλα τη σοβαρή επαγγελματία!

Έσκυψα λίγο και της ψιθύρισα στο αυτί…
-Μωρό μου,  έξω στο διάδρομο είναι η πλαϊνή και ξεφορτώνει τα ψώνια. Θες να ανοίξω τη πόρτα να δει τι πουτάνα γειτόνισσα έχει;

Η Μ. τρόμαξε για λίγο και έκανε να τραβηχτεί. Την καθησύχασα αμέσως όμως και συνέχισα να την γαμάω δυνατά, ισορροπώντας της μεταξύ πούτσας και τοίχου, ενώ συνέχιζα ταυτόχρονα να κοιτάω με αρρωστημένα ασυγκράτητο τρόπο την άλλη από το ματάκι της πόρτας, μέχρι που χάθηκε οριστικά στο διαμέρισμά της...

Μετά από λιγάκι τραβήχτηκα και άρχισα να εκσφενδονίζω ψωλόχυμα στα κωλομέρια της Μ., δίνοντας συγχρόνως πουτσοσκάμπιλα στα τουρλωτά καπούλια της... Δάγκωνα και εγώ τα χείλη μου και ένας θεός ξέρει πως κρατήθηκα και δεν βόγκηξα σαν ζώο!

-Είσαι παλιοπούστης..., μου λέει όταν συνήλθαμε. Με τρόμαξες εκείνη την στιγμή είναι αλήθεια. Φαντάζεσαι να καταλάβαινε κάτι η πλαϊνή; Θα μ' έκανες ρόμπα. Μη ξαναγίνει όμως!
  
-Μην ανησυχείς μωρό μου... Όλα εντάξει. Ήταν τελείως τυχαίο αυτό που έγινε. Δεν υπήρχε άλλωστε περίπτωση να ανοίξω την πόρτα! απάντησα γελώντας...

Και βέβαια ήρθαν όλα καλά και με το παραπάνω... Ειδικά η τελευταία φάση ήταν απερίγραπτη. Τυχαία μεν, μοναδική δε. Πού να ήξερε η ανυποψίαστη πιτσιρίκα ότι βοήθησε να αυξήσω την καύλα μου την ώρα που πηδούσα τη γειτόνισσά της! Οι απογευματινές μου σηκωμάρες είχαν σβήσει με την καλύτερη δυνατή φάση.
 

3 comments:

  1. oraios man! ego omos ua thn anoiga th porta. pou ksereis pote?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ανώνυμε. Την Μ. για κάνα μήνα την έπαιρνα πάντα σπίτι της, με αυτό τον τρόπο. Προσπαθούσα με κάθε τρόπο να μας καταλάβει η μικρή μπας και στήσω καμιά κατάσταση και μ' αυτήν. Τρεις φορές είχα έρθει στα μουλωχτά σπίτι της λίγο πριν φύγει για τη δουλειά και την πήδαγα στα γρήγορα ή μου έπαιρνε καμιά πίπα. Μια χαρά ήταν και έτσι, για να καταλαγιάζουν οι πρωινές καύλες! Ένα βράδυ που είχαμε επιστρέψει μεθυσμένοι από ξενύχτι κοντέψαμε να ξεσκιστούμε στο διάδρομο έξω από τη πόρτα της γειτόνισσας, ενώ την πήρα και άλλη μια φορά στο μπαλκόνι που ήταν κολλητά. Κάτι άλλες φορές την έστελνα να της χτυπήσει τη πόρτα (ταχα μου να ζητήσει ζάχαρη ή κανα λεμόνι) με ξέκωλα μίνι και φαινόταν πραγματικά σούπερ μουνάρα χωρίς την επιμελημένα κυριλέ εμφάνιση της δουλειάς της. Μετά από λίγο καιρό όμως ξεκόλλησα από αυτή τη φάση γιατί προφανώς το κατάλαβε και είχε αρχίσει να μου τσινάει και σκεφτόνταν σοβαρά να μην με ξανακαλέσει σπίτι της. Δεν ήμουν και για να μπλέξω με ένα 20χρονο. Ήταν σούπερ καύλα η μικρή για καμιά αρπαχτή, αλλά η λογική τελικά με απέτρεψε. Μέχρι εκεί λοιπόν...

      Delete
    2. Αυτό έλειπε, να μπλέξεις ειδικά στη πλαϊνή. Και να εκτεθώ στη πολυκατοικία μου. Θα ήταν τώρα παρελθόν η γλυκιά σου ερωμένη και οι αξέχαστες «υπηρεσίες» της :D) Το σωσες νωρίς.

      Delete